vi också
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    vi också

    Vi planerar också för barn.Än har vi inte lyckats fast vi har oskyddat sex varje gång.
    Det ska tilläggas att vi båda är äldre.Jag är 40 och min sambo 45.Tror att det
    har någon betydelse.
  2. 1
    vi också Vi planerar också för barn.Än har vi inte lyckats fast vi har oskyddat sex varje gång.
    Det ska tilläggas att vi båda är äldre.Jag är 40 och min sambo 45.Tror att det
    har någon betydelse.
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    jo, det har betydelse. Du är som mest fertil vid stjugfyra års ålder och efter trettio så blir det svårare ch svårare, även om mannen tekniskt sett har möjlighet att få barn i stort sett hela livet så får även han svårare med åldern. Men fortsätt försöka!! Du lyckas säkert!
  4. 2
    jo, det har betydelse. Du är som mest fertil vid stjugfyra års ålder och efter trettio så blir det svårare ch svårare, även om mannen tekniskt sett har möjlighet att få barn i stort sett hela livet så får även han svårare med åldern. Men fortsätt försöka!! Du lyckas säkert!

Liknande trådar

  1. Fan också.
    By Anonym arbetsmyra in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 17:11
  2. Fy fan vad jag också är bra!
    By lördagsKAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 23:34
  3. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  4. Är också här
    By felove_ in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 16:37
  5. Nu har vi också
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 12:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar