Hihi HALVTID!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Hihi HALVTID!

    Inte klokt vad tiden går!!
    Och ändå känns det som 100 å tills jag får snusa bebbe.
    Ingen bamsemage än men mycket aktivitet...

    Har sååå tråkigt på jobbet, märks det?
  2. 1
    Hihi HALVTID! Inte klokt vad tiden går!!
    Och ändå känns det som 100 å tills jag får snusa bebbe.
    Ingen bamsemage än men mycket aktivitet...

    Har sååå tråkigt på jobbet, märks det?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    MEN Grattis vännen 20 veckor, inte illa..snart säger det pangbom och magen är megastor och du är superless på graviditet

    kram och klapp på lill prinsen, JA är säker på att du får en pojk
  4. 2
    MEN Grattis vännen 20 veckor, inte illa..snart säger det pangbom och magen är megastor och du är superless på graviditet

    kram och klapp på lill prinsen, JA är säker på att du får en pojk
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Jisses, redan!!! Magen kommer nog Börjar du få lite svårt att koncentrera dig på oväsentligheter som jobb och dylikt???
  6. 3
    Jisses, redan!!! Magen kommer nog Börjar du få lite svårt att koncentrera dig på oväsentligheter som jobb och dylikt???
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    OJ, redan halvtid! KUL! Känns som det var igår som du berätta att du skulle ha barn igen.

    Den som väntar på något gott, väntar inte för länge!!
  8. 4
    OJ, redan halvtid! KUL! Känns som det var igår som du berätta att du skulle ha barn igen.

    Den som väntar på något gott, väntar inte för länge!!
  9. Malla
    #5

    Redan halvtid?

    Tiden går fort när man har roligt Själv så blev min lille gosse fyra månader igår....Nu har du bara "andra halvlek" kvar
  10. 5
    Redan halvtid? Tiden går fort när man har roligt Själv så blev min lille gosse fyra månader igår....Nu har du bara "andra halvlek" kvar
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Taaack!! Ja, den dagen kommer nog snabbare än man tror. Sovställningarna är redan mycket begränsade t ex :-)
  12. 6
    Taaack!! Ja, den dagen kommer nog snabbare än man tror. Sovställningarna är redan mycket begränsade t ex :-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Å kram tillbaka såklart!
  14. 7
    Å kram tillbaka såklart!
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Ja, visst är det helt otroligt?? Mmm... lite koncentrationssvårigheter har jag nog ;-)
  16. 8
    Ja, visst är det helt otroligt?? Mmm... lite koncentrationssvårigheter har jag nog ;-)
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Ja, i normalfallet iallafall, men Hanna var ju 16 dgr för sen så jag vet inte... :-)
  18. 9
    Ja, i normalfallet iallafall, men Hanna var ju 16 dgr för sen så jag vet inte... :-)
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Verkligen, än så har jag haft det bara bra så nu kommer den jobbiga delen... puh.
  20. 10
    Verkligen, än så har jag haft det bara bra så nu kommer den jobbiga delen... puh.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    oopppsss redan där???? Jisses...guuu vilken spännande tid du har framför dig..sparkar det för fullt eller???
    Kram kram till dig!!!
  22. 11
    oopppsss redan där???? Jisses...guuu vilken spännande tid du har framför dig..sparkar det för fullt eller???
    Kram kram till dig!!!
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12
    Visst är det helt sjukt!?? Ja, det är såå spännande! Just idag sparkas det för fullt, börjar misstänka att bebbe inte gillar mina låga gravidbrallor som sitter uppe med skärp eftersmom majoriteten av kickarna kommer där :-) Kanske dax att uppgradera till de hemska med sköna helhöga...

    Kram!!
  24. 12
    Visst är det helt sjukt!?? Ja, det är såå spännande! Just idag sparkas det för fullt, börjar misstänka att bebbe inte gillar mina låga gravidbrallor som sitter uppe med skärp eftersmom majoriteten av kickarna kommer där :-) Kanske dax att uppgradera till de hemska med sköna helhöga...

    Kram!!
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13
    Oj, oj inte så lång tid kvar då. Själv berättade jag på jobbet idag och det slutade med att jag fick mitt vikariat förlängt så att jag slipper gå arbetslös innan BF.
  26. 13
    Oj, oj inte så lång tid kvar då. Själv berättade jag på jobbet idag och det slutade med att jag fick mitt vikariat förlängt så att jag slipper gå arbetslös innan BF.
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Nej, tiden nrinner iväg, fast det ibland känns seeegt ändå :-)

    Vad bra att du fick förlängt!
  28. 14
    Nej, tiden nrinner iväg, fast det ibland känns seeegt ändå :-)

    Vad bra att du fick förlängt!

Liknande trådar

  1. Halvtid här med då!
    By Idahe in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 17:53
  2. HALVTID :)
    By Dismonia in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 16:48
  3. Halvtid !
    By Helen m 2:an in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 21:48
  4. Halvtid! (OT)
    By annasthlm in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 14:34
  5. Halvtid och ul!
    By freja_74 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar