Haklapp/dreggellapp
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Haklapp/dreggellapp

    Någon som vet var man kan hitta haklappar/dreggellappar som har plast eller fleece på baksidan och som inte är för dyra (jag vill ha många..)? Det går åt en himla massa här hemma och jag har köpt några scarfs och dreggellappar på nätet, men scarfsen kostar 50kr st (dyrt tycker jag om man vill ha många) och dreggellapparna blir snart genomblöta. Borde ju inte vara så svårt att sy..men jag vet att det kommer krångla när jag ska göra det
    "Styrka ligger inte i att aldrig falla, utan i att resa sig varje gång man faller"
  2. 1
    Haklapp/dreggellapp Någon som vet var man kan hitta haklappar/dreggellappar som har plast eller fleece på baksidan och som inte är för dyra (jag vill ha många..)? Det går åt en himla massa här hemma och jag har köpt några scarfs och dreggellappar på nätet, men scarfsen kostar 50kr st (dyrt tycker jag om man vill ha många) och dreggellapparna blir snart genomblöta. Borde ju inte vara så svårt att sy..men jag vet att det kommer krångla när jag ska göra det
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Jag har sytt egna

    Jag har bilder på mina i min syblogg www.barnsligt.blogspot.com Har mönster om du vill ha
    http://barnsligt.blogspot.com/
    http://lawomanhemma.blogspot.com/

    "This is the end
    Beautiful friend
    This is the end
    My only friend, the end"


    Hanna med Matilda januari 2001 och Felicia februari 2007
  4. 2
    Jag har sytt egna Jag har bilder på mina i min syblogg www.barnsligt.blogspot.com Har mönster om du vill ha
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jag har köpt från Nameit, kostade 29:- st:-)
  6. 3
    Jag har köpt från Nameit, kostade 29:- st:-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Har oxå köpt på Name it, men också hittat på Kappahl och HM
  8. 4
    Har oxå köpt på Name it, men också hittat på Kappahl och HM
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5
    Hur hakar du ihop hakklappen? Dina sybilder är jättefina förresten! Själv har jag knappt tid att fotografera min pojke, än mindre sy eller skriva på vår online journal (brukar försöka lägga in bilder där till familjen i Sverige)!
  10. 5
    Hur hakar du ihop hakklappen? Dina sybilder är jättefina förresten! Själv har jag knappt tid att fotografera min pojke, än mindre sy eller skriva på vår online journal (brukar försöka lägga in bilder där till familjen i Sverige)!
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Tack så mycket

    Det är sant, ibland hinner man ingenting.... Vi har dock börjat få in lite rutiner här hemma nu så jag brukar hinna sy en stund när Felicia sover. Det hjälper förstås att jag alltid har symaskinerna framme så jag kan avbryta snabbt...

    Mina haklappar har kardborrefästning och dregelscarfsarna har nitade tryck-knappar (jättesmidiga!!)
  12. 6
    Tack så mycket

    Det är sant, ibland hinner man ingenting.... Vi har dock börjat få in lite rutiner här hemma nu så jag brukar hinna sy en stund när Felicia sover. Det hjälper förstås att jag alltid har symaskinerna framme så jag kan avbryta snabbt...

    Mina haklappar har kardborrefästning och dregelscarfsarna har nitade tryck-knappar (jättesmidiga!!)
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Men guuuuud vad mycket underbara fina grejjer!! Otroligt inspirerande sida måste jag säga!
  14. 7
    Men guuuuud vad mycket underbara fina grejjer!! Otroligt inspirerande sida måste jag säga!
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8
    Tack så mycket!!!!
  16. 8
    Tack så mycket!!!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Wow! vilka grejer, supersnyggt!!!
  18. 9
    Wow! vilka grejer, supersnyggt!!!
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Åhhh så duktig du är!!! Jag skulle gärna vilja få mönster på dina haklappar! Vilken fin blogg! Jobbar du med sömnad annars?( när du inte är hemma med bebis menar jag.)
  20. 10
    Åhhh så duktig du är!!! Jag skulle gärna vilja få mönster på dina haklappar! Vilken fin blogg! Jobbar du med sömnad annars?( när du inte är hemma med bebis menar jag.)
  21. Medlem sedan
    Oct 2001
    #11
    Tack tack!!
  22. 11
    Tack tack!!

Liknande trådar

  1. Me & I haklapp
    By saraj in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 12:29
  2. haklapp
    By indienanna in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 21:27
  3. Sy egen haklapp.
    By Lurpan in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 19:01
  4. Haklapp??
    By Ulrika med 2+1 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 16:01
  5. bus med haklapp
    By Cina & Julia 050515 in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 12:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar