vad skriver man på kort till
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    vad skriver man på kort till

    barnmorskan man gått hos under grav? tänkte skicka ett tackkort men vad sriver mn på det? bara "tack" och namnet?? ar ju sett massor såna kort hos bm, men kan inte komma ihåg vad folk skriver på dom...
  2. 1
    vad skriver man på kort till barnmorskan man gått hos under grav? tänkte skicka ett tackkort men vad sriver mn på det? bara "tack" och namnet?? ar ju sett massor såna kort hos bm, men kan inte komma ihåg vad folk skriver på dom...
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Kanske: "Tack för att du har hjälp mig och min mamma med att se till att vi har mått bra då jag låg i min mammas mage"?

    Sen skriver du under med bebisen och ditt namn.

    //Malin.
  4. 2
    Kanske: "Tack för att du har hjälp mig och min mamma med att se till att vi har mått bra då jag låg i min mammas mage"?

    Sen skriver du under med bebisen och ditt namn.

    //Malin.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Jag tänker inte tacka min barnmorska. De beror på att jag den sista månaden vantrivdes med att ha he en tjatade barnmorska. Han tjatade om allt. De värsta var nu när han kom in på BVC när jag var där. Han grattade inte alls, utan de enda han sa var att klaga på mig som inte använde mitt foglossnings bälte. Därför bokade jag tid hos en annan barnmorska nu till efterkontrollen.
  6. 3
    Jag tänker inte tacka min barnmorska. De beror på att jag den sista månaden vantrivdes med att ha he en tjatade barnmorska. Han tjatade om allt. De värsta var nu när han kom in på BVC när jag var där. Han grattade inte alls, utan de enda han sa var att klaga på mig som inte använde mitt foglossnings bälte. Därför bokade jag tid hos en annan barnmorska nu till efterkontrollen.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    ja, det var bra! tar nog en variant av det, tack!
  8. 4
    ja, det var bra! tar nog en variant av det, tack!
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Kan inte tacka min eftesom hon gick i pension precis innan Malva kom. Tycker MysMalins förslag var bra dock.
  10. 5
    Kan inte tacka min eftesom hon gick i pension precis innan Malva kom. Tycker MysMalins förslag var bra dock.

Liknande trådar

  1. Skriver kort och oidentieferbart :)
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-07, 20:47
  2. Skriver ni kort
    By Jag-67 in forum Pappasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 12:34
  3. Vad skriver man på ett kort till pension
    By -Camelia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 17:03
  4. Vad skriver man på kort
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 11:27
  5. Skriver ett kort till Majson
    By MrsHyde in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar