Fått schema...
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Fått schema...

    för ett par veckor framöver.
    Stockholm kommer jag, som det ser ut nu, besöka en hel del. Och då ofta långa dagar.

    Så om ni vill luncha, stockholmare:
    * 22/8
    * 27/8
    * 30/8
    * 1/9
    * 4/9
    * 10/9

    Finns även andra dagar då jag befinner mig där bara några timmar...

    Skåningar!
    Den enda gång jag kommer söderut nu är den 23/8 (på torsdag) och då är jag i Helsinborg från kl. 19 ca.

    Skulle vara så kul att träffas! Så hojta gärna om ni har tid över!
    När jag är i Stockholm har jag oftast så mycket tid så jag kan ta buss/tunnelbana till andra ställen.
  2. 1
    Fått schema... för ett par veckor framöver.
    Stockholm kommer jag, som det ser ut nu, besöka en hel del. Och då ofta långa dagar.

    Så om ni vill luncha, stockholmare:
    * 22/8
    * 27/8
    * 30/8
    * 1/9
    * 4/9
    * 10/9

    Finns även andra dagar då jag befinner mig där bara några timmar...

    Skåningar!
    Den enda gång jag kommer söderut nu är den 23/8 (på torsdag) och då är jag i Helsinborg från kl. 19 ca.

    Skulle vara så kul att träffas! Så hojta gärna om ni har tid över!
    När jag är i Stockholm har jag oftast så mycket tid så jag kan ta buss/tunnelbana till andra ställen.
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Nej, på torsdag kommer jag antagligen ligga och gnälla och ta mig på magen. På onsdag opereras jag för navelbråck.

    Men säg till nästa gång du närmar dig våra sydliga breddgrader. Förresten ska hela familjen ut och åka tåg 19 oktober och 21 oktober (Lund-Sthlm (Uppsala) och tvärtom).
  4. 2
    Nej, på torsdag kommer jag antagligen ligga och gnälla och ta mig på magen. På onsdag opereras jag för navelbråck.

    Men säg till nästa gång du närmar dig våra sydliga breddgrader. Förresten ska hela familjen ut och åka tåg 19 oktober och 21 oktober (Lund-Sthlm (Uppsala) och tvärtom).
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Åååh, vad synd! Mest om dig som ska opereras. Är det en stor operation? Just bråck är jag urkass på.
    Lycka till!

    Självklart hojtar jag igen när nytt schema läggs. Och jag vill gärna att du hojtar innan ni åker. Det finns en liiiten chans att jag jobbar då, och tom på den sträckan som ni åker hem på.

    Kramar!
  6. 3
    Åååh, vad synd! Mest om dig som ska opereras. Är det en stor operation? Just bråck är jag urkass på.
    Lycka till!

    Självklart hojtar jag igen när nytt schema läggs. Och jag vill gärna att du hojtar innan ni åker. Det finns en liiiten chans att jag jobbar då, och tom på den sträckan som ni åker hem på.

    Kramar!
  7. Medlem sedan
    Dec 2004
    #4
    Tack tack. Nej, det är inte någon stor operation. Från det att jag skrivs in tills jag skrivs ut brukar det gå i genomsnitt 4-6 timmar. Fast jag ska sövas och det känns inte helt kul. Risken finns ju alltid att man inte vaknar igen. Kan jag inte låta bli att tänka.

    Jag ska absolut förvarna inför vår resa. Ha det så kul i Hbg förresten. Det finns väl kanske inte så där jättemycket att göra efter 19 iofs men ta en tur i byn kan man väl alltid. Blir du kvar länge?
  8. 4
    Tack tack. Nej, det är inte någon stor operation. Från det att jag skrivs in tills jag skrivs ut brukar det gå i genomsnitt 4-6 timmar. Fast jag ska sövas och det känns inte helt kul. Risken finns ju alltid att man inte vaknar igen. Kan jag inte låta bli att tänka.

    Jag ska absolut förvarna inför vår resa. Ha det så kul i Hbg förresten. Det finns väl kanske inte så där jättemycket att göra efter 19 iofs men ta en tur i byn kan man väl alltid. Blir du kvar länge?
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5

    Hallå där

    Så du kommer till Skåne en sväng. Torsdag är inte den bästa dagen, för sambon har avslutningsfest m jobbet innan han byter jobb... Jag kommer att vara i Lund till 18-tiden (ska till frisören). Därefter har jag inget planerat, mer än att ta hand om barnen. Vi bor söder om Hbg men det går ju inte tåg dit. Det skulle vara himla roligt att träffas och gästrum finns i furupalatset här hemma
    Lycka är en resa inte en destination.
  10. 5
    Hallå där Så du kommer till Skåne en sväng. Torsdag är inte den bästa dagen, för sambon har avslutningsfest m jobbet innan han byter jobb... Jag kommer att vara i Lund till 18-tiden (ska till frisören). Därefter har jag inget planerat, mer än att ta hand om barnen. Vi bor söder om Hbg men det går ju inte tåg dit. Det skulle vara himla roligt att träffas och gästrum finns i furupalatset här hemma
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Jag blir kvar över natten. Då måste man ju ut och äta lite. Har bara vart i Helsingborg en gång innan, inom jobbet. Då gick jag och åt på ett jättemysigt ställe. Men otroligt dyrt. Sen är det sååå tråkigt att sitta helt själv. Och så trevliga som ni skåningar är (vet ju iaf Mizen och Petra ) så är det inte fel att förena nytta med nöje.

    Jag förstår vad du menar med sövning. Hatar det själv! Blev nedsövd senast för ett år sen då jag "kapade ledningarna". Fick nästan panikanfall i operationsrummet. Så till den milda grad att jag bad dem att droga mig mer (och drogerna sövde ju mig...).
    Men jag sa direkt när jag kom till sjukhuset att jag var rädd. Och jag sa det sen till alla som kom. Och jag lovar dig att man får lite mer uppbackning då.

    Lycka till-kramar!
  12. 6
    Jag blir kvar över natten. Då måste man ju ut och äta lite. Har bara vart i Helsingborg en gång innan, inom jobbet. Då gick jag och åt på ett jättemysigt ställe. Men otroligt dyrt. Sen är det sååå tråkigt att sitta helt själv. Och så trevliga som ni skåningar är (vet ju iaf Mizen och Petra ) så är det inte fel att förena nytta med nöje.

    Jag förstår vad du menar med sövning. Hatar det själv! Blev nedsövd senast för ett år sen då jag "kapade ledningarna". Fick nästan panikanfall i operationsrummet. Så till den milda grad att jag bad dem att droga mig mer (och drogerna sövde ju mig...).
    Men jag sa direkt när jag kom till sjukhuset att jag var rädd. Och jag sa det sen till alla som kom. Och jag lovar dig att man får lite mer uppbackning då.

    Lycka till-kramar!
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7
    Låter väldigt inbjudande. Men jag får tyvärr inte lämna orten. Och sen börjar jag vid 5 igen på morgonen.
    Typiskt att jag ska ner äntligen, när ni är upptagna.
    Men, men det går fler tåg.
  14. 7
    Låter väldigt inbjudande. Men jag får tyvärr inte lämna orten. Och sen börjar jag vid 5 igen på morgonen.
    Typiskt att jag ska ner äntligen, när ni är upptagna.
    Men, men det går fler tåg.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8

    Ja det går fler tåg

    Typiskt att du prickar in den dagen som inte jag kan komma hemifrån
    Du får berätta när du ska till Skåneland nästa gång
    Lycka är en resa inte en destination.
  16. 8
    Ja det går fler tåg Typiskt att du prickar in den dagen som inte jag kan komma hemifrån
    Du får berätta när du ska till Skåneland nästa gång
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Nä, va typiskt!!! Jag ska på styrelse/planeringsmöte på torsdag och det börjar redan kl 18 och håller nog på ett antal timmar.
    Jag som har väntat på att du ska komma ner och så kommer du till Hbrg också. Hade ju kunnat stanna kvar efter jobb och gått ut och käkat. Där är massor av små mysiga restauranger som jag lovar att visa dig nästa gång. Trist att käka själv.

    Har du fullt upp nu innan jul Lisa? Tänkte att vi skulle ta en reunion här nere i skåne. Mizen och Tina, har ni någon tid som är bättre än annan? Ni andra är förståss också välkomna!

    Kram
  18. 9
    Nä, va typiskt!!! Jag ska på styrelse/planeringsmöte på torsdag och det börjar redan kl 18 och håller nog på ett antal timmar.
    Jag som har väntat på att du ska komma ner och så kommer du till Hbrg också. Hade ju kunnat stanna kvar efter jobb och gått ut och käkat. Där är massor av små mysiga restauranger som jag lovar att visa dig nästa gång. Trist att käka själv.

    Har du fullt upp nu innan jul Lisa? Tänkte att vi skulle ta en reunion här nere i skåne. Mizen och Tina, har ni någon tid som är bättre än annan? Ni andra är förståss också välkomna!

    Kram
  19. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10
    Sicken osis! Får hoppas att jag kommer ner snart igen.

    Jag har inget inbokat innan jul, vad jag vet om. Lite födelsedagar i december bara.
    Och sen jobbar jag varannan helg. Jobbar helgerna på de udda veckorna (alltså denna helg).

    Ni kan gärna tipsa mig om en bra restaurang. Gärna en som inte är lika dyr som den jag gick till sist (precis vid kyrkan).
  20. 10
    Sicken osis! Får hoppas att jag kommer ner snart igen.

    Jag har inget inbokat innan jul, vad jag vet om. Lite födelsedagar i december bara.
    Och sen jobbar jag varannan helg. Jobbar helgerna på de udda veckorna (alltså denna helg).

    Ni kan gärna tipsa mig om en bra restaurang. Gärna en som inte är lika dyr som den jag gick till sist (precis vid kyrkan).
  21. Medlem sedan
    Dec 2004
    #11
    Ingen tid som är bättre men tider som är sämre är helgen 29 september och helgen 20 oktober då vi ska på fest respektive sjunga i Globen.
  22. 11
    Ingen tid som är bättre men tider som är sämre är helgen 29 september och helgen 20 oktober då vi ska på fest respektive sjunga i Globen.
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12

    Svårt att säga

    Med tanke på mammas sjukdom, så kan jag inte lämna så klara besked till er... I mitten av oktober fyller hon år, så förhoppningsvis åker vi till Småland då. Första två helgerna i december är ev uppbokade också. Sedan är det en del kanske-inbokningar utan exakt datum, så ge förslag!
    Lycka är en resa inte en destination.
  24. 12
    Svårt att säga Med tanke på mammas sjukdom, så kan jag inte lämna så klara besked till er... I mitten av oktober fyller hon år, så förhoppningsvis åker vi till Småland då. Första två helgerna i december är ev uppbokade också. Sedan är det en del kanske-inbokningar utan exakt datum, så ge förslag!

Liknande trådar

  1. vilket härligt schema jag fått:)
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-19, 18:45
  2. Fått mitt nya schema
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-07-18, 20:39
  3. fått tränings schema av en pt nu
    By femella in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-21, 08:01
  4. schema
    By malan537 in forum Autismspektrum
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 10:40
  5. Nu har vi fått schema för
    By Charlotte A in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 22:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar