Han doppade en brandman
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Han doppade en brandman

    Vilken lycka för Isac - igår på Malmöfestivalen lyckades han med 4:e bollen (han fick en extraboll) pricka rätt och en brandman fick sig ett dopp i kanalen! Isac var såååå lyclig och idag tog han med sig beviset till dagis - ett vykort med texten att han doppade en brandman. Vilken lycka för en liten kille
    Lycka är en resa inte en destination.
  2. 1
    Han doppade en brandman Vilken lycka för Isac - igår på Malmöfestivalen lyckades han med 4:e bollen (han fick en extraboll) pricka rätt och en brandman fick sig ett dopp i kanalen! Isac var såååå lyclig och idag tog han med sig beviset till dagis - ett vykort med texten att han doppade en brandman. Vilken lycka för en liten kille
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Jag kan riktigt se hans lyckliga ansikte framför mig. Det måste ha varit härligt för mamma och pappa att se! Vilken lycka att kunna ta med ett bevis till dagis också.
  4. 2
    Jag kan riktigt se hans lyckliga ansikte framför mig. Det måste ha varit härligt för mamma och pappa att se! Vilken lycka att kunna ta med ett bevis till dagis också.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3

    Ja då

    Stolta föräldrar och en enormt lycklig pojke! Vykortet var perfekt att han fick, för det är ju beviset på att han klarade det!!!
    Lycka är en resa inte en destination.
  6. 3
    Ja då Stolta föräldrar och en enormt lycklig pojke! Vykortet var perfekt att han fick, för det är ju beviset på att han klarade det!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4

    wow

    vilken duktig kille *impad*
    såklart han är stolt o va super att han fick bevis för sin bedrift!
    kramar
  8. 4
    wow vilken duktig kille *impad*
    såklart han är stolt o va super att han fick bevis för sin bedrift!
    kramar
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5

    Ja

    jag blev både impad och stolt över att han lyckades!!! Det var verkligen perfekt att ta med sig ett kort och visa för alla kompisarna på dagis
    Lycka är en resa inte en destination.
  10. 5
    Ja jag blev både impad och stolt över att han lyckades!!! Det var verkligen perfekt att ta med sig ett kort och visa för alla kompisarna på dagis

Liknande trådar

  1. Brandman/ambulanskalender
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 10:07
  2. Snöstjärnor doppade i socker....
    By -sniff- in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 21:08
  3. Varför brandman?
    By tistel in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 18:13
  4. hur låter jordgubbar doppade i
    By Kajsa_E in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 19:36
  5. Brandman? Jag?
    By AnniAu in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar