114 cm & 23,6 kg!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    114 cm & 23,6 kg!

    Var på BVC i dag och passade på att väga och mäta! Herrgud hon är större än vad jag var när jag började skolan vid 7 år!! ( 113 cm och 19,6 kg) Jag var litn men hon är stor!!

    Hur stora/små är era alldeles perfekta 4,5 åringar?? Mina perfekta Ronja är alldeles toppenfin i alla fall, ävn om man alltid får höra hur LÅNG hon är!
    Emma med sessorna Ronja & Nikki

    http://ronjanikki.bilddagboken.se
  2. 1
    114 cm & 23,6 kg! Var på BVC i dag och passade på att väga och mäta! Herrgud hon är större än vad jag var när jag började skolan vid 7 år!! ( 113 cm och 19,6 kg) Jag var litn men hon är stor!!

    Hur stora/små är era alldeles perfekta 4,5 åringar?? Mina perfekta Ronja är alldeles toppenfin i alla fall, ävn om man alltid får höra hur LÅNG hon är!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Ja, det tycks finnas en hel del långa barn här
    Se min tråd lite längre ner.

    Kramis
  4. 2
    Ja, det tycks finnas en hel del långa barn här
    Se min tråd lite längre ner.

    Kramis
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Ja, vi får oxå höra hur lång vår dotter är. Trots att både jag å sambon är ganska korta :-)

    Hon är 110 cm och väger 20 kg.
  6. 3
    Ja, vi får oxå höra hur lång vår dotter är. Trots att både jag å sambon är ganska korta :-)

    Hon är 110 cm och väger 20 kg.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Oj, hon var lång. Mina är kortisar, men alldeles perfekta ändå
    Vet faktiskt inte exakt hur långa, men långt ifrån 114 iaf.
  8. 4
    Oj, hon var lång. Mina är kortisar, men alldeles perfekta ändå
    Vet faktiskt inte exakt hur långa, men långt ifrån 114 iaf.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Tror hon är runt 107 cm för hon var för kort för 110 cm gränsen när vi var på Grönan i början av sommaren. V är ju inte så mycket längre så när vi var i Turkiet fick jag konstant frågan "Are they twins??"
    Vikt är ca 20 kg och fötterna är EXAKT lika stora som storasysters...!!! 17,5 cm på båda två!!
  10. 5
    Tror hon är runt 107 cm för hon var för kort för 110 cm gränsen när vi var på Grönan i början av sommaren. V är ju inte så mycket längre så när vi var i Turkiet fick jag konstant frågan "Are they twins??"
    Vikt är ca 20 kg och fötterna är EXAKT lika stora som storasysters...!!! 17,5 cm på båda två!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2007
    #6
    Min son är 101 cm och väger ca 16 kg. En lillis alltså men naggande god......
  12. 6
    Min son är 101 cm och väger ca 16 kg. En lillis alltså men naggande god......
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    Min perfekta Ellen

    är ungefär exakt lika stor som Ronja! Osäker på längden, kanske har hon nån cm extra. Men vikten stämmer rätt så exakt.!
  14. 7
    Min perfekta Ellen är ungefär exakt lika stor som Ronja! Osäker på längden, kanske har hon nån cm extra. Men vikten stämmer rätt så exakt.!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar