Odd Molly?
Småbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Odd Molly?

    Var hittar jag dessa kläder i & runt Göteborg?
    Går även bra med Alingsås,Lerum,Partille & Allum.
  2. 1
    Odd Molly? Var hittar jag dessa kläder i & runt Göteborg?
    Går även bra med Alingsås,Lerum,Partille & Allum.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    På Vallgatan inne i city

    så finns det en affär som tidigare enbart sålde kläder av märket Nanso, men som numera också säljer en hel del Odd Molly.
    Sen måste det ju finnas fler ställen där de säljs.. undrar om inte en av småbutikerna inne på NK säljer också.. *funderar* har nämligen för mig att min syrra köpte sin O.M klänning där..
    Och vad gäller Allum, så tror jag (inte heller helt hundra) att affären Pondus tar in Odd Molly..
    Men kolla du först på Vallgatan, de vet säkert också vart det finns mer återförsäljare om det du ev. söker inte finns där..
  4. 2
    På Vallgatan inne i city så finns det en affär som tidigare enbart sålde kläder av märket Nanso, men som numera också säljer en hel del Odd Molly.
    Sen måste det ju finnas fler ställen där de säljs.. undrar om inte en av småbutikerna inne på NK säljer också.. *funderar* har nämligen för mig att min syrra köpte sin O.M klänning där..
    Och vad gäller Allum, så tror jag (inte heller helt hundra) att affären Pondus tar in Odd Molly..
    Men kolla du först på Vallgatan, de vet säkert också vart det finns mer återförsäljare om det du ev. söker inte finns där..

Liknande trådar

  1. Molly Mus numera Molly Bus
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 11:00
  2. Mia med Molly...
    By miss_annis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 12:26
  3. Odd Molly
    By Emmylou in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 15:27
  4. mia med molly
    By ~Ida~ in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 22:29
  5. Mia m. 2+ Molly
    By Caroline-D in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar