Sthlmsträff?
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Sthlmsträff?

    Hallå! Funderade på om det har varit eller kommer bli nån träff för de i Sthlm o när det blir i så fall... Skulle vara himla kul! Har hittills följt er alla här i gruppen ganska regelbundet men inte skrivit nåt själv. Helt underbart att kunna kolla in här o få en massa svar på funderingar och tips.
    Hoppas iaf att jag inte missat nån träff! Är hyfsat ny i stan så det skulle vara kul att sitta o surra lite...
    Kram på er!
  2. 1
    Sthlmsträff? Hallå! Funderade på om det har varit eller kommer bli nån träff för de i Sthlm o när det blir i så fall... Skulle vara himla kul! Har hittills följt er alla här i gruppen ganska regelbundet men inte skrivit nåt själv. Helt underbart att kunna kolla in här o få en massa svar på funderingar och tips.
    Hoppas iaf att jag inte missat nån träff! Är hyfsat ny i stan så det skulle vara kul att sitta o surra lite...
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Ja det har ju pratats om det en del men inget bestämt... men det e väl bara att vi bestämmer nåt datum... vad säger ni om måndag nästa vecka typ runt fem sex nån gång? Alltså måndag den 27:e?
  4. 2
    Ja det har ju pratats om det en del men inget bestämt... men det e väl bara att vi bestämmer nåt datum... vad säger ni om måndag nästa vecka typ runt fem sex nån gång? Alltså måndag den 27:e?
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag kan på måndag. Vore kul !!!
    Jag är också lite halvny i sthlm och träffas gärna och surrar
  6. 3
    Jag kan på måndag. Vore kul !!!
    Jag är också lite halvny i sthlm och träffas gärna och surrar
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Kul! Ska vi bestämma måndag då? Vilken tid? Så kan ju dom som vill å kan komma!
  8. 4
    Kul! Ska vi bestämma måndag då? Vilken tid? Så kan ju dom som vill å kan komma!
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Ja måndag vore helt okej för mig. Kan nog vilken tid som helst den dagen. Nej nu måste jag åka till bm, ska ju kolla hjärtljudet... Återkommer senare idag.
  10. 5
    Ja måndag vore helt okej för mig. Kan nog vilken tid som helst den dagen. Nej nu måste jag åka till bm, ska ju kolla hjärtljudet... Återkommer senare idag.
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Måndag låter toppen. Säg 18.00 så hinner de som vill från sina jobb. Vad har vi för förslag på fik? Jag är alltid så enformig i mina val..
  12. 6
    Måndag låter toppen. Säg 18.00 så hinner de som vill från sina jobb. Vad har vi för förslag på fik? Jag är alltid så enformig i mina val..
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Något på söder vore toppen tycker jag Är vi inte ganska många som bor åt det hållet från stan sett?
  14. 7
    Något på söder vore toppen tycker jag Är vi inte ganska många som bor åt det hållet från stan sett?
  15. Medlem sedan
    May 2007
    #8
    Jag kan oxå på måndag kl 18 som det ser ut nu och för mig spelar det ingen roll var vi ses, bara jag får nån beskrivning, hihi. Bor utanför stan men inte så långt så allt funkar i stort sett... Nån som har förslag på fik? Nog för att jag jobbar på söder men jag är inte i krokarna alltför mycket annars...
  16. 8
    Jag kan oxå på måndag kl 18 som det ser ut nu och för mig spelar det ingen roll var vi ses, bara jag får nån beskrivning, hihi. Bor utanför stan men inte så långt så allt funkar i stort sett... Nån som har förslag på fik? Nog för att jag jobbar på söder men jag är inte i krokarna alltför mycket annars...

Liknande trådar

  1. sthlmsträff
    By katper in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 15:28
  2. sthlmsträff?
    By katper in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 18:57
  3. sthlmsträff!
    By imevun in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 09:03
  4. Sthlmsträff i jul?
    By styrox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 19:59
  5. Sthlmsträff?
    By Sara m Frida in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 08:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar