Första arbetsdagen
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Första arbetsdagen

    är snart avklarad och jag är dödstrött. Är det verkligen värt det att ha semester om man blir så här trött när man börjar jobba igen

    Vi tillbringade en vecka på Kreta på semestern och det var helt underbart. Alva badade konstant och till slut fick vi locka med glass för att få upp henne ur badet. Alva som avskyr när andra människor (förutom mamma och pappa) petar på henne vande sig vid att grekerna hela tiden skulle klappa henne så till slut tom vinkade hon och log åt dem. Men när vi skulle gå ut och äta på kvällarna då dög minsann inte mamma och pappa utan hon skulle hålla Magnus (en kompis som var med) i handen, han skulle köra vagnen, hon skulle sitta bredvid honom osv. Tur att han inte har några egna barn än för då hade hon nog blivit svartsjuk.
  2. 1
    Första arbetsdagen är snart avklarad och jag är dödstrött. Är det verkligen värt det att ha semester om man blir så här trött när man börjar jobba igen

    Vi tillbringade en vecka på Kreta på semestern och det var helt underbart. Alva badade konstant och till slut fick vi locka med glass för att få upp henne ur badet. Alva som avskyr när andra människor (förutom mamma och pappa) petar på henne vande sig vid att grekerna hela tiden skulle klappa henne så till slut tom vinkade hon och log åt dem. Men när vi skulle gå ut och äta på kvällarna då dög minsann inte mamma och pappa utan hon skulle hålla Magnus (en kompis som var med) i handen, han skulle köra vagnen, hon skulle sitta bredvid honom osv. Tur att han inte har några egna barn än för då hade hon nog blivit svartsjuk.
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Välkommen tillbaka och grattis till en lyckad semester!!

    Hur går det med magen, apropå "andra barn"?
  4. 2
    Välkommen tillbaka och grattis till en lyckad semester!!

    Hur går det med magen, apropå "andra barn"?
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Det går bra med magen. Den växer så nu går det inte riktigt att dölja längre. Jag mår fortfarande lite illa, inte så att jag kräks, men tillräckligt för att det ska vara jobbigt. Jag ska på inskrivning i morgon (går då in i vecka 14). Det blev så sent eftersom semestrarna kom i vägen. Men som BM sa till mig "Du är ju ung så det ska inte vara någon fara"
  6. 3
    Det går bra med magen. Den växer så nu går det inte riktigt att dölja längre. Jag mår fortfarande lite illa, inte så att jag kräks, men tillräckligt för att det ska vara jobbigt. Jag ska på inskrivning i morgon (går då in i vecka 14). Det blev så sent eftersom semestrarna kom i vägen. Men som BM sa till mig "Du är ju ung så det ska inte vara någon fara"
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Å stackare som fortfarande mår illa! Hoppas det går bra på inskrivningen, fördelen med att vara lite sen är iaf att du får lyssna på hjärtljud, det har jag fortfarande inte gjort :-(
  8. 4
    Å stackare som fortfarande mår illa! Hoppas det går bra på inskrivningen, fördelen med att vara lite sen är iaf att du får lyssna på hjärtljud, det har jag fortfarande inte gjort :-(

Liknande trådar

  1. Första arbetsdagen
    By videli in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-08-11, 19:52
  2. Första arbetsdagen
    By weacko in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 12:13
  3. Första arbetsdagen
    By Avanai in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 07:47
  4. Första arbetsdagen!
    By ~LisaMarie~ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 21:31
  5. Första arbetsdagen
    By JHFO in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar