Appropå flyttstäd
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    Appropå flyttstäd

    Kan man köpa nya såna där skärbrädor som sitter i bänken? Dom tycker jag verkligen är äckliga!
  2. 1
    Appropå flyttstäd Kan man köpa nya såna där skärbrädor som sitter i bänken? Dom tycker jag verkligen är äckliga!
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Ska du flytta eller flytta in?
    Om du ska flytta, så kanske det är köparens "problem"?
  4. 2
    Ska du flytta eller flytta in?
    Om du ska flytta, så kanske det är köparens "problem"?
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Japp, det finns firmor som gör sådana, måttbeställda.
  6. 3
    Japp, det finns firmor som gör sådana, måttbeställda.
  7. Medlem sedan
    Mar 1998
    #4
    Nej, jag undrar mest allmänt om de finns att köpa lösa. Vi ska iofs flytta men jag vet inte om det finns såna brädor i lägenheten där. Finns de så vill jag nog ha en sprillans ny. Hemma har vi inga.
  8. 4
    Nej, jag undrar mest allmänt om de finns att köpa lösa. Vi ska iofs flytta men jag vet inte om det finns såna brädor i lägenheten där. Finns de så vill jag nog ha en sprillans ny. Hemma har vi inga.
  9. Medlem sedan
    Mar 1998
    #5
    Förstår det. Låter dyrt. Tänkte mer på om de fanns i vanliga handeln som en "Hemma"-butik t.ex.
  10. 5
    Förstår det. Låter dyrt. Tänkte mer på om de fanns i vanliga handeln som en "Hemma"-butik t.ex.
  11. Medlem sedan
    May 1999
    #6
    Får du reda åp det, berätta för mig.
    Vill me' ha... !
  12. 6
    Får du reda åp det, berätta för mig.
    Vill me' ha... !
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Coop (Bygg) har!
  14. 7
    Coop (Bygg) har!
  15. Medlem sedan
    Mar 1998
    #8
    Vi lånade ett kök på en folkpark för en catering och när vi drog ut brädan där var den alldeles mögelfläckig. Uäck! man vet ju inte vad förre hyresgästen skurit så jag vill helst ha en ny. Ska ringa järnaffären och fråga faktiskt.
  16. 8
    Vi lånade ett kök på en folkpark för en catering och när vi drog ut brädan där var den alldeles mögelfläckig. Uäck! man vet ju inte vad förre hyresgästen skurit så jag vill helst ha en ny. Ska ringa järnaffären och fråga faktiskt.
  17. Medlem sedan
    Mar 1998
    #9
    ok tack.
  18. 9
    ok tack.
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10
    Nån hundring betalade min mamma vet jag. Jättefin!
  20. 10
    Nån hundring betalade min mamma vet jag. Jättefin!
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Jag brukar alltid byta toaring när jag flyttar, fast denna gång behöver jag ju inte det eftersom jag flyttar till nytt..
  22. 11
    Jag brukar alltid byta toaring när jag flyttar, fast denna gång behöver jag ju inte det eftersom jag flyttar till nytt..
  23. Medlem sedan
    Jan 1999
    #12
    Coop har och de kostar inte mycket heller. De har också sådana som inte är i trä, utan i såndär plast, som vanliga små skärbrädor liksom. Ursmart - kanten (den man tar tag och drar ut skärbradan i) är dock i trä, så det ser snyggt ut utifrån
  24. 12
    Coop har och de kostar inte mycket heller. De har också sådana som inte är i trä, utan i såndär plast, som vanliga små skärbrädor liksom. Ursmart - kanten (den man tar tag och drar ut skärbradan i) är dock i trä, så det ser snyggt ut utifrån

Liknande trådar

  1. Flyttstäd?
    By Gileae in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-31, 18:17
  2. sommar, sol och flyttstäd...
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 09:30
  3. Flyttstäd.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:07
  4. Flyttstäd
    By Flyttar in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 15:58
  5. Flyttstäd-avdrag?
    By gellan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 16:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar