Kristina S
_02 Sommarbarn
  1. Eva m Oscar
    #1

    Kristina S

    hur mår du? Hur går det med jobbsökande och annat? Stämningen på din gamla avdelning är väldigt tryckt vad jag har hört. Jag har inte gått in och hälsat på trots att jag varit i huset. Jobbar inte så mycket med dem just nu. Har blivit uppdaterad på nya organisationen, och blivit väldigt förvånad om flera som inte fick vara kvar (däribland du såklart, men det visste jag ju redan). Hoppas du mår bra. Maila om du vill, om du kommer ihåg min mailadress. kram Eva
  2. 1
    Kristina S hur mår du? Hur går det med jobbsökande och annat? Stämningen på din gamla avdelning är väldigt tryckt vad jag har hört. Jag har inte gått in och hälsat på trots att jag varit i huset. Jobbar inte så mycket med dem just nu. Har blivit uppdaterad på nya organisationen, och blivit väldigt förvånad om flera som inte fick vara kvar (däribland du såklart, men det visste jag ju redan). Hoppas du mår bra. Maila om du vill, om du kommer ihåg min mailadress. kram Eva
  3. Kristina S
    #2
    Jag har inte varit inne här så mycket, som du märkt. Det är okej, men finns inget nytt att rapportera i jobbväg. Om du läser min blogg blir du lite mer uppdaterad! http://heliotropen.blogspot.com
  4. 2
    Jag har inte varit inne här så mycket, som du märkt. Det är okej, men finns inget nytt att rapportera i jobbväg. Om du läser min blogg blir du lite mer uppdaterad! http://heliotropen.blogspot.com

Liknande trådar

  1. Kristina S!
    By Vitsippa in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 13:27
  2. Kristina...
    By K-line in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 23:18
  3. Kristina S (OT)
    By Eva med Oscar in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 15:48
  4. Kristina...
    By K-line in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 20:36
  5. Kristina....
    By Mia me Stora & små in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar