Inskolad!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Inskolad!

    Så är lillstumpan inskolad och imorgon är det den första "vanliga" dagen. Hon har inte tränat på att sova där så det blir ju första gången imorgon. Vi kunde lämna henne redan tredje dagen efter 2x1 timme där, smidigt har det verkligen gått!
    Känns lite sorligt ändå, en tid i livet är liksom slut...suck...å andra sidan har det börjat något nytt och det är väl så man ska se det!
    Kram på er alla mammor ute i landet!
    ~Stolt mamma till O -02 och A -05~
  2. 1
    Inskolad! Så är lillstumpan inskolad och imorgon är det den första "vanliga" dagen. Hon har inte tränat på att sova där så det blir ju första gången imorgon. Vi kunde lämna henne redan tredje dagen efter 2x1 timme där, smidigt har det verkligen gått!
    Känns lite sorligt ändå, en tid i livet är liksom slut...suck...å andra sidan har det börjat något nytt och det är väl så man ska se det!
    Kram på er alla mammor ute i landet!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Vad bra

    att inskolningen ahr funkat så bra. Här har det med gått bra. Oscar bryr sig inte så mycket om mig.

    Visst är det lite ångestfyllt att man inte är hemma med barnen men jag märker att Oscar är glad över den extra stimulansen.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  4. 2
    Vad bra att inskolningen ahr funkat så bra. Här har det med gått bra. Oscar bryr sig inte så mycket om mig.

    Visst är det lite ångestfyllt att man inte är hemma med barnen men jag märker att Oscar är glad över den extra stimulansen.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Skönt att det verkar ha gått smidigt. Det där med att sova brukar lösa sig bara den har fått en bra relation med nån av pedagogerna.
  6. 3
    Skönt att det verkar ha gått smidigt. Det där med att sova brukar lösa sig bara den har fått en bra relation med nån av pedagogerna.

Liknande trådar

  1. E inskolad man :)
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 13:15
  2. Inskolad o klar
    By annie78 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 17:20
  3. Nu är Samuel inskolad...
    By Peterlina in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 10:25
  4. Inskolad..tror jag
    By pmcl in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 19:22
  5. Inskolad och klar
    By Helena me 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar