Är det ok pris...
Resesnack
  1. Ressugen!
    #1

    Är det ok pris...

    ...2vuxna och 2barn till Grekland, på ett bluestar/village hotell i slutet av Juli, med halvpension, 2-rumslägenhet, bamseklubb, transfer, avbest.skydd, försäkring, mat på flyg 35000kr?
    Är inte en van charterresenär så jag har ingen aning om priserna.
  2. 1
    Är det ok pris... ...2vuxna och 2barn till Grekland, på ett bluestar/village hotell i slutet av Juli, med halvpension, 2-rumslägenhet, bamseklubb, transfer, avbest.skydd, försäkring, mat på flyg 35000kr?
    Är inte en van charterresenär så jag har ingen aning om priserna.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Antar att det är 2 barn över 2 år, men egen flygstol och att resan är en 2-veckors?!

    Det blir typ nästan 9000 per person. Vet inte om det är billigt eller dyrt. Fast lite i mesta laget för min smak, men jag har som sagt ingen aning om prisläget där.
    Annisan med oktoberpojkarna William -02 och Rasmus -04 och majflickan Matilda -09

    www.annisan.se/
  4. 2
    Antar att det är 2 barn över 2 år, men egen flygstol och att resan är en 2-veckors?!

    Det blir typ nästan 9000 per person. Vet inte om det är billigt eller dyrt. Fast lite i mesta laget för min smak, men jag har som sagt ingen aning om prisläget där.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Skulle jag ALDRIG betala

    men har man pengar så har man.
    åker till turkiet på lördag men fritidsresor 2 vuxna 3 barn mellan 4-9 år för 10500 3*hotell 100 meter till strand,barnpool och pool.
    nä du leta vidare skulle jag råda dig till.
    lycka till
  6. 3
    Skulle jag ALDRIG betala men har man pengar så har man.
    åker till turkiet på lördag men fritidsresor 2 vuxna 3 barn mellan 4-9 år för 10500 3*hotell 100 meter till strand,barnpool och pool.
    nä du leta vidare skulle jag råda dig till.
    lycka till
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    dyrt! men måste du verkligen ha avbest skydd coh försäkring. vad ingår i din hemförsäkring?

    Mycket pengar...du kommer ju till Thailand för dessa pengar!

    nä titta vidare du...
  8. 4
    dyrt! men måste du verkligen ha avbest skydd coh försäkring. vad ingår i din hemförsäkring?

    Mycket pengar...du kommer ju till Thailand för dessa pengar!

    nä titta vidare du...
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    hur gammla är barnen så kan jag hjälpa dig om du vill?
    jag får fram en resa till kreta den 22/7-2008 2vuxna 2 barn skrev in ålder 5 och 8 på dom och fick ett pris på 20686kr sen tillkommer tranfer,maten på plan avbest och försäkringar någon tusen lapp.
    ni kan inte tänka er att vänta med att boka några v för ni får så mycket mer att välja på då
  10. 5
    hur gammla är barnen så kan jag hjälpa dig om du vill?
    jag får fram en resa till kreta den 22/7-2008 2vuxna 2 barn skrev in ålder 5 och 8 på dom och fick ett pris på 20686kr sen tillkommer tranfer,maten på plan avbest och försäkringar någon tusen lapp.
    ni kan inte tänka er att vänta med att boka några v för ni får så mycket mer att välja på då
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Var i Turkiet ska du?
    Vi åker till Side på lör, men har varit i Alanya två ggr tidigare!
  12. 6
    Var i Turkiet ska du?
    Vi åker till Side på lör, men har varit i Alanya två ggr tidigare!
  13. Ressugen!
    #7
    Fast ingår halvpension då? Och vi vill bo på en resort, med 2rumslgh, coh i mitt pris hade jag räknat in alla tillägg. Barnen är 10 och 6år. Jag vill bo ett flersjärnigt hotell, inkl mat osv.
  14. 7
    Fast ingår halvpension då? Och vi vill bo på en resort, med 2rumslgh, coh i mitt pris hade jag räknat in alla tillägg. Barnen är 10 och 6år. Jag vill bo ett flersjärnigt hotell, inkl mat osv.
  15. Ressugen!
    #8
    Fast Juli månad är ju högsäsong och lite dyrare och Grekland är oftast dyrare än Turkiet och dit kommer vi aldrig åka.
  16. 8
    Fast Juli månad är ju högsäsong och lite dyrare och Grekland är oftast dyrare än Turkiet och dit kommer vi aldrig åka.
  17. Ressugen!
    #9
    Fast avbest skydd och försäkringen är den minsta kostnaden.
  18. 9
    Fast avbest skydd och försäkringen är den minsta kostnaden.
  19. Medlem sedan
    Feb 2001
    #10
    35000 är ett helt normalt pris för en resa av den karaktären i juli månad.
  20. 10
    35000 är ett helt normalt pris för en resa av den karaktären i juli månad.
  21. Ressugen!
    #11
    Jag har bokat, för jag ville ha just det hotellet, 4stjärnigt, bra för barnen osv, känner att jag bara vill bo bra, slippa tänka på en massa mat osv, bara slappa, läsa och sola. Känner att det är värt de pengarna.
  22. 11
    Jag har bokat, för jag ville ha just det hotellet, 4stjärnigt, bra för barnen osv, känner att jag bara vill bo bra, slippa tänka på en massa mat osv, bara slappa, läsa och sola. Känner att det är värt de pengarna.
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    tycker nog det låter väl dyrt, vänta och kolla när andra bolag släpper sina resor. Vi åker till Kreta nu den 30/8 med apollo 2 vuxna 2 barn 5 och 8 år, vi betalar 12700, inga måltider. Men det är inte maten som är dyr det här med avbeställningsskydd och reseförsäkring har du säkert på ditt visa kort, om du har nått vill säga. Kolla det. Trevlig resa!
  24. 12
    tycker nog det låter väl dyrt, vänta och kolla när andra bolag släpper sina resor. Vi åker till Kreta nu den 30/8 med apollo 2 vuxna 2 barn 5 och 8 år, vi betalar 12700, inga måltider. Men det är inte maten som är dyr det här med avbeställningsskydd och reseförsäkring har du säkert på ditt visa kort, om du har nått vill säga. Kolla det. Trevlig resa!
  25. Ressugen!
    #13
    Fast resorna är ju alltid billigare när skolorna har börjat, i Juli innan skolorna börjar så är ju resorna oftast dyrare. Och så beror det ju också lite på läget och hotellet. Vi har ju lagt till en del tillval och det gör resan ca 8000kr dyrare, men det är ju frivilligt.
  26. 13
    Fast resorna är ju alltid billigare när skolorna har börjat, i Juli innan skolorna börjar så är ju resorna oftast dyrare. Och så beror det ju också lite på läget och hotellet. Vi har ju lagt till en del tillval och det gör resan ca 8000kr dyrare, men det är ju frivilligt.
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14

    Det låter som OK pris

    .
    Jelena med L,MoA
  28. 14
    Det låter som OK pris .
  29. Medlem sedan
    Jan 2003
    #15

    avbeställnigskydd

    är dumt att betalla(även om det är minsta kostnader) eftersom samma skydd får du genom att betalla resa med VISA kort(kolla emd din bank)
    Reseförsäkring ingår i hemförsäkring!
    Annars så tycker jag att priset är varken för låg eller hög, som sagt!
    Jelena med L,MoA
  30. 15
    avbeställnigskydd är dumt att betalla(även om det är minsta kostnader) eftersom samma skydd får du genom att betalla resa med VISA kort(kolla emd din bank)
    Reseförsäkring ingår i hemförsäkring!
    Annars så tycker jag att priset är varken för låg eller hög, som sagt!
  31. Medlem sedan
    Dec 2001
    #16
    Ok, tack för ditt svar. Vi tycker att priser värt det vi får för det, för den säsongen vi åker och hotellval och tillval.
  32. 16
    Ok, tack för ditt svar. Vi tycker att priser värt det vi får för det, för den säsongen vi åker och hotellval och tillval.
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17

    vi åker till alanya från

    skavsta med 10 flyget
  34. 17
    vi åker till alanya från skavsta med 10 flyget
  35. Medlem sedan
    Sep 2003
    #18
    Låter dyrt för mig. Vi var på Sunwing Kreta i 2-rumslägenhet med havsutsikt med samma tillägg som du fast helpension och utan Bamseklubb och betalade 16200 för en vecka. En tvåveckorsresa skulle ha kostat ca 21000. Visserligen var detta i juni men jag tycker ändå det är en väldigt stor skillnad...
  36. 18
    Låter dyrt för mig. Vi var på Sunwing Kreta i 2-rumslägenhet med havsutsikt med samma tillägg som du fast helpension och utan Bamseklubb och betalade 16200 för en vecka. En tvåveckorsresa skulle ha kostat ca 21000. Visserligen var detta i juni men jag tycker ändå det är en väldigt stor skillnad...
  37. Medlem sedan
    Jul 2006
    #19
    Det är ju det som är det viktiga; att DU känner att det är värt de pengarna! Du kommer säkert att få en fantastisk semester med just det DU önskar. Njut och ha det skönt!!!
  38. 19
    Det är ju det som är det viktiga; att DU känner att det är värt de pengarna! Du kommer säkert att få en fantastisk semester med just det DU önskar. Njut och ha det skönt!!!
  39. Medlem sedan
    Nov 2006
    #20
    Åker aldrig charter men tycker ändå att det låter dyyyyyyrt.
    Har du pengarna så visst, men du kommer till andra världsdelar för samma summa
  40. 20
    Åker aldrig charter men tycker ändå att det låter dyyyyyyrt.
    Har du pengarna så visst, men du kommer till andra världsdelar för samma summa
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. pris för br?
    By Blaise in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 17:55
  2. jag tar nog pris..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 12:22
  3. Pris på UJ 06.a
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 22:32
  4. pris?
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 19:07
  5. Pris på UJ-06
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar