Skrattar mig faktiskt
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Skrattar mig faktiskt

    igenom lite förvärkar nu. Är det på g eller narras bebisen bara? Tiden får visa vart detta leder...
    Johi, stolt mamma till L 0508 & E 0708

    www.teacherjohi.blogspot.com
  2. 1
    Skrattar mig faktiskt igenom lite förvärkar nu. Är det på g eller narras bebisen bara? Tiden får visa vart detta leder...
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    ojoj

    hejja hejja. Hoppas det är på G nu då.

    Lilla bebisen kom ut!
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  4. 2
    ojoj hejja hejja. Hoppas det är på G nu då.

    Lilla bebisen kom ut!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Spännande, Så länge man kan skratta sig igenom dem så ärd et väl ok. Hade en blivande mamma här idag. Hon skulle ha 3 st! Du är säker på att du bara ska ha en va?
  6. 3
    Spännande, Så länge man kan skratta sig igenom dem så ärd et väl ok. Hade en blivande mamma här idag. Hon skulle ha 3 st! Du är säker på att du bara ska ha en va?
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Det är en! Värkar kommer så fort jag rör på mig, kanske ska ta en promenix? 3 st - hua...
  8. 4
    Det är en! Värkar kommer så fort jag rör på mig, kanske ska ta en promenix? 3 st - hua...
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Linnea skrek idag till bebisen - kom ut!!!
  10. 5
    Linnea skrek idag till bebisen - kom ut!!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    ooooiiiihhhh skratta på du...tumhållning att det är på G.

    När skrattet börjar gå över till stööön och lite skrik är det på gång Du känner nog...Lycka till vännen, får försöka komma åt datan från jobbet imorgon (det är svårt) KRAAAM j
  12. 6
    ooooiiiihhhh skratta på du...tumhållning att det är på G.

    När skrattet börjar gå över till stööön och lite skrik är det på gång Du känner nog...Lycka till vännen, får försöka komma åt datan från jobbet imorgon (det är svårt) KRAAAM j
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7

    nääääääääääää, wow, ojoj

    Vad spännande även om timingen inte är den bästa! Skriv och berätta hur det går!
    Lycka är en resa inte en destination.
  14. 7
    nääääääääääää, wow, ojoj Vad spännande även om timingen inte är den bästa! Skriv och berätta hur det går!
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Håller tummarn för att det är på G nu då. Kommer rusa till datorn direkt när jag kommer hem från skolan imorgon och se om du har åkt iväg eller inte Lycka till!
  16. 8
    Håller tummarn för att det är på G nu då. Kommer rusa till datorn direkt när jag kommer hem från skolan imorgon och se om du har åkt iväg eller inte Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Man blir nog lite lätt paff när man får se 3 på ultraljudet. Antingen sitter du kvar i soffan fär är det på gång på riktigt så kommer det komma igång iaf elelr så går du ut och går för att du rent psykologiskt tror att det går fortare då och så känns det som du gör nåt. *L*

    3 är nog lite mastigt att få på en gång.
  18. 9
    Man blir nog lite lätt paff när man får se 3 på ultraljudet. Antingen sitter du kvar i soffan fär är det på gång på riktigt så kommer det komma igång iaf elelr så går du ut och går för att du rent psykologiskt tror att det går fortare då och så känns det som du gör nåt. *L*

    3 är nog lite mastigt att få på en gång.
  19. Medlem sedan
    Mar 2005
    #10
    spännande!
    usch vad avis jag blir
    hoppas det är på g nu!
    hoppas du hinner skriva innan du åker in, nu kommer jag tänka på dig hela natten
  20. 10
    spännande!
    usch vad avis jag blir
    hoppas det är på g nu!
    hoppas du hinner skriva innan du åker in, nu kommer jag tänka på dig hela natten
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    ojojojoj va spännande!! springer här fram och tillbaka för att se om det verkligen är på gång.
    Håller tummen!!
    Kram
  22. 11
    ojojojoj va spännande!! springer här fram och tillbaka för att se om det verkligen är på gång.
    Håller tummen!!
    Kram
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12
    *hoho* Var håller du hus någonstans?

    Det är så spännande! Nu kan du ju föda när som helst.
  24. 12
    *hoho* Var håller du hus någonstans?

    Det är så spännande! Nu kan du ju föda när som helst.

Liknande trådar

  1. Haha! Skrattar bäst som skrattar el
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 17:34
  2. Skrattar bäst som skrattar sist.
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 21:15
  3. *skrattar faktiskt*
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 13:02
  4. Nu skrattar jag faktiskt lite
    By fröken k in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 08:25
  5. Skrattar bäst som skrattar sist
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 07:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar