Gummiband-skosnören?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Gummiband-skosnören?

    Lova har ett par jättesnygga Nikeskor med snörning. Problemet för det försa är att snörerna är för långa och medför då snubbelrisk och sedan är Lova i värsta kan-själv-åldern och klarar ju inte snörerna själv.

    Nu inbillar jag mig att jag någonstans sett snören som man liksom bara drar i så krullar de sig lite som gummibandm lite spiralformade liksom. Finns det något sånt? Är själv hemma med barnen hela veckan och har inte lust att ge mig ut att leta efter något som kanske inte finns, och dagis börjar på måndag.

    Nån som vet?
    Mamma till Lova (0505) och Axel (0703)

    "Tänk att just jag fått världens finaste barn"
  2. 1
    Gummiband-skosnören? Lova har ett par jättesnygga Nikeskor med snörning. Problemet för det försa är att snörerna är för långa och medför då snubbelrisk och sedan är Lova i värsta kan-själv-åldern och klarar ju inte snörerna själv.

    Nu inbillar jag mig att jag någonstans sett snören som man liksom bara drar i så krullar de sig lite som gummibandm lite spiralformade liksom. Finns det något sånt? Är själv hemma med barnen hela veckan och har inte lust att ge mig ut att leta efter något som kanske inte finns, och dagis börjar på måndag.

    Nån som vet?
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Skobutiker brukar ha, lika gammaldags telefonsladdar om det är såna du menar?
  4. 2
    Skobutiker brukar ha, lika gammaldags telefonsladdar om det är såna du menar?
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Köpte på GO (som Intersport nu köpt upp) i helgen.
    Har själv aldrig testat såna, men sonen har ett par skor, som jag knyter åt honom.
    Så sko eller sportaffärer..?
  6. 3
    Köpte på GO (som Intersport nu köpt upp) i helgen.
    Har själv aldrig testat såna, men sonen har ett par skor, som jag knyter åt honom.
    Så sko eller sportaffärer..?
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Ica Maxi. *imt*

    ..
  8. 4
    Ica Maxi. *imt* ..

Liknande trådar

  1. MsBecks och skosnören....
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 21:05
  2. knyta skosnören?
    By mixie71 in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 14:09
  3. Gummi-skosnören, finns det?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 21:21
  4. Gummiband-skosnören till ecco?
    By Linnéa S in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 12:09
  5. Nya skosnören = problem
    By Blomman in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 14:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar