Mâste snart fixa glasögon
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Mâste snart fixa glasögon

    Linserna räcker inte till. Sitter tre cm frân skärmen.
  2. 1
    Mâste snart fixa glasögon Linserna räcker inte till. Sitter tre cm frân skärmen.
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Fnis. Mannen sa just att "Hörru, gå och leta upp ett par nya brillor i den nya coola trendiga butiken på måndag, de där kan du inte ha du ser ju gammal ut jag betalar" och låter det så då går jag väl och gör det då. Jag ska ta de dyraste bara för att jäklas.
  4. 2
    Fnis. Mannen sa just att "Hörru, gå och leta upp ett par nya brillor i den nya coola trendiga butiken på måndag, de där kan du inte ha du ser ju gammal ut jag betalar" och låter det så då går jag väl och gör det då. Jag ska ta de dyraste bara för att jäklas.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Ord och inga

    visor.
    Förstår han inte att det kan vara farligt med en cool trendig ung fru som dessutom spanar in snyggingar på mingel?
  6. 3
    Ord och inga visor.
    Förstår han inte att det kan vara farligt med en cool trendig ung fru som dessutom spanar in snyggingar på mingel?
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Precis, passa sig är vad han borde! Blev faktiskt lite sur när han sa så, det är över ett år sedan jag skaffade dessa bågar och aldrig tidigare har han andats att han inte gillar dem. Transparenta plastbågar från Dolce&Gabbana är det jag har och jag tycker personligen att de är coola så det räcker. Gammal vill man ju dock inte helst bli kallad...
  8. 4
    Precis, passa sig är vad han borde! Blev faktiskt lite sur när han sa så, det är över ett år sedan jag skaffade dessa bågar och aldrig tidigare har han andats att han inte gillar dem. Transparenta plastbågar från Dolce&Gabbana är det jag har och jag tycker personligen att de är coola så det räcker. Gammal vill man ju dock inte helst bli kallad...

Liknande trådar

  1. Snart dags för glasögon
    By Nerthus in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 17:08
  2. Och jag màste fixa kalas
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 15:12
  3. Apropå fixa till sånt som snart blir....
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 21:57
  4. Nu màste jag fixa
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 18:08
  5. Nu màste jag
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 10:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar