Hej på er alla!
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Hej på er alla!

    Hej !
    Hoppas ni har haft en skön sommar?
    Vi har haft det jättebra, min man tog ut lite pappa dagar så barnen fick ett långt sommarlov, 7 veckor.
    Oj vad det har hänt mycket med Simon denna sommar! Pratet har verkligen kommit igång och han är helt torr nu, både på dagen och på natten.
    Nu har man ingen liten bebis längre :-(
    Utan en tuff kille som älskar att cykla trehjuling runt kvarteret, hoppa studsmatta, åka motorcykel med pappa eller moppe med mamma, eller att bada !!
    Bilar av alla storlekar och modeller är fortfarande den absolut bästa leksaken.

    För två veckor sen började han dagis igen, nu med lite mer tid eftersom jag har gått över till att jobba dagtid. Det funkar jättebra och han trivs.

    Jag är jätte jätte bebis sugen men vi har börjat sälja bort en del bebis saker som bilstolar, spjälsäng mm.
    Som det ser ut just nu blir det inga fler syskon till Simon och Elin.

    Hoppas ni alla mår bra och det vore kul att höra vad ni gjort i sommar?

    Mvh Helena med Elin-01 & Simon 3/12-04
  2. 1
    Hej på er alla! Hej !
    Hoppas ni har haft en skön sommar?
    Vi har haft det jättebra, min man tog ut lite pappa dagar så barnen fick ett långt sommarlov, 7 veckor.
    Oj vad det har hänt mycket med Simon denna sommar! Pratet har verkligen kommit igång och han är helt torr nu, både på dagen och på natten.
    Nu har man ingen liten bebis längre :-(
    Utan en tuff kille som älskar att cykla trehjuling runt kvarteret, hoppa studsmatta, åka motorcykel med pappa eller moppe med mamma, eller att bada !!
    Bilar av alla storlekar och modeller är fortfarande den absolut bästa leksaken.

    För två veckor sen började han dagis igen, nu med lite mer tid eftersom jag har gått över till att jobba dagtid. Det funkar jättebra och han trivs.

    Jag är jätte jätte bebis sugen men vi har börjat sälja bort en del bebis saker som bilstolar, spjälsäng mm.
    Som det ser ut just nu blir det inga fler syskon till Simon och Elin.

    Hoppas ni alla mår bra och det vore kul att höra vad ni gjort i sommar?

    Mvh Helena med Elin-01 & Simon 3/12-04
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Hej på dig

    Här var vi hemma tillsammans i fyra veckor. Vi passade på att vara hemma helt i år, eftersom vi ville vänja av Jonathan med blöjan och det kändes lugnast att vara hemma. Och jag kan bara hålla med! Dom börjar bli stora nu.
    Jonathan är som en kopia av sin bror i talet. Man hör mer och mer uttryck som kommer från brorsan. Bl a "coolt"
    Annars så håller vi nu på att skola in lillasyster på dagis också, så det är fullt upp.
    Fia med trion
  4. 2
    Hej på dig Här var vi hemma tillsammans i fyra veckor. Vi passade på att vara hemma helt i år, eftersom vi ville vänja av Jonathan med blöjan och det kändes lugnast att vara hemma. Och jag kan bara hålla med! Dom börjar bli stora nu.
    Jonathan är som en kopia av sin bror i talet. Man hör mer och mer uttryck som kommer från brorsan. Bl a "coolt"
    Annars så håller vi nu på att skola in lillasyster på dagis också, så det är fullt upp.
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3

    Känner igen

    det där med storasyskons prat... Alvas favvorord just nu är: "Jess" (yes) när hon lyckas med något och "häftit"! Allting är häftigt för vår lilla dam.
    Kristina med 3♥
  6. 3
    Känner igen det där med storasyskons prat... Alvas favvorord just nu är: "Jess" (yes) när hon lyckas med något och "häftit"! Allting är häftigt för vår lilla dam.
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4

    Vilken skön

    sommar ni verkar ha haft! Kul när de lär sig nya saker och blir mer harmoniska och lyckliga.
    *kram*
    Kristina med 3♥
  8. 4
    Vilken skön sommar ni verkar ha haft! Kul när de lär sig nya saker och blir mer harmoniska och lyckliga.
    *kram*
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Hej hej!

    Låter som ni har en härlig liten kille där hemma!

    Vad vi gjort i sommar? Jo, Ebbe och storebror WIlmer har fått en liten lillasyster, Emelina. Så här har det mest varit tung graviditet först och kolikbebis senare. Trist sommar för boysen tyvärr, men vad gör man?

    Ebbe är också torr både dag och natt nu. SÅ skönt at få honom torr nu innan det är för mycket ytterkläder som ska på.

    Han älskar också att köra trehjuling, att "dega", leka riddare och POLIS! En ganska killig kille har vi i honom.

    Låter skönt att du kan jobba dagitd nu, även om det blir lite mer dagis för barnen.

    Kan också förstå det där bebissuget. Det är underbart med tre små. Men jag längtar INTE efter en till! Här är det stopp.

    kram
  10. 5
    Hej hej!

    Låter som ni har en härlig liten kille där hemma!

    Vad vi gjort i sommar? Jo, Ebbe och storebror WIlmer har fått en liten lillasyster, Emelina. Så här har det mest varit tung graviditet först och kolikbebis senare. Trist sommar för boysen tyvärr, men vad gör man?

    Ebbe är också torr både dag och natt nu. SÅ skönt at få honom torr nu innan det är för mycket ytterkläder som ska på.

    Han älskar också att köra trehjuling, att "dega", leka riddare och POLIS! En ganska killig kille har vi i honom.

    Låter skönt att du kan jobba dagitd nu, även om det blir lite mer dagis för barnen.

    Kan också förstå det där bebissuget. Det är underbart med tre små. Men jag längtar INTE efter en till! Här är det stopp.

    kram

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar