Hej alla godingar!
Kul att se att det har hänt lite på sidan de senaste veckorna Fick juläsa ikapp en massa
Här rullar livet på. Jag jobbar med mina visningar samt att jag numera är coach för Me&I. Det är superkul!
Aline har inte börjat dagis än så just nu pusslas det en hel del. Tur att morfar har flyttat ner till Skåne så han kan vara lite barnvakt...

Om 3 veckor gifter sig min lillebror och jag kan absolut inte komma på ngt kul att säga eller göra på bröllopet. Ngn som har några ideer???

Andreas bestämde sig i söndags för att börja cykla...utan stödhjul! Så nu går det undan minsann. Det bästa han vet är att sladda på farmors gårdsplan. Det är en grusplan Har även kommit fram till attjag fått 2 exakt likadana barn. Aline gör precis allt som storebror gjorde i ungefär samma ålder. Honklättrar upp för alla trappor o stegar hon ser. Hon vnkar till mig o drar sen iväg, på parkeringsplatser, på Center Syd (shoppingcentret) osv. Snart blir det koppel på ungen!!!

Sen har vi kommit fram till att Antes 3-års trots äntligen är över! FÖR att gå direkt in i 4-års-trotsen! Ingen vila här inte. Nu är det svar på tal som gäller. Fy sjutton vilken argbigga han är. Omdet inte vore för cykeln så hade vi inte haft ngn som helst chans till mutning just nu...

Det var lite om oss just nu. Så gjust hur låååångt det blev.. sorry