Födelsedag idag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Födelsedag idag

    Idag fyller min lilla (stora) A 8 år!!! Mycket har hänt på dessa år sen hon föddes, men det är ändå alltid lite konstigt när de fyller år - min LILLA tös, så STOOOR!!

    Många presenter blev det imorse, och det var en lycklig tjej som skuttade på skolbussen med sin nya klocka på handleden

    Strax ska jag och lille J iväg till skolan och vara med när klasskompisarna sjunger för henne, och sen fortsätter festen på skolan. Imorgon är det Merdeka Day dvs Malaysias självständighetsdag, och i år firar Malaysia inte mindre än 50 år som självständig stat!! Ikväll blir det fyrverkerier, och vi är hembjudna till en malaysisk familj på middag, kul.

    Ha en bra dag alla!!
  2. 1
    Födelsedag idag Idag fyller min lilla (stora) A 8 år!!! Mycket har hänt på dessa år sen hon föddes, men det är ändå alltid lite konstigt när de fyller år - min LILLA tös, så STOOOR!!

    Många presenter blev det imorse, och det var en lycklig tjej som skuttade på skolbussen med sin nya klocka på handleden

    Strax ska jag och lille J iväg till skolan och vara med när klasskompisarna sjunger för henne, och sen fortsätter festen på skolan. Imorgon är det Merdeka Day dvs Malaysias självständighetsdag, och i år firar Malaysia inte mindre än 50 år som självständig stat!! Ikväll blir det fyrverkerier, och vi är hembjudna till en malaysisk familj på middag, kul.

    Ha en bra dag alla!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    ÅH Grattis till din stora tös!!!! Och grattis till dig också såklart.

    KRAM,
  4. 2
    ÅH Grattis till din stora tös!!!! Och grattis till dig också såklart.

    KRAM,
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Grattis A och Dina (som ju också ska fira idag så klart)! Låter som en riktigt kul dag! Själv är jag dock rätt nöjd att A missade 4th of July med 20 timmar typ... ;-)
  6. 3
    Grattis A och Dina (som ju också ska fira idag så klart)! Låter som en riktigt kul dag! Själv är jag dock rätt nöjd att A missade 4th of July med 20 timmar typ... ;-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Grattis A! 'Ja ma hon leva, ja ma hon leva...' *nynnar lite halv falskt*
  8. 4
    Grattis A! 'Ja ma hon leva, ja ma hon leva...' *nynnar lite halv falskt*
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Åh, lilla hjärtat då! 8 år... Jättegrattis till A på födelsedagen från oss allihop. Hoppas att ni får en trevlig Merdeka Day!
    (Dum fråga: vilka vara kolonialmakten innan? UK?)
  10. 5
    Åh, lilla hjärtat då! 8 år... Jättegrattis till A på födelsedagen från oss allihop. Hoppas att ni får en trevlig Merdeka Day!
    (Dum fråga: vilka vara kolonialmakten innan? UK?)
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Grattis!!!
    Hoppas ni far en toppen dag!
  12. 6
    Grattis!!!
    Hoppas ni far en toppen dag!
  13. LiZ.
    #7

    Grattis!

    8-aringar är verkligen stora sma barn!(jag har en)
  14. 7
    Grattis! 8-aringar är verkligen stora sma barn!(jag har en)

Liknande trådar

  1. Min födelsedag idag.
    By - Veronica - in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 11:25
  2. Födelsedag idag med
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 14:10
  3. Födelsedag idag!
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 21:23
  4. Födelsedag idag.
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 05:27
  5. Idag är det födelsedag!
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 06:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar