Orolig mamma...
  1. anonymt namn
    #1

    Orolig mamma...

    Jag är gravid i vecka 19 med mitt första barn, jätteglad!!
    men hela dagen idag har jag till o från haft onte i magen, väldigt långt ner i magen, nästan i under livet, har liksom vart en "stickande" smärta, svårt att beskriva... Nån som vet vad det kan vara????? Lite orolig att nåt kan va fel...
  2. 1
    Orolig mamma... Jag är gravid i vecka 19 med mitt första barn, jätteglad!!
    men hela dagen idag har jag till o från haft onte i magen, väldigt långt ner i magen, nästan i under livet, har liksom vart en "stickande" smärta, svårt att beskriva... Nån som vet vad det kan vara????? Lite orolig att nåt kan va fel...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Jag är gravid i vecka 19 med mitt första barn, jätteglad!!
    men hela dagen idag har jag till o från haft onte i magen, väldigt långt ner i magen, nästan i under livet, har liksom vart en "stickande" smärta, svårt att beskriva... Nån som vet vad det kan vara????? Lite orolig att nåt kan va fel...
    Hej orolig mamma...
    Jag var lika orolig som du när jag hade denna stickande smärta i underlivet..... Klagade en hel del över detta för min smbo som då bestämde sig för att ta reda på vad de kunde vara. Han ringde då sjukvårds upplysningen och där fick han prata med en barnmorska och hon förklarade att de var jätte vanligt med denna smärta och att det är blygdbenet som mjukas upp för att man senare ska kunna föda. Jag är nu i vecka 24 och känner fortfarande då och då denna smärta men som sagt de är väl helt normalt och inget jag är orolig för länge!!
  4. 2
    Jag är gravid i vecka 19 med mitt första barn, jätteglad!!
    men hela dagen idag har jag till o från haft onte i magen, väldigt långt ner i magen, nästan i under livet, har liksom vart en "stickande" smärta, svårt att beskriva... Nån som vet vad det kan vara????? Lite orolig att nåt kan va fel...
    Hej orolig mamma...
    Jag var lika orolig som du när jag hade denna stickande smärta i underlivet..... Klagade en hel del över detta för min smbo som då bestämde sig för att ta reda på vad de kunde vara. Han ringde då sjukvårds upplysningen och där fick han prata med en barnmorska och hon förklarade att de var jätte vanligt med denna smärta och att det är blygdbenet som mjukas upp för att man senare ska kunna föda. Jag är nu i vecka 24 och känner fortfarande då och då denna smärta men som sagt de är väl helt normalt och inget jag är orolig för länge!!

Liknande trådar

  1. Orolig mamma
    By S19 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-01-29, 22:41
  2. Orolig för min mamma..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-09, 11:07
  3. Orolig för min mamma...
    By Mizen_m_IoT in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 20:29
  4. Orolig mamma..
    By HannaNi in forum Styvfamiljer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 13:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar