Hej,vet inte längre ....
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Hej,vet inte längre ....

    vad jag ska tro,kolla denna kurvan.

    www.fertilityfriend.com/home/138f07

    jag menar i dag sjönk den rejält,suck,mår illa och vill bara sova,samma symtom som alltid med andra ord.
    Pergon gjorde nog ingen verkan, så nu är jag på ruta ett om ett tag igen,för kärringen lär väl knacka på snart antar jag.

    Fy så deppig och neg jag låter,sparkar mig själv i baken för att bli på bättre humör.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Hej,vet inte längre .... vad jag ska tro,kolla denna kurvan.

    www.fertilityfriend.com/home/138f07

    jag menar i dag sjönk den rejält,suck,mår illa och vill bara sova,samma symtom som alltid med andra ord.
    Pergon gjorde nog ingen verkan, så nu är jag på ruta ett om ett tag igen,för kärringen lär väl knacka på snart antar jag.

    Fy så deppig och neg jag låter,sparkar mig själv i baken för att bli på bättre humör.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Hej Pinjagumman Allt är så osäkert i denna värld, vår värld Det är ju säkerligen inte mens du ska ha men det kan ju vara ett äggfäste för det har man ju läst om att det kan ske en dipp och det stämmer ju med antal dagar. Misströsta inte än vännen, du har fortfarande stor chans!
    Kram på dej och upp med lilla hakan
  4. 2
    Hej Pinjagumman Allt är så osäkert i denna värld, vår värld Det är ju säkerligen inte mens du ska ha men det kan ju vara ett äggfäste för det har man ju läst om att det kan ske en dipp och det stämmer ju med antal dagar. Misströsta inte än vännen, du har fortfarande stor chans!
    Kram på dej och upp med lilla hakan
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tack min vän,du är ju för goo,ja,jag ska försöka få i gång mig själv snart.
    Fredagar är ju min lediga dag,ibland är det inte alltid posetivt,många tankar du vet.
    men snart ska jag dra mig själv i från datorn och börja städa.

    Kram och tack för peppingen
  6. 3
    Tack min vän,du är ju för goo,ja,jag ska försöka få i gång mig själv snart.
    Fredagar är ju min lediga dag,ibland är det inte alltid posetivt,många tankar du vet.
    men snart ska jag dra mig själv i från datorn och börja städa.

    Kram och tack för peppingen
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    *på besök* Men kan inte tempnedgången vara dippen då ägget fäster??? dag 5-7 står det att man kan gå ner i temp då ägget fäster.
    Många stöttekramar från en till tempare.

    http://www.fertilityfriend.com/home/1c1117
  8. 4
    *på besök* Men kan inte tempnedgången vara dippen då ägget fäster??? dag 5-7 står det att man kan gå ner i temp då ägget fäster.
    Många stöttekramar från en till tempare.

    http://www.fertilityfriend.com/home/1c1117
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    ohh vilken underbar kurva, önskar jag hade en sådan! Lycka till
  10. 5
    ohh vilken underbar kurva, önskar jag hade en sådan! Lycka till
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Är den?? Som förstagångstempare så fattar jag nada. Hur är den ?? Lycka till själv ellem många kramar
  12. 6
    Är den?? Som förstagångstempare så fattar jag nada. Hur är den ?? Lycka till själv ellem många kramar
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Jo,man hoppas ju,men jag har hoppats så många gånger innan så jag vet inte om jag orkar göra det denna gången.
    tack för din pepping.
    din kurva ser väääldigt fin ut

    Kram
  14. 7
    Jo,man hoppas ju,men jag har hoppats så många gånger innan så jag vet inte om jag orkar göra det denna gången.
    tack för din pepping.
    din kurva ser väääldigt fin ut

    Kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    den indikerar en tydlig äl,definitivt.
  16. 8
    den indikerar en tydlig äl,definitivt.
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    Ahaa, låter toppen för som vi har hållit på...hihih kaniner.. ligger i lä. *asg*
  18. 9
    Ahaa, låter toppen för som vi har hållit på...hihih kaniner.. ligger i lä. *asg*
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Joo man kastas mellan hopp och förtvivlan.. Tankarna går .. ena minuten hur känns det när jag ser att mensen har kommit och andra minuten .. men nu borde det ha tagit sig.
    Samtidigt som man inte vill tänka negativa tankar för man är rädd att det påverkar. Har varit skengravid förra månaden och blev såå besviken då mensen kom. Fast borde ha fattat att det inte fäster på en gång efter ma/mf.
    Man blir ju sjuk av att tänka för mycket.
    Kram
  20. 10
    Joo man kastas mellan hopp och förtvivlan.. Tankarna går .. ena minuten hur känns det när jag ser att mensen har kommit och andra minuten .. men nu borde det ha tagit sig.
    Samtidigt som man inte vill tänka negativa tankar för man är rädd att det påverkar. Har varit skengravid förra månaden och blev såå besviken då mensen kom. Fast borde ha fattat att det inte fäster på en gång efter ma/mf.
    Man blir ju sjuk av att tänka för mycket.
    Kram
  21. Trollissen
    #11

    Hm...

    Sjunkigt REJÄLT vill jag ju inte påstå att den har gjort eftersom det bara är med 0,1 grad sen igår. Tycker kurvan påminner lite om dina tidigare kurvor där man inte ser en rejäl och stabil höjning efter äl. Men du...ge inte upp hoppet. Ännu är det alltför tidigt att veta resultatet. Det finns alla chanser till ett plus!

    Jag tempar oxå. Här hittar man mina kurvor:
    http://www.fertilityfriend.com/home/5096e
  22. 11
    Hm... Sjunkigt REJÄLT vill jag ju inte påstå att den har gjort eftersom det bara är med 0,1 grad sen igår. Tycker kurvan påminner lite om dina tidigare kurvor där man inte ser en rejäl och stabil höjning efter äl. Men du...ge inte upp hoppet. Ännu är det alltför tidigt att veta resultatet. Det finns alla chanser till ett plus!

    Jag tempar oxå. Här hittar man mina kurvor:
    http://www.fertilityfriend.com/home/5096e
  23. Medlem sedan
    Oct 2004
    #12

    Ser JÄTTEBRA UT!!!

    Man kan ju få ett tempdipp när ägget fäster och det gör det ju ungefär vid den tiden i cykeln!

    Det röstar jag på att det är i alla fall!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  24. 12
    Ser JÄTTEBRA UT!!! Man kan ju få ett tempdipp när ägget fäster och det gör det ju ungefär vid den tiden i cykeln!

    Det röstar jag på att det är i alla fall!
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13
    ÅÅÅHHHH tack,jag hoppas sååå denna gången,fast kanske jag faller som en pankaka när det väl är dax.

    Kram
  26. 13
    ÅÅÅHHHH tack,jag hoppas sååå denna gången,fast kanske jag faller som en pankaka när det väl är dax.

    Kram

Liknande trådar

  1. När är man inte längre
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 00:15
  2. Inte vet man längre
    By Azucena in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 13:08
  3. jag kan inte längre se...
    By MissyMK in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 14:29
  4. Inte längre
    By compax in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 19:48
  5. Nu är det inte kul längre
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 03:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar