Vill bara berätta
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    Vill bara berätta

    Har hängt här av och till - har längtat efter en 4:a i 3 år nu... Ifjol försökte vi, men det blev två missfall. Sen sa maken nej. Vi har inte tid, ork, råd, plats eller någonting var argumenten. Jag ahr fortsatt attt längta och drömma - och våndas, eftersom jag snart fyller 40. Och vet ni, häromkvällen kom vi fram till att försöka igen. Och nu var det jag som fick övertalas, men nu var det "inga problem, det ordnar sej". Svävar som på moln nu, men samtidigt är jag rädd att han sak ändra sej igen. Men som jag sa, det är nu eller aldrig för vi blir ju inte yngre. Nu är det bara att hoppas att det går bra också.

    Ville bara berätta som en liten uppmuntran - för det senaste året har jag aldrig kunnat tänka mej att han skulle ändra sej igen, men man vet aldrig!!!

    Styrkekramar till er alla som längtar och längtar!!!
  2. 1
    Vill bara berätta Har hängt här av och till - har längtat efter en 4:a i 3 år nu... Ifjol försökte vi, men det blev två missfall. Sen sa maken nej. Vi har inte tid, ork, råd, plats eller någonting var argumenten. Jag ahr fortsatt attt längta och drömma - och våndas, eftersom jag snart fyller 40. Och vet ni, häromkvällen kom vi fram till att försöka igen. Och nu var det jag som fick övertalas, men nu var det "inga problem, det ordnar sej". Svävar som på moln nu, men samtidigt är jag rädd att han sak ändra sej igen. Men som jag sa, det är nu eller aldrig för vi blir ju inte yngre. Nu är det bara att hoppas att det går bra också.

    Ville bara berätta som en liten uppmuntran - för det senaste året har jag aldrig kunnat tänka mej att han skulle ändra sej igen, men man vet aldrig!!!

    Styrkekramar till er alla som längtar och längtar!!!
  3. Anonym
    #2
    Så härligt det måste kännas att få höra dom orden man så gära vill!! Det är just dom jag önskar få höra av min man, men dom kommer inte komma. Så är det och så kommer det förbli tills det är alldeles försent.
    Stort lycka tll och hoppas du snart får bli gravid och att allt blir bra,

    Kram
  4. 2
    Så härligt det måste kännas att få höra dom orden man så gära vill!! Det är just dom jag önskar få höra av min man, men dom kommer inte komma. Så är det och så kommer det förbli tills det är alldeles försent.
    Stort lycka tll och hoppas du snart får bli gravid och att allt blir bra,

    Kram

Liknande trådar

  1. Vill bara berätta
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-05, 08:26
  2. Vill bara berätta
    By Lillåsnan in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 00:05
  3. Vill bara berätta
    By Nicke72 in forum Epilepsi
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 08:02
  4. Vill bara berätta
    By *Minnea* in forum Förlossning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 08:49
  5. Vill bara berätta..
    By Monkan M m Nilex & Mea in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 21:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar