Sååå korkad är jag!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Sååå korkad är jag!

    Så här var det - var igår och handlade massor av kläder till barnen på närbelägna H&M inför skola och höst o s v. Och med massor menar jag massor - så idag så åkte jag tillbaka för att lämna tillbaka några byxor som dottern inte gillade när hon väl provade (det gjorde vi inte igår..). Jag skulle också återlämna ett sådant där impulsköp jag skaffat åt mig själv - en prickig regnrock som jag vid närmare eftertanke inte riktigt behövde och så kom snålisen in och jag bestämde mig för att lämna tillbaka den...

    Sagt och gjort - åkte dit och regnkappan var inte ens med på kvittot... Så, där stod jag - de hade glömt att slå in den igår - så nu tog de tillbaka regnkappan bara - och jag känner mig... Tjaaa, snuvad... Och så DUM för att jag inte kollade. Visst, eftersom den inte var med hade jag inte betalat för den, men det känns ändå bläää nu... Någon som förstår hur mkt jag grämer mig?
  2. 1
    Sååå korkad är jag! Så här var det - var igår och handlade massor av kläder till barnen på närbelägna H&M inför skola och höst o s v. Och med massor menar jag massor - så idag så åkte jag tillbaka för att lämna tillbaka några byxor som dottern inte gillade när hon väl provade (det gjorde vi inte igår..). Jag skulle också återlämna ett sådant där impulsköp jag skaffat åt mig själv - en prickig regnrock som jag vid närmare eftertanke inte riktigt behövde och så kom snålisen in och jag bestämde mig för att lämna tillbaka den...

    Sagt och gjort - åkte dit och regnkappan var inte ens med på kvittot... Så, där stod jag - de hade glömt att slå in den igår - så nu tog de tillbaka regnkappan bara - och jag känner mig... Tjaaa, snuvad... Och så DUM för att jag inte kollade. Visst, eftersom den inte var med hade jag inte betalat för den, men det känns ändå bläää nu... Någon som förstår hur mkt jag grämer mig?
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Jo förstår men skrattar mest åt dig. Ingen förlust eg men det hade suttit fint gissar jag att få den gratis
  4. 2
    Jo förstår men skrattar mest åt dig. Ingen förlust eg men det hade suttit fint gissar jag att få den gratis
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Visst är det så!

    Den var ju egentligen aldrig min, men ändå... Det suuger!
  6. 3
    Visst är det så! Den var ju egentligen aldrig min, men ändå... Det suuger!
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Ja, det fattar jag...
  8. 4
    Ja, det fattar jag...
  9. anchita
    #5
    Sörj inte för regnjackan *s*. De håller ändå inte för ett rejält regnväder *s*. Jag köpte en i våras, röd med vita paraplyer på, supersöt. Men nu under semestern hamnade jag i ett skyfall... och en regnkappan som inte har svtsade sömmar håller inte måttet...
  10. 5
    Sörj inte för regnjackan *s*. De håller ändå inte för ett rejält regnväder *s*. Jag köpte en i våras, röd med vita paraplyer på, supersöt. Men nu under semestern hamnade jag i ett skyfall... och en regnkappan som inte har svtsade sömmar håller inte måttet...

Liknande trådar

  1. Jag är sååå korkad ibland
    By MsBecks in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-31, 12:16
  2. Korkad
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 13:48
  3. F***n vad jag är korkad!
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 18:54
  4. Så korkad ;-)
    By Ella-pojkmamman in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 10:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar