Nu är det full rulle
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Nu är det full rulle

    Igår kväll när jag gick o la mig kände jag massa rörelser o även nu när jag sitter framför datorn på kontoret så känner jag hur det rör sig nästan hela tiden. Nästan så det känns lite obehagligt fast helt underbart på sammagång. Ska på ul på onsdag o nu har jag nästan övertalat sambon att ta reda på vad det är.

    Träffade min svåger o svägerska i helgen o dom tyckte inte alls jag var stor för att snart ha gått halva tiden. Det är ju jättemånga som har sagt att jag är stor o att där måste vara mer än 1. Men ganska skönt att höra nån säga att jag inte är SÅ stor. Svägerska sa att det såg ut som om jag tagit mycket av mig själv o inte gått upp så mycket. O än har jag faktiskt inte gått upp mer än ett par kilo men med sonen gick jag upp de flesta kilona på de 3 sista månaderna. Så än ropar jag inte hej. '


    Hoppas nu andra oxå har det bra.
    KRAM!
  2. 1
    Nu är det full rulle Igår kväll när jag gick o la mig kände jag massa rörelser o även nu när jag sitter framför datorn på kontoret så känner jag hur det rör sig nästan hela tiden. Nästan så det känns lite obehagligt fast helt underbart på sammagång. Ska på ul på onsdag o nu har jag nästan övertalat sambon att ta reda på vad det är.

    Träffade min svåger o svägerska i helgen o dom tyckte inte alls jag var stor för att snart ha gått halva tiden. Det är ju jättemånga som har sagt att jag är stor o att där måste vara mer än 1. Men ganska skönt att höra nån säga att jag inte är SÅ stor. Svägerska sa att det såg ut som om jag tagit mycket av mig själv o inte gått upp så mycket. O än har jag faktiskt inte gått upp mer än ett par kilo men med sonen gick jag upp de flesta kilona på de 3 sista månaderna. Så än ropar jag inte hej. '


    Hoppas nu andra oxå har det bra.
    KRAM!
  3. maylin
    #2

    Vad kul!

    Vad kul att du får känna av de små rörelserna i magen. Man blir så glad då.
    Har själv fått höra att jag är stor om magen och många har sagt att det måste vara fler än 1 barn. Men det var bara en och jag har ju lite övervikt. Nu har jag inte gått upp så mycket, så några jag pratat med tror att jag tappat egen vikt. Kan ju inte äta godis och glass och annat sött just nu, för det kommer upp. Så jag har varit så nyttig.
  4. 2
    Vad kul! Vad kul att du får känna av de små rörelserna i magen. Man blir så glad då.
    Har själv fått höra att jag är stor om magen och många har sagt att det måste vara fler än 1 barn. Men det var bara en och jag har ju lite övervikt. Nu har jag inte gått upp så mycket, så några jag pratat med tror att jag tappat egen vikt. Kan ju inte äta godis och glass och annat sött just nu, för det kommer upp. Så jag har varit så nyttig.
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Vad kul!

    Roligt när man känner lite mer därinne!

    Det där med hur stor man är... En del tror att jag är höggravid och själv tycker jag vissa dagar att jag bara ser extra tjock ut. Tror att de flesta inte riktigt har perspektiv på det där med gravidmagar...
    Har ju även jag eb del för mycket vikt sedan innan så jag hoppas också att viktiuppgången inte blir så stor...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Vad kul! Roligt när man känner lite mer därinne!

    Det där med hur stor man är... En del tror att jag är höggravid och själv tycker jag vissa dagar att jag bara ser extra tjock ut. Tror att de flesta inte riktigt har perspektiv på det där med gravidmagar...
    Har ju även jag eb del för mycket vikt sedan innan så jag hoppas också att viktiuppgången inte blir så stor...
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Härligt! Det käääs ju så underbart när liten gett sig tillkänna därinne. Kan hålla med om att ibland kan det nästan kännas lite obehagligt men det är ju för en bra sak

    Visst är det härligt när ialla fall någon kan säga så. Alla andra är så snabba med o säga va stor du är. Bara sug i dig för det är du värd Ha en fortsatt bra dag du med
  8. 4
    Härligt! Det käääs ju så underbart när liten gett sig tillkänna därinne. Kan hålla med om att ibland kan det nästan kännas lite obehagligt men det är ju för en bra sak

    Visst är det härligt när ialla fall någon kan säga så. Alla andra är så snabba med o säga va stor du är. Bara sug i dig för det är du värd Ha en fortsatt bra dag du med
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    uuups felstavningsnisse har varit framme ser jag hehe.
  10. 5
    uuups felstavningsnisse har varit framme ser jag hehe.
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Grattis! Måste vara ett stort ögonblick när det börjar kicka igång i magen!! Kul att det började innan UL så du slipper vara så orolig. Ha det fint!
  12. 6
    Grattis! Måste vara ett stort ögonblick när det börjar kicka igång i magen!! Kul att det började innan UL så du slipper vara så orolig. Ha det fint!

Liknande trådar

  1. Full rulle
    By ingegerdb in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 18:53
  2. Full rulle!
    By LoveLife in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 20:21
  3. Full rulle
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:19
  4. Full rulle!
    By Strulmaja in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 19:11
  5. Full rulle!!!
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar