Jag har börjat jobba!
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Jag har börjat jobba!

    Hej;
    jag sitter just nu på jobbet! Det är lite ovant kan man lugnt säga. Jag skall jobba varannan dag från och med idag och Olivers pappa är hemma de dagarna. Det var inte lätt att slita sig i morse, Oliver var sååå go o glad.... Men när man väl är här så känns det nästan som om man inte varit borta alls. Jo, förutom att jag inte kunde mitt lösenord och att jag hade 500 olästa mail när jag väl lyckades logga på mig. Men men det får väl gå. Jag vet ju att Oliver har det jättebra med sin pappa.

    Ha det bra!
  2. 1
    Jag har börjat jobba! Hej;
    jag sitter just nu på jobbet! Det är lite ovant kan man lugnt säga. Jag skall jobba varannan dag från och med idag och Olivers pappa är hemma de dagarna. Det var inte lätt att slita sig i morse, Oliver var sååå go o glad.... Men när man väl är här så känns det nästan som om man inte varit borta alls. Jo, förutom att jag inte kunde mitt lösenord och att jag hade 500 olästa mail när jag väl lyckades logga på mig. Men men det får väl gå. Jag vet ju att Oliver har det jättebra med sin pappa.

    Ha det bra!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Hmm, jag har tänkt på dig idag och undrat hur det gått på jobbet. Skönt att vara tillbaka eller längtade du hem hela dagen?
  4. 2
    Hmm, jag har tänkt på dig idag och undrat hur det gått på jobbet. Skönt att vara tillbaka eller längtade du hem hela dagen?
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Det var lite av varje. Det var jättesvårt att åka hemifrån imorse men när man väl kommit dit så var det som om man inte varit borta. Jag har väl inte gjort så mycket nytta direkt och imorgon är man ju ledig igen.

    Det skall nog funka.
  6. 3
    Det var lite av varje. Det var jättesvårt att åka hemifrån imorse men när man väl kommit dit så var det som om man inte varit borta. Jag har väl inte gjort så mycket nytta direkt och imorgon är man ju ledig igen.

    Det skall nog funka.
  7. Eir & barnen
    #4
    Lycka till med jobbandet! Går säkert bra för pappsen o bebisen.
  8. 4
    Lycka till med jobbandet! Går säkert bra för pappsen o bebisen.
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Jag har jobbat sen början av juli, och är helt slut när jag kommer hem. Att släppa taget om Embla och hemsituationen har inte varit något problem, heller inte att släppa jobbet ;-) Kanon att ha en bebi att komma hem till! Men skillnaden är väl att när jag kommer hem förmodar han att jag alltid orkar ta över Embla direkt. När min man jobbade frågade jag ifall han skulle kunna tänka sig att ta henne en stund så jag blev lite fri... Ibland sa han ja, ibland nej, trött verkade han alltid.
  10. 5
    Jag har jobbat sen början av juli, och är helt slut när jag kommer hem. Att släppa taget om Embla och hemsituationen har inte varit något problem, heller inte att släppa jobbet ;-) Kanon att ha en bebi att komma hem till! Men skillnaden är väl att när jag kommer hem förmodar han att jag alltid orkar ta över Embla direkt. När min man jobbade frågade jag ifall han skulle kunna tänka sig att ta henne en stund så jag blev lite fri... Ibland sa han ja, ibland nej, trött verkade han alltid.

Liknande trådar

  1. Börjat jobba :(
    By Mette med ToJ in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 15:08
  2. Börjat jobba
    By warren in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 22:22
  3. Ni som börjat jobba?!
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 16:34
  4. Börjat jobba
    By Annci m. E&H&D in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 11:45
  5. Börjat jobba
    By ninali in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 17:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar