Basta
Pappasnack
  1. anonymt namn
    #1

    Basta

    ........Som jag sa så är jag uppvuxen med att basta.Som barn kan man basta med både sin mamma och pappa,när man når vis ålder så bastar könen för sig.Det är min åsik och så känner jag.Jag vet att min mans mamma har sett honom naken många gånger när han var liten.Man växer utvecklas och förhoppningsvis blir mogen VUXEN man som klipper navelsträngen från sin mamma.En sak till i bastu sitter man naken man är ju där för att tvätta sig, inte duschar man med handuken eller badkläder på heller.Så tycker jag tack för era svar.
  2. 1
    Basta ........Som jag sa så är jag uppvuxen med att basta.Som barn kan man basta med både sin mamma och pappa,när man når vis ålder så bastar könen för sig.Det är min åsik och så känner jag.Jag vet att min mans mamma har sett honom naken många gånger när han var liten.Man växer utvecklas och förhoppningsvis blir mogen VUXEN man som klipper navelsträngen från sin mamma.En sak till i bastu sitter man naken man är ju där för att tvätta sig, inte duschar man med handuken eller badkläder på heller.Så tycker jag tack för era svar.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jo jag respekterar..

    din åsikt och hur du känner men du verkar ha väldigt svårt för att acceptera andras åsikter och hur de känner.

    Med all respekt men jag tycker nog du ska fundera lite på ditt egna beteende innan du klankar ner på hans traditioner eller hans sätt att leva.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Jo jag respekterar.. din åsikt och hur du känner men du verkar ha väldigt svårt för att acceptera andras åsikter och hur de känner.

    Med all respekt men jag tycker nog du ska fundera lite på ditt egna beteende innan du klankar ner på hans traditioner eller hans sätt att leva.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Upp vuxen med bastu. här bastar man alltid tillsammans hela familjen. och ibland kompisar eller halva byn. hart hänt att vi bastat 5-6 familjer alla tillsammans. Finland Åland
  6. 3
    Upp vuxen med bastu. här bastar man alltid tillsammans hela familjen. och ibland kompisar eller halva byn. hart hänt att vi bastat 5-6 familjer alla tillsammans. Finland Åland
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4
    I min värld bastar alla tillsammans oavsett ålder och kön.
  8. 4
    I min värld bastar alla tillsammans oavsett ålder och kön.

Liknande trådar

  1. Basta? Inte Basta?
    By fsk_frida in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 10:55
  2. Basta eller inte basta?
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:14
  3. Basta
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 08:14
  4. Nu ska jag basta!!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 01:48
  5. Basta?
    By LenaA in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar