frukost
Ordet är fritt
  1. bibbi83
    #1

    frukost

    Jaha, har lämnat killen på dagis och lilltjejen sover, passar på att äta ngt, en kanel bulle med mjölk, ingen nyttig frukost precis men gott är det, Fy skäms på mig *hehe*

    Hoppas ni andra äter en bättre frukost
  2. 1
    frukost Jaha, har lämnat killen på dagis och lilltjejen sover, passar på att äta ngt, en kanel bulle med mjölk, ingen nyttig frukost precis men gott är det, Fy skäms på mig *hehe*

    Hoppas ni andra äter en bättre frukost
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Det vill jag inte påstå att jag gjorde..slängde i mig en rostad macka med bara smör på i morse..

    Sugen på mjölk, det är gott...
  4. 2
    Det vill jag inte påstå att jag gjorde..slängde i mig en rostad macka med bara smör på i morse..

    Sugen på mjölk, det är gott...
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    äter frukost nu

    Mackor med ost och paprika på. Hade hellre velat ha en kanelbulle eller två..
    Är utlandssvensk. Har även dyslexi. Sorry för ev. taskig stavning..Gör så gott jag kan..
  6. 3
    äter frukost nu Mackor med ost och paprika på. Hade hellre velat ha en kanelbulle eller två..
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    2 glas juice, 2 smörgåsar med massa grönt och leverpastej. Är gravid och har skitdåligt blodvärde. Sen när jag skjutsat iväg alla barnen kom jag hem, satte mig här och tryckte i mig en stor kopp kaffe och en jättestor kanelbulle! Ja och ett par kex. Och gissa vad? Är hungrig än!
  8. 4
    2 glas juice, 2 smörgåsar med massa grönt och leverpastej. Är gravid och har skitdåligt blodvärde. Sen när jag skjutsat iväg alla barnen kom jag hem, satte mig här och tryckte i mig en stor kopp kaffe och en jättestor kanelbulle! Ja och ett par kex. Och gissa vad? Är hungrig än!
  9. bibbi83
    #5
    Nog bättre än kanelbulle ja mjölk e gott till det mesta är en mjölkdrickare jag
  10. 5
    Nog bättre än kanelbulle ja mjölk e gott till det mesta är en mjölkdrickare jag
  11. bibbi83
    #6
    Vi byter, mina bullar mot din macka det lät gott
  12. 6
    Vi byter, mina bullar mot din macka det lät gott
  13. bibbi83
    #7
    Ja det brukar bli så när man är gravid, jag kunde äta mkt men fortfarnde vara hungrig när jag väntade mina barn
  14. 7
    Ja det brukar bli så när man är gravid, jag kunde äta mkt men fortfarnde vara hungrig när jag väntade mina barn
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Ja och det bästa är ju att jag knappast har näringsbrist. 2kg gick jag upp de senaste 2 veckorna! Fast det kan ju inte vara BARA bullar då heller..
  16. 8
    Ja och det bästa är ju att jag knappast har näringsbrist. 2kg gick jag upp de senaste 2 veckorna! Fast det kan ju inte vara BARA bullar då heller..
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Vadå, i många medelhavsländer äter man ju ofta nåt sånt till frukost. Och medelhavsmat är ju jättenyttigt ;-)
  18. 9
    Vadå, i många medelhavsländer äter man ju ofta nåt sånt till frukost. Och medelhavsmat är ju jättenyttigt ;-)
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10
    Präktigt nyttig frukost äter jag, annars funkar jag urdåligt hela förmiddagen. Jag äter en tallrik gröt med gryn och fröer och dricker en stor fruktig smoothie på sojadryck till.
  20. 10
    Präktigt nyttig frukost äter jag, annars funkar jag urdåligt hela förmiddagen. Jag äter en tallrik gröt med gryn och fröer och dricker en stor fruktig smoothie på sojadryck till.
  21. D©lphin
    #11

    ätit 2 ggr redan

    imorse en smoothie en grovmacka med skinka

    Nu hemma efter träningen en tallrik fil musli och ägg
  22. 11
    ätit 2 ggr redan imorse en smoothie en grovmacka med skinka

    Nu hemma efter träningen en tallrik fil musli och ägg

Liknande trådar

  1. Det här med frukost..
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 16:26
  2. Forts. om frukost. NÄR serveras frukost?
    By Gia. in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 20:48
  3. Frukost
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 12:41
  4. Appropå frukost/inte frukost?
    By -Sunflower- in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 10:08
  5. Frukost!
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar