har träffat flera bebisar idag
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    har träffat flera bebisar idag

    Hej!

    Idag har jag varit på långpromenad med en mamma till en pojke i Storebrors klass som har en 1-åring. Det var så fint väder så det var skönt. Jag fick veta att det finns babysång ganska nära där vi bor så dit ska jag ringa och anmäla oss! Sen träffade jag en jämngammal flickbebis när vi hämtade storebror på skolan som jag försökte locka med till babysången. Sen när jag hämtade dottern på dagis träffade vi en jämngammal pojkbebis som också verkade sugen att gå på babysång. Det är kul att få lite kontakt med andra mammor och barn tycker jag!
    Har ni andra många kompisar att umgås med på dagarna?

    Carina o Viola
  2. 1
    har träffat flera bebisar idag Hej!

    Idag har jag varit på långpromenad med en mamma till en pojke i Storebrors klass som har en 1-åring. Det var så fint väder så det var skönt. Jag fick veta att det finns babysång ganska nära där vi bor så dit ska jag ringa och anmäla oss! Sen träffade jag en jämngammal flickbebis när vi hämtade storebror på skolan som jag försökte locka med till babysången. Sen när jag hämtade dottern på dagis träffade vi en jämngammal pojkbebis som också verkade sugen att gå på babysång. Det är kul att få lite kontakt med andra mammor och barn tycker jag!
    Har ni andra många kompisar att umgås med på dagarna?

    Carina o Viola
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Jadå!

    En kompis/kollega fick 5/8
    Bästa väninnan fick bebis igår
    En annan nära vän skall ha 30/9
    En annan kollega skall ha i mitten av sept.
    Sambons kusin skall ha 28/10

    så ja....jag har en del att umgås med.
    Superskönt tycker jag så man slipper gå hemma som ensamma mamman, utan man kan gå på utflykter och hänga på stan med andra tjejer.

    Om man nu inte har det som jag kan man ju alltid kolla in öppna förskolan på orten där man bor. Där har man ju möjlighet att träffa andra mammor och pappor!
  4. 2
    Jadå!

    En kompis/kollega fick 5/8
    Bästa väninnan fick bebis igår
    En annan nära vän skall ha 30/9
    En annan kollega skall ha i mitten av sept.
    Sambons kusin skall ha 28/10

    så ja....jag har en del att umgås med.
    Superskönt tycker jag så man slipper gå hemma som ensamma mamman, utan man kan gå på utflykter och hänga på stan med andra tjejer.

    Om man nu inte har det som jag kan man ju alltid kolla in öppna förskolan på orten där man bor. Där har man ju möjlighet att träffa andra mammor och pappor!

Liknande trådar

  1. Flera bebisar som sover dåligt? :(
    By milly-74 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 18:34
  2. Nu har jag träffat nån som flera här
    By poesi in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:00
  3. Träffat Trilling bebisar idag
    By engelnore in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 15:38
  4. Träffat Trilling bebisar idag
    By engelnore in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 15:18
  5. Oj, flera bebisar!!
    By Agi bf 24/1 nr 2 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar