Jippie!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Jippie!

    Har fått tid för inskrivning hos min (som jag tror) drömbarnmorska!
    Vi går ju lite med tankarna kring att detta barn ska få födas i lugn och ro hemma. Och nu har vi fått tid för MV hos en BM som jobbar med MV ur ett mer naturligt perspektiv (Vidarkliniken), hon jobbar som hemBM OCH är anställd som BM på BB Stockholm dit vi åker om vi väljer BB eller nåt går för långsamt eller blir jobbigt!
    Vi har fortfarande alla valmöjligheter!

    Känns skönt. Det är fortfarande SÅ mycket vi vill ta reda på och fundera kring innan vi bestämmer oss och nu kan vi göra det och få guidning av ett riktigt proffs istället för att brottas med åsikter på vanliga MVC.
    Nu kan vi välja på att föda hemma med henne och en till BM, på BB Stockholm med henne eller på BB Stockholm precis som vem som helst med den som råkar jobba för tillfället. Tjoho!

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Jippie! Har fått tid för inskrivning hos min (som jag tror) drömbarnmorska!
    Vi går ju lite med tankarna kring att detta barn ska få födas i lugn och ro hemma. Och nu har vi fått tid för MV hos en BM som jobbar med MV ur ett mer naturligt perspektiv (Vidarkliniken), hon jobbar som hemBM OCH är anställd som BM på BB Stockholm dit vi åker om vi väljer BB eller nåt går för långsamt eller blir jobbigt!
    Vi har fortfarande alla valmöjligheter!

    Känns skönt. Det är fortfarande SÅ mycket vi vill ta reda på och fundera kring innan vi bestämmer oss och nu kan vi göra det och få guidning av ett riktigt proffs istället för att brottas med åsikter på vanliga MVC.
    Nu kan vi välja på att föda hemma med henne och en till BM, på BB Stockholm med henne eller på BB Stockholm precis som vem som helst med den som råkar jobba för tillfället. Tjoho!

    //A
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2