Trodde aldrig jag skulle....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Trodde aldrig jag skulle....

    ...tycka Per Gessle är RIKTIGT bra! Men den nya låten, "...skulle aldrig tänka..." (vad sjutton den nu heter) är ju superhärlig!! NÄSTAN att jag springer iväg och köper cd:n. *smått chockad*
  2. 1
    Trodde aldrig jag skulle.... ...tycka Per Gessle är RIKTIGT bra! Men den nya låten, "...skulle aldrig tänka..." (vad sjutton den nu heter) är ju superhärlig!! NÄSTAN att jag springer iväg och köper cd:n. *smått chockad*
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Spring heller och kontollera hörseln!! Det kan ALDRIG vara ett positivt tecken att man gillar Gessle....
  4. 2
    Spring heller och kontollera hörseln!! Det kan ALDRIG vara ett positivt tecken att man gillar Gessle....
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag trodde heller aldrig jag skulle tycka att gessle är riktigt bra, och det gör jag inte nu heller. Jag kan verkligen inte ta in hans musik...
  6. 3
    Jag trodde heller aldrig jag skulle tycka att gessle är riktigt bra, och det gör jag inte nu heller. Jag kan verkligen inte ta in hans musik...
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Instämmer totalt!

    Hej tjejen!
  8. 4
    Instämmer totalt!

    Hej tjejen!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Fy tusan! Nu sjönk du på min lista över vettiga personer Jag har inte hört låten, men det är emot alla mina principer att digga PG. *S*
  10. 5
    Fy tusan! Nu sjönk du på min lista över vettiga personer Jag har inte hört låten, men det är emot alla mina principer att digga PG. *S*
  11. Grella
    #6
    Uuuuuuuuuusch! säger som lottalotta! kolla hörseln!
  12. 6
    Uuuuuuuuuusch! säger som lottalotta! kolla hörseln!
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Hej du! OM jag hade varit stadsminister så hade Gessle ålagts med sångförbud! *S*
  14. 7
    Hej du! OM jag hade varit stadsminister så hade Gessle ålagts med sångförbud! *S*
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Hahaaa! Ja, tänkte faktiskt nästan göra det.
  16. 8
    Hahaaa! Ja, tänkte faktiskt nästan göra det.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Hehe... Jag röstar på dig!
  18. 9
    Hehe... Jag röstar på dig!
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Är du sääääääker? Haaaar du lyssnat på den där låten som spelas jämt nuförtiden, va-va-va?
  20. 10
    Är du sääääääker? Haaaar du lyssnat på den där låten som spelas jämt nuförtiden, va-va-va?
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Du har ju redan svaret. den spelas JÄMT. Så hur skulle jag kunna undvika det?
  22. 11
    Du har ju redan svaret. den spelas JÄMT. Så hur skulle jag kunna undvika det?
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12
    *flämt* Vad ska jag göra för att återfå min plats?? Berätta att jag börjat lossa på mina principer eller försöka förklara min plötsliga hängivelse (nåja) med att jag snart fyller fyrtio??

    PS. Du måste lyssna på låten ju! DS.
  24. 12
    *flämt* Vad ska jag göra för att återfå min plats?? Berätta att jag börjat lossa på mina principer eller försöka förklara min plötsliga hängivelse (nåja) med att jag snart fyller fyrtio??

    PS. Du måste lyssna på låten ju! DS.
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    *försöker peta ut några vaxproppar*

    Den ÄR bra! SKÖN!
  26. 13
    *försöker peta ut några vaxproppar*

    Den ÄR bra! SKÖN!
  27. D©lphin
    #14

    Kollade på rix fm

    Såååååå uttjatad är han inte

    Mest spelat vecka 36 - 2007

    BLUE LAGOON
    Heartbreaker

    BWO
    Let It Rain

    DA BUZZ
    Baby Listen To Me

    DANNY
    Play It For The Girls

    E-TYPE
    True Believer

    FERGIE
    Big Girls Don´t Cry

    GWEN STEFANI
    The Sweet Escape

    HELLOGOODBYE
    Here In Your Arms

    MAGNUS CARLSSON
    Waves Of Love

    MÅNS ZELMERLÖW
    Work Of Art

    NELLY FURTADO
    Say It Right

    OLA
    Natalie

    SEPTEMBER
    Can´t Get Over

    SNOW PATROL
    Chasing Cars

    SONJA ALDEN
    Här står jag
  28. 14
    Kollade på rix fm Såååååå uttjatad är han inte

    Mest spelat vecka 36 - 2007

    BLUE LAGOON
    Heartbreaker

    BWO
    Let It Rain

    DA BUZZ
    Baby Listen To Me

    DANNY
    Play It For The Girls

    E-TYPE
    True Believer

    FERGIE
    Big Girls Don´t Cry

    GWEN STEFANI
    The Sweet Escape

    HELLOGOODBYE
    Here In Your Arms

    MAGNUS CARLSSON
    Waves Of Love

    MÅNS ZELMERLÖW
    Work Of Art

    NELLY FURTADO
    Say It Right

    OLA
    Natalie

    SEPTEMBER
    Can´t Get Over

    SNOW PATROL
    Chasing Cars

    SONJA ALDEN
    Här står jag
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Min Per Gessle-tid slutade runt 1983-84 någon gång... Men jag måste erkänna att jag verkligen GILLAR "När alla vännerna gått hem" och "(Hon vill ha) Puls"...
  30. 15
    Min Per Gessle-tid slutade runt 1983-84 någon gång... Men jag måste erkänna att jag verkligen GILLAR "När alla vännerna gått hem" och "(Hon vill ha) Puls"...
  31. Medlem sedan
    May 2001
    #16
    Ja, det måste ju vara en 40-årskris. Den saken är säker. Rätt som det är börjar du färga håret klimakterierött och bära leopardtajts också. Och spana efter 22-åringar med lysten blick.

    Du ser, din framtid ser INTE ljus ut. Alls!
  32. 16
    Ja, det måste ju vara en 40-årskris. Den saken är säker. Rätt som det är börjar du färga håret klimakterierött och bära leopardtajts också. Och spana efter 22-åringar med lysten blick.

    Du ser, din framtid ser INTE ljus ut. Alls!
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17
    Näää, den är lika jolmig som alla de andra. Men han verkar vara en trevlig prick utan diva-later. Det hedrar honom. Men köper hans musik gör jag inte.
  34. 17
    Näää, den är lika jolmig som alla de andra. Men han verkar vara en trevlig prick utan diva-later. Det hedrar honom. Men köper hans musik gör jag inte.
  35. Medlem sedan
    Feb 2002
    #18
    Vaga gillla Gessle! ;-) Jag gillar Gessle, sa där lagom trallvänlig musik när man sitter i bilen eller pa flyget.
  36. 18
    Vaga gillla Gessle! ;-) Jag gillar Gessle, sa där lagom trallvänlig musik när man sitter i bilen eller pa flyget.
  37. Medlem sedan
    Nov 2001
    #19
    Äntligen. Trodde inte en enda till människa i hela världen, förutom jag, gillar Gessle (ja, en låt iaf) .
  38. 19
    Äntligen. Trodde inte en enda till människa i hela världen, förutom jag, gillar Gessle (ja, en låt iaf) .

Liknande trådar

  1. Trodde aldrig att jag skulle...
    By Soth in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-25, 10:59
  2. Trodde aldrig det skulle gå
    By B-tanten in forum _0805 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 06:07
  3. Jag trodde aldrig jag skulle
    By -liten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 12:46
  4. Trodde aldrig jag skulle...
    By JCP i Schweiz in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 11:18
  5. Trodde aldrig vi skulle...
    By mallan med hilda in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 07:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar