Brutit tån?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Brutit tån?

    Blev brutalt påkörd av en shoppingvagn när jag var och handlade. Nu är tån 3ggr så stor som normalt, blålila och orörlig. Ska man åka in? Vad kan de göra? Skratta åt en och skicka hem en med en alvedon? Får inte på mig skor, tur att det är varmt så jag kan ha plip flops. Aj aj aj!!!
  2. 1
    Brutit tån? Blev brutalt påkörd av en shoppingvagn när jag var och handlade. Nu är tån 3ggr så stor som normalt, blålila och orörlig. Ska man åka in? Vad kan de göra? Skratta åt en och skicka hem en med en alvedon? Får inte på mig skor, tur att det är varmt så jag kan ha plip flops. Aj aj aj!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    oj stackare.
    Avvakta. Det är inte så mycket man kan göra med brutna tår. Spjäla. Annars ingenting.
    Men det kanske skulle vara skönt att veta.
  4. 2
    oj stackare.
    Avvakta. Det är inte så mycket man kan göra med brutna tår. Spjäla. Annars ingenting.
    Men det kanske skulle vara skönt att veta.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Aj, aj, stackars dig! Har ingen erfarenhet så jag kan inte tipsa, men kramar om dig och hoppas det blir bättre!
  6. 3
    Aj, aj, stackars dig! Har ingen erfarenhet så jag kan inte tipsa, men kramar om dig och hoppas det blir bättre!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Hualigen!! STackars stackars! Nä, det går ju inte göra så mycket tyvärr... TUR att det är varmt... tänk att behöva få ner foten i ett par boots... Kram!
  8. 4
    Hualigen!! STackars stackars! Nä, det går ju inte göra så mycket tyvärr... TUR att det är varmt... tänk att behöva få ner foten i ett par boots... Kram!

Liknande trådar

  1. Jag har brutit
    By Paxelle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 07:11
  2. Jag har brutit foten!!
    By *Tovan 1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 23:20
  3. Brutit grönsaksveckan
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-31, 21:09
  4. Nu har jag brutit
    By auroraleigh in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar