Bebis växt mycket....
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Bebis växt mycket....

    Var på andra tillväxt ultraljudet igår. Bebisen hade ökat från 1840-2600kg på 2 veckor! Helt otroligt! känns så skönt då jag varit orolig då jag har högtblodtryck och äggvita i urinen. Men är inte det lite konstigt nästan 800g på 2veckor?, läste att dom ökar 200g veckan nu?. Ja ja måste lite på att dom gör rätt! GLAD!
    Hej från mig Blondie väntar 5an
  2. 1
    Bebis växt mycket.... Var på andra tillväxt ultraljudet igår. Bebisen hade ökat från 1840-2600kg på 2 veckor! Helt otroligt! känns så skönt då jag varit orolig då jag har högtblodtryck och äggvita i urinen. Men är inte det lite konstigt nästan 800g på 2veckor?, läste att dom ökar 200g veckan nu?. Ja ja måste lite på att dom gör rätt! GLAD!
    Hej från mig Blondie väntar 5an
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Oj jag nu växer de så de knakar. Går du på tillväxt just för att bebisen är stor? Har oxå läst 200-250g i v. Men samtidigt låter de lite för bm sa att jag kunde räkna med ca 3800 o jag har mindre än 3v kvar. Så då lär den hinna växa till sig.
  4. 2
    Oj jag nu växer de så de knakar. Går du på tillväxt just för att bebisen är stor? Har oxå läst 200-250g i v. Men samtidigt låter de lite för bm sa att jag kunde räkna med ca 3800 o jag har mindre än 3v kvar. Så då lär den hinna växa till sig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3

    Hej hej!

    Nej jag går för att jag har åkt på havandeskapsförgiftning och då kan det hända att bebisen mår dåligt och slutar växa...
    Min bebis mår bra i allafall har en lindrigare variant, själv lider jag av mitt höga blodtryck.
  6. 3
    Hej hej!

    Nej jag går för att jag har åkt på havandeskapsförgiftning och då kan det hända att bebisen mår dåligt och slutar växa...
    Min bebis mår bra i allafall har en lindrigare variant, själv lider jag av mitt höga blodtryck.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Låter inge vidare, bra dock att dom har er under koll
  8. 4
    Låter inge vidare, bra dock att dom har er under koll

Liknande trådar

  1. Har era 97or växt mycket
    By maylin in forum _97 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-05, 21:02
  2. Hur mycket kan en bebis äta???
    By Jeanne1 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 20:20
  3. Hur mycket ska en bebis äta?
    By tuffatass in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 14:15
  4. Hur mycket 6 mån bebis?
    By pysselmaria in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 21:10
  5. Hur mycket har de växt?
    By Julen03 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 12:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar