Kan ni fatta!
_0804 Aprilbarn
  1. Dreitill
    #1

    Kan ni fatta!

    Jag drar mej för att gå på inskrivning....Fattar inte riktigt varför. Känns som jag ändå inte har ngt att göra där förrän tidigast på UL ngn gång runt v17...
  2. 1
    Kan ni fatta! Jag drar mej för att gå på inskrivning....Fattar inte riktigt varför. Känns som jag ändå inte har ngt att göra där förrän tidigast på UL ngn gång runt v17...
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Tja, man gör ju inte så värst mycket där egentligen! Vi pratade lite om mina tidigare graviditeter; hon förde in allt i rullorna; jag fick prata av mig lite och hon tog nån liter blod från mina armar (kändes det som i alla fall ). Men bortsett från det känner inte jag heller att man har så mycket att göra där förrän i slutet när man ska kolla så bebisen växer ordentligt osv. Rätt skönt att slippa ranta där jämt och ständigt...
  4. 2
    Tja, man gör ju inte så värst mycket där egentligen! Vi pratade lite om mina tidigare graviditeter; hon förde in allt i rullorna; jag fick prata av mig lite och hon tog nån liter blod från mina armar (kändes det som i alla fall ). Men bortsett från det känner inte jag heller att man har så mycket att göra där förrän i slutet när man ska kolla så bebisen växer ordentligt osv. Rätt skönt att slippa ranta där jämt och ständigt...
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Jag håller med. Fast jag kommer nog att behöva springa där ganska ofta - mina graviditeter är ju högriskgraviditeter.
  6. 3
    Jag håller med. Fast jag kommer nog att behöva springa där ganska ofta - mina graviditeter är ju högriskgraviditeter.
  7. Hoppfulla hoppan
    #4
    Vaa? Jag som älskar att sitta inne hos bm och skulle kunna gå dit varje vecka Hon är ju den enda i hela världen som orkar lyssna på mig
  8. 4
    Vaa? Jag som älskar att sitta inne hos bm och skulle kunna gå dit varje vecka Hon är ju den enda i hela världen som orkar lyssna på mig
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Håller med. Tycker också att det är jättemysigt att gå dit.. man känner sig väldigt välkommen, speciell och - bara fokus på mig och bebisen! fast det blir såklart ännu roligare sen när dom börjar mäta SF-mått o lyssna på hjärtat.

    Enda saken är väl att det känns som att man smiter så mycket från jobbet...

    // Delph
    Delph, mamma till två stolta storebröder födda -00 och -02 och lillsyster Lova 7 april -08
  10. 5
    Håller med. Tycker också att det är jättemysigt att gå dit.. man känner sig väldigt välkommen, speciell och - bara fokus på mig och bebisen! fast det blir såklart ännu roligare sen när dom börjar mäta SF-mått o lyssna på hjärtat.

    Enda saken är väl att det känns som att man smiter så mycket från jobbet...

    // Delph
  11. Anonym en stund
    #6
    Ja visst är det mysigt! Speciellt om man har en bra BM som låtsas vara lika hänförd över graviditeten som man själv är!
  12. 6
    Ja visst är det mysigt! Speciellt om man har en bra BM som låtsas vara lika hänförd över graviditeten som man själv är!
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Fast min är nog det Eller så är hon en j*kligt bra skådis! För hon är genuint intresserad och har sitt mottagningsrum tapetserat med foton på massor av barn som hon har hjälpt på vägen. Charmigt tycker jag... men ändå är jag sådär måttligt road av att bli klämd och petad på.
  14. 7
    Fast min är nog det Eller så är hon en j*kligt bra skådis! För hon är genuint intresserad och har sitt mottagningsrum tapetserat med foton på massor av barn som hon har hjälpt på vägen. Charmigt tycker jag... men ändå är jag sådär måttligt road av att bli klämd och petad på.

Liknande trådar

  1. Fatta!!!
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 20:35
  2. Fatta....
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-08, 21:10
  3. Men fatta!!!!
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 21:50
  4. kan ni fatta
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 07:01
  5. Kan ni fatta?
    By N m L-01,S-03&M-07 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar