Var ska vi sminka oss?
Hem & fritid
  1. Anna m T-03 o F-07
    #1

    Var ska vi sminka oss?

    eller göra manikyr...
    Ska till Sthlm i slutet av månaden och skulle vilja ge min kompis en liten present nu när hon fyller.. Vi ska ut på kvällen så det vore kul och gå och sminka sig nånstans.
    Men var? Helst billigt *s*
  2. 1
    Var ska vi sminka oss? eller göra manikyr...
    Ska till Sthlm i slutet av månaden och skulle vilja ge min kompis en liten present nu när hon fyller.. Vi ska ut på kvällen så det vore kul och gå och sminka sig nånstans.
    Men var? Helst billigt *s*
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Bodyshop brukar väl ha sminkning till skapligt pris tror jag. Sen har kick för 500 kr och då får man smink till det priset också.
  4. 2
    Bodyshop brukar väl ha sminkning till skapligt pris tror jag. Sen har kick för 500 kr och då får man smink till det priset också.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Make Up Store och Face sminkar, men jag vet inte vad det kostar. Kanske står på nätet... Lycka till!
  6. 3
    Make Up Store och Face sminkar, men jag vet inte vad det kostar. Kanske står på nätet... Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Make Up stor rekommenderar jag. De brukar ha för runt 500 kr men då får man produkter för det summan också.
  8. 4
    Make Up stor rekommenderar jag. De brukar ha för runt 500 kr men då får man produkter för det summan också.

Liknande trådar

  1. Om att sminka sig.
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-12-22, 21:51
  2. Sminka sig i Sthlm?
    By annaTF in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 19:45
  3. När börja sminka sig?
    By pippi in forum Stora barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 23:03
  4. Nu måste jag sminka mig så jag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 09:57
  5. Sminka sig
    By Jool in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 12:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar