Nu händer det saker!!
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Nu händer det saker!!

    Vaknade vid 6.30 i morde och tänkte "vad var det?". Visste inte om jag drömt eller om det gjorde ont i magen. Har sen gått med molvärk i magen hela morgonen och några onda sammandragningar. De senaste tre gjorde riktigt ont :-) Så nu tror jag det är på G, har ringt till mamma som kommer under fm och passar barnen. Lillstumpan är hemma idag, hon får ha TV:n som sällskap nu ett tag... Bilen skulle varit in på service idag, men maken avbokade imorse när jag sa att jag hade lite ont. Så nu sitter jag här med en varm vetekudde på magen och ska klocka sammandragningarna. Håll tummarna nu!!
  2. 1
    Nu händer det saker!! Vaknade vid 6.30 i morde och tänkte "vad var det?". Visste inte om jag drömt eller om det gjorde ont i magen. Har sen gått med molvärk i magen hela morgonen och några onda sammandragningar. De senaste tre gjorde riktigt ont :-) Så nu tror jag det är på G, har ringt till mamma som kommer under fm och passar barnen. Lillstumpan är hemma idag, hon får ha TV:n som sällskap nu ett tag... Bilen skulle varit in på service idag, men maken avbokade imorse när jag sa att jag hade lite ont. Så nu sitter jag här med en varm vetekudde på magen och ska klocka sammandragningarna. Håll tummarna nu!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vore ju kul om det verkligen drar igång nu då. Lycka till!
  4. 2
    Vore ju kul om det verkligen drar igång nu då. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Åh lycka till! Håller tummrna för dig!
  6. 3
    Åh lycka till! Håller tummrna för dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Håller tummarna!! Va spännande! :0)
    Kram Kicki
  8. 4
    Håller tummarna!! Va spännande! :0)
    Kram Kicki
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Ja, det vore underbart! Fast det säger jag nog inte när det gör som ondast...
  10. 5
    Ja, det vore underbart! Fast det säger jag nog inte när det gör som ondast...
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Detsamma! Läste att du oxå är på G, nu kör vi!!
  12. 6
    Detsamma! Läste att du oxå är på G, nu kör vi!!
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Tack! Nu är de ju inte precis regelbundna ännu, men visst är det värkar :-)
  14. 7
    Tack! Nu är de ju inte precis regelbundna ännu, men visst är det värkar :-)
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Spännande & lycka till!
    Massor av kramar!
  16. 8
    Spännande & lycka till!
    Massor av kramar!
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Tack! Jag rapporterar sen :-)
  18. 9
    Tack! Jag rapporterar sen :-)
  19. Medlem sedan
    Feb 2004
    #10
    Jag håller tummarna för att det sätter igång ordentligt så att du får träffa lilla bebis snart!!! Lycka till!
  20. 10
    Jag håller tummarna för att det sätter igång ordentligt så att du får träffa lilla bebis snart!!! Lycka till!
  21. Stina____.
    #11
    Spännande spännande.... hoppas verkligen att det drar igång o att du ligger o myser med en liten på magen senare i dag
  22. 11
    Spännande spännande.... hoppas verkligen att det drar igång o att du ligger o myser med en liten på magen senare i dag
  23. Medlem sedan
    Jul 2005
    #12
    Härligt! Visst är det lite avigt när man blir glad för att det gör så ont?! Men jag ska hålla tummarna och vänta inte för länge på att köra in det är ändå en bit! Tror dock inte att vi ses för här verkar inget hända idag och ungarnas kusin fyller idag så han kan ha sin dag själv! Lycka till!
  24. 12
    Härligt! Visst är det lite avigt när man blir glad för att det gör så ont?! Men jag ska hålla tummarna och vänta inte för länge på att köra in det är ändå en bit! Tror dock inte att vi ses för här verkar inget hända idag och ungarnas kusin fyller idag så han kan ha sin dag själv! Lycka till!
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Tackelitack! Inte dags att åka riktigt än, har haft 3 värkar på 30 minuter, så det tar sig ju!
  26. 13
    Tackelitack! Inte dags att åka riktigt än, har haft 3 värkar på 30 minuter, så det tar sig ju!
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    Hoppas jag med :-)
  28. 14
    Hoppas jag med :-)
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Vi väntar nog lite med att köra, men visst, man vill ju inte föda i Hjortsberga precis... Har ringt hem maken nu i alla fall, så han hinner äta lite och så innan vi ska åka. Och mamma är på väg oxå :-) Pappa fyller år imorgon, så det vore bra om det blev idag ju...
  30. 15
    Vi väntar nog lite med att köra, men visst, man vill ju inte föda i Hjortsberga precis... Har ringt hem maken nu i alla fall, så han hinner äta lite och så innan vi ska åka. Och mamma är på väg oxå :-) Pappa fyller år imorgon, så det vore bra om det blev idag ju...
  31. Medlem sedan
    Apr 2007
    #16
    Jag håller tummarna för dig ! Hoppas att du kan lämna oss på pluslistan nu även om ja e lite avis :P Lycka till !!
  32. 16
    Jag håller tummarna för dig ! Hoppas att du kan lämna oss på pluslistan nu även om ja e lite avis :P Lycka till !!
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17
    Hoppas hoppas hoppas att det är på gång - kanske är du på förlossningen nu!
  34. 17
    Hoppas hoppas hoppas att det är på gång - kanske är du på förlossningen nu!
  35. Medlem sedan
    Dec 2006
    #18
    Du är säkert på förlossningen vid det här laget, tänker på dig och hoppas allt går/har gått bra! Lycka till!
  36. 18
    Du är säkert på förlossningen vid det här laget, tänker på dig och hoppas allt går/har gått bra! Lycka till!

Liknande trådar

  1. Här händer det saker
    By Black Lady in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 21:43
  2. Nu händer det saker....
    By MisaD in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 10:42
  3. Här händer det saker....
    By fien in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 15:52
  4. Nu händer det saker här..
    By Matilda med 3 in forum Utvecklingshämning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 16:51
  5. här händer det saker...
    By Susanne Bf 2 juni in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 15:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar