En trea...
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    En trea...

    Jodå, jag sällar mig till skaran med tre barn (visst har det hunnit bli några härinne!?). Inte planerat men inte desto mindre välkommet blir vi trebarnsföräldrar i februari om allt går väl. V hinner bli drygt 1 1/2, så det blir ganska tätt mellan tvåan och trean, men det känns ok. Vi tar all sömnbrist på en gång i stället för att dra ut på den i flera år :-)



    _____________
    Lisa med Love -03 och V-06
  2. 1
    En trea... Jodå, jag sällar mig till skaran med tre barn (visst har det hunnit bli några härinne!?). Inte planerat men inte desto mindre välkommet blir vi trebarnsföräldrar i februari om allt går väl. V hinner bli drygt 1 1/2, så det blir ganska tätt mellan tvåan och trean, men det känns ok. Vi tar all sömnbrist på en gång i stället för att dra ut på den i flera år :-)



    _____________
    Lisa med Love -03 och V-06
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Grattis!

    Jo, det är nog några st här inne som har/väntar nr tre. Jag är dock inte en av dem utan känner mig nöjd med mina två.
  4. 2
    Grattis!

    Jo, det är nog några st här inne som har/väntar nr tre. Jag är dock inte en av dem utan känner mig nöjd med mina två.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Grattis!! Va roligt!
    Själv har jag bf imorgon med tvåan men det drar nog ut på tiden känns det som!! Verkar ha vuxit fast där inne!! ;0)
    Sen har jag en bonustjej på 15 år så nu känns det att jag har befolkat färdigt när bebben väl behagar titta ut!!
  6. 3
    Grattis!! Va roligt!
    Själv har jag bf imorgon med tvåan men det drar nog ut på tiden känns det som!! Verkar ha vuxit fast där inne!! ;0)
    Sen har jag en bonustjej på 15 år så nu känns det att jag har befolkat färdigt när bebben väl behagar titta ut!!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Ohhh så snart!! Har tänkt på dig en hel del. Du som ju fick så tidigt förra gången måste ju känna dig som att du går ordentligt på övertid. Lycka till med allt! KRAM!
  8. 4
    Ohhh så snart!! Har tänkt på dig en hel del. Du som ju fick så tidigt förra gången måste ju känna dig som att du går ordentligt på övertid. Lycka till med allt! KRAM!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    STORT GRATTIS!! Själv är jag jättesugen på en trea, fast det får bli om några år.. *ler* Kram!
  10. 5
    STORT GRATTIS!! Själv är jag jättesugen på en trea, fast det får bli om några år.. *ler* Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Vad kul att det känns så bra med ett litet pyre till;-)
  12. 6
    Vad kul att det känns så bra med ett litet pyre till;-)
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7

    Åh grattis!

    Men vad roligt!
    Det lär ju inte va aktuellt för mig på ett tag nej, om någonsin. :-/
  14. 7
    Åh grattis! Men vad roligt!
    Det lär ju inte va aktuellt för mig på ett tag nej, om någonsin. :-/
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    Tack söta ni för grattis!

    Det känns fortfarande lite overkligt, att vara gravid är liksom inget jag "har tid" med, men snart är magen omöjlig att dölja och då blir jag väl tvungen att inse fakta :-)
  16. 8
    Tack söta ni för grattis! Det känns fortfarande lite overkligt, att vara gravid är liksom inget jag "har tid" med, men snart är magen omöjlig att dölja och då blir jag väl tvungen att inse fakta :-)
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Grattis, vad roligt! Lycka till!
  18. 9
    Grattis, vad roligt! Lycka till!
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10

    Hurra!

    Stort grattis! Har inte varit här inne på evigheter. Det var verkligen glada nyheter.
    ps. saknar din blogg!
  20. 10
    Hurra! Stort grattis! Har inte varit här inne på evigheter. Det var verkligen glada nyheter.
    ps. saknar din blogg!

Liknande trådar

  1. När kom er trea?
    By anna bf 13/9 in forum Många barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 19:27
  2. En trea?
    By Knasan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 13:54
  3. En trea - när??
    By havrekaka in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 22:17
  4. En trea!
    By Mamijo in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 21:50
  5. Oj, en trea!
    By ojdå in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar