Läste ni DN förra helgen?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Läste ni DN förra helgen?

    Jag tror det var i lördags. Det var en artikel om dagmammor och om att de lyfts fram i Sthlm. Är det verkligen så? Jag var så på vippen att ringa artikelförfattaren och berätta MIN syn på hur dagmammor hanteras men så hittade jag inte just det numret och så... rann det ut i sanden.

    Men finns det nån innerstadsdagmamma här? Känner ni er framlyfta?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Läste ni DN förra helgen? Jag tror det var i lördags. Det var en artikel om dagmammor och om att de lyfts fram i Sthlm. Är det verkligen så? Jag var så på vippen att ringa artikelförfattaren och berätta MIN syn på hur dagmammor hanteras men så hittade jag inte just det numret och så... rann det ut i sanden.

    Men finns det nån innerstadsdagmamma här? Känner ni er framlyfta?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Ingen innerstadsdagmamma, men jag har precis samma känsla som du, men å andra sidan var det en diskussion på en annan sida om att det var en statusgreja tt ha dagmamma så kanske är det så i innerstan att man lyft fram dagmammorna så att det blir en statusgrej?
    I jämförelse med alla andra kommuner som helst vill lägga ner sina dagmammor trots långa köer.
  4. 2
    Ingen innerstadsdagmamma, men jag har precis samma känsla som du, men å andra sidan var det en diskussion på en annan sida om att det var en statusgreja tt ha dagmamma så kanske är det så i innerstan att man lyft fram dagmammorna så att det blir en statusgrej?
    I jämförelse med alla andra kommuner som helst vill lägga ner sina dagmammor trots långa köer.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Jaa, precis...

    Jag lurar fortfarande på om jag inte borde leta reda på artikeln, för det var en SÅ skev bild av...resten av verkligheten.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  6. 3
    Jaa, precis... Jag lurar fortfarande på om jag inte borde leta reda på artikeln, för det var en SÅ skev bild av...resten av verkligheten.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag letade på nätet, men hittade inget. Leta gärna rätt på den så vi får läsa nåt positivt nångång. *L*
  8. 4
    Jag letade på nätet, men hittade inget. Leta gärna rätt på den så vi får läsa nåt positivt nångång. *L*

Liknande trådar

  1. Förra helgen...
    By yanni in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 13:38
  2. Satt och läste på förra sidan
    By Wallander in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 09:53
  3. Förra helgen.....
    By Lopi1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 12:31
  4. Förra helgen...
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:17
  5. Läste ni förra Amelia
    By Vill inte fira med svärmo in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 08:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar