Hejsan längesen....
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Hejsan längesen....

    Jag skrev här....
    Det har varit så mkt på sista tiden.
    Alfons och Freja har börjat dagis, det går TOPPEN, än så länge iaf... dom är innae på andra veckan nu.
    Men det har inte varit en enda gång då de har gråtit när vi lämmnat. men det kommer väl bakslag förståss.
    Själv har jag ju jobbat hela sommaren deras pappa har ju varit ledig.
    Men nu har vi trixa å fixat ihop våra sheman så vi kommer att jobba om varann ganska mkt men vad gör man?
    Hur mår era små kottar nu?
    Pratar för fullt antar jag.
    Här är det full rulle hela dagarna.
    Freja pratar och berättar mest, Alfons kan prata lika mkt men det är väl mest Freja som tar över.
    Hon är en tjej men humör. Alfons är lite lugnare faktiskt men det har han ju alltid varit.
  2. 1
    Hejsan längesen.... Jag skrev här....
    Det har varit så mkt på sista tiden.
    Alfons och Freja har börjat dagis, det går TOPPEN, än så länge iaf... dom är innae på andra veckan nu.
    Men det har inte varit en enda gång då de har gråtit när vi lämmnat. men det kommer väl bakslag förståss.
    Själv har jag ju jobbat hela sommaren deras pappa har ju varit ledig.
    Men nu har vi trixa å fixat ihop våra sheman så vi kommer att jobba om varann ganska mkt men vad gör man?
    Hur mår era små kottar nu?
    Pratar för fullt antar jag.
    Här är det full rulle hela dagarna.
    Freja pratar och berättar mest, Alfons kan prata lika mkt men det är väl mest Freja som tar över.
    Hon är en tjej men humör. Alfons är lite lugnare faktiskt men det har han ju alltid varit.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Här rä också full rulle och Emma och Saga har jättekul tillsammans. Saga har slutat sova på dagarna hemma (ej på dagis), slutat med barnstolen (har fått en begagnad Tripptrapp-stol) men vill inte kissa på potta och pratar inte mer än i början av sommaren. Hon kan en hel del ord, men inte särskilt välartikulerat och absolut inga meningar... hade hoppats hon skulle kommit igång mer nu. Men det kommer väl.
    På dagis går allt bra. Kul att dina verkar trivas!
    Nu håller jag på att få slut på batteri bäst att avrunda =)
  4. 2
    Här rä också full rulle och Emma och Saga har jättekul tillsammans. Saga har slutat sova på dagarna hemma (ej på dagis), slutat med barnstolen (har fått en begagnad Tripptrapp-stol) men vill inte kissa på potta och pratar inte mer än i början av sommaren. Hon kan en hel del ord, men inte särskilt välartikulerat och absolut inga meningar... hade hoppats hon skulle kommit igång mer nu. Men det kommer väl.
    På dagis går allt bra. Kul att dina verkar trivas!
    Nu håller jag på att få slut på batteri bäst att avrunda =)

Liknande trådar

  1. Hej på er! Längesen!!
    By mammaTherése in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 12:04
  2. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  3. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  4. hejsan det va längesen
    By CHENOA in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 08:22
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar