Det är återigen hundra år sedan jag skrev, eller var ens var inne på sidan. Tiden rusar bara iväg och jag sitter inte så mycket framför datorn...

Vi har det bra i a f. Theo har nyss skolats in på sitt nya dagis (han har ju gått på dagis sedan februari, men på ett annat dagis än storasyster eftersom det inte fanns plats där förrän nu). Det har gått jättebra, han gråter inte längre när man lämnar honom vilket han gjorde på förra dagiset. Ö h t verkar han trivas mycket bättre nu, det är precis som om han kände att förra dagiset bara var något tillfälligt och att han nu är "på rätt plats". Det var ju inte så att han vantrivdes förut, men han grät ofta när man lämnade honom och även om personalen sa att han blev glad och började leka i samma stund som man kom utanför dörren så kändes det ju inte riktigt bra.

Jag jobbar som förut 75% vilket är helt underbart jämfört med heltid som jag gjorde innan Theo föddes. I o m att jag jobbar som sjuksköterska har jag lite oregelbundna arbetstider med helger och kvällar och så, men jag har ju också långa ledigheter på 4-5 dagar ibland när jag och barnen kan åka iväg. Just nu är vi t ex hemma hos mina föräldrar i Ystad.

Jag hoppas att ni andra har det bra i den begynnande hösten (som jag personligen tycker är väldigt mysig) och jag ska försöka skriva lite mer i fortsättningen! Kram på er alla!