Svinkoppor
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Svinkoppor

    Förmodligen e' de det sonen 4 år har på överläppen & nu i kväll lite in i näsan. Då ja ringde VC sa de att ja kunde köpa receptfritt på apoteket. De har vi nu gjort å planen va att gå till dagis i morn... Nu vid tandborstning blödde tandköttet massor. Kan det bero på svinkoppor tror ni???
    Kan inte tänka mig att vi borstat hans tänder så dåligt, har aldrig vart så förr.
  2. 1
    Svinkoppor Förmodligen e' de det sonen 4 år har på överläppen & nu i kväll lite in i näsan. Då ja ringde VC sa de att ja kunde köpa receptfritt på apoteket. De har vi nu gjort å planen va att gå till dagis i morn... Nu vid tandborstning blödde tandköttet massor. Kan det bero på svinkoppor tror ni???
    Kan inte tänka mig att vi borstat hans tänder så dåligt, har aldrig vart så förr.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    har ni kollat.....

    i munnen på honom så han inte har blåsor där och det är därför som han blöder. Isf kan det vara virusblåsor/höstblåsor han har isft svinkoppor....
    Anna-Mia m Hannah 010124 & Astrid 060323
  4. 2
    har ni kollat..... i munnen på honom så han inte har blåsor där och det är därför som han blöder. Isf kan det vara virusblåsor/höstblåsor han har isft svinkoppor....
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    De va svårt att se. Röd och svullen, men inga direkta blåsor vad jag såg. Kollar extar i morgon då han är pigg å go Blir nog hemma i morgon. Verkar bäst efter all info jag läst på nätet. Tack för svar, ska läsa lite om höstblåsor oxå.
  6. 3
    De va svårt att se. Röd och svullen, men inga direkta blåsor vad jag såg. Kollar extar i morgon då han är pigg å go Blir nog hemma i morgon. Verkar bäst efter all info jag läst på nätet. Tack för svar, ska läsa lite om höstblåsor oxå.
  7. camilla_73
    #4
    INTE DAGIS!!!!! Svinkoppor smittar och man ska inte visast bland folk förens de torkat ut helt!
  8. 4
    INTE DAGIS!!!!! Svinkoppor smittar och man ska inte visast bland folk förens de torkat ut helt!
  9. Anonym
    #5
    Det kan inte vara mun- och fotsjuka? (Foot and mouth)
  10. 5
    Det kan inte vara mun- och fotsjuka? (Foot and mouth)

Liknande trådar

  1. Svinkoppor :(
    By Gloria m 3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 12:49
  2. Svinkoppor?
    By Kicki82 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 17:24
  3. Svinkoppor
    By moka in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 13:17
  4. Jag har svinkoppor!
    By Camilla m D & S in forum _01 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 15:22
  5. Svinkoppor
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar