kommer ni ihåg mig?
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    kommer ni ihåg mig?

    Hejsan! Nu var det mycket länge sen jag var här inne. Jag har levt livet och mår mycket bra både i mig själv och runt omkring mig med =)). Ville mest lämna ett avtryck och berätta att jag FICK operationen, bukplastiken. Var nere i Malmö i tisdags och fick klartecken av plastikkirurgen, så jag får en betalt operation av landstinget. är överlycklig. äntligen får jag den kropp jag strävar efter så hårt!

    Nu har jag också börjat slappna av lite mer. operationen är ett faktum, skolan har börjat igen och träningen likaså. Jag mår bra i mig själv och det märktes för igår kom mensen tillbaka efter 5 månaders uppehåll!!!! kan man vara lyckligare? JA!! för i morse vägde jag mig och nu är jag åter tillbaka på 56.9 kilo som är perfekt för mig!!! Det måste varit vätska som kroppen samlat på sig när jag inte haft mensen på så länge!!! Så nu mår jag riktigt bra!!! Jag har börjat på box och det är GRYMT kul!!! igår skrattad ejag mig igenom passet!!!

    Jag ville bara berätta hur det går för mig. slutade ju med viktutmaningen för att jag skulle börja äta mer och det gör jag nu. äter normalt och det är skönt att det inte har påverkat vikten som jag trodde det skulle göra.

    Ta hand om Er! Och Sabina, jag är så ledsen för allt som sker runt omkring dig just nu! Jag hoppas att du hör av dig om du behöver och jag tänker mycket på dig och din familj!!!

    Kramisar från ELin
    *** - 46 kilo***
  2. 1
    kommer ni ihåg mig? Hejsan! Nu var det mycket länge sen jag var här inne. Jag har levt livet och mår mycket bra både i mig själv och runt omkring mig med =)). Ville mest lämna ett avtryck och berätta att jag FICK operationen, bukplastiken. Var nere i Malmö i tisdags och fick klartecken av plastikkirurgen, så jag får en betalt operation av landstinget. är överlycklig. äntligen får jag den kropp jag strävar efter så hårt!

    Nu har jag också börjat slappna av lite mer. operationen är ett faktum, skolan har börjat igen och träningen likaså. Jag mår bra i mig själv och det märktes för igår kom mensen tillbaka efter 5 månaders uppehåll!!!! kan man vara lyckligare? JA!! för i morse vägde jag mig och nu är jag åter tillbaka på 56.9 kilo som är perfekt för mig!!! Det måste varit vätska som kroppen samlat på sig när jag inte haft mensen på så länge!!! Så nu mår jag riktigt bra!!! Jag har börjat på box och det är GRYMT kul!!! igår skrattad ejag mig igenom passet!!!

    Jag ville bara berätta hur det går för mig. slutade ju med viktutmaningen för att jag skulle börja äta mer och det gör jag nu. äter normalt och det är skönt att det inte har påverkat vikten som jag trodde det skulle göra.

    Ta hand om Er! Och Sabina, jag är så ledsen för allt som sker runt omkring dig just nu! Jag hoppas att du hör av dig om du behöver och jag tänker mycket på dig och din familj!!!

    Kramisar från ELin
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Vad roligt för dig!

    Jag minns själv vad den operationen betydde för mig och för mitt självförtroende.Jättekul att höra!
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  4. 2
    Vad roligt för dig! Jag minns själv vad den operationen betydde för mig och för mitt självförtroende.Jättekul att höra!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    HEJ!!! Jag tänkte på dig igår,,,,tänkte faktiskt skriva ett inlägg och fråga om nån hade hört nåt ifrån dig, men du hann före.
    Grattis till att du får bukop,,,när blir det av? Är det lång väntetid? Bra att mensen kommit tillbaka. Och ja du vet ju att du kan äta ordentligt eftersom du tränar så mycket
    Titta in lite oftare hör du,,,vi saknar ju dig härinne
    Kram Åsa.
  6. 3
    HEJ!!! Jag tänkte på dig igår,,,,tänkte faktiskt skriva ett inlägg och fråga om nån hade hört nåt ifrån dig, men du hann före.
    Grattis till att du får bukop,,,när blir det av? Är det lång väntetid? Bra att mensen kommit tillbaka. Och ja du vet ju att du kan äta ordentligt eftersom du tränar så mycket
    Titta in lite oftare hör du,,,vi saknar ju dig härinne
    Kram Åsa.
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4
    Vad roligt att det går bra för dig och att du får din operation! Det måste kännas jättebra!
    Kram
  8. 4
    Vad roligt att det går bra för dig och att du får din operation! Det måste kännas jättebra!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Klart jag minns dig, Elin!
    Saknar dig här!

    Själv ska jag börja med omstart imorgon hos Viktväktarna och ta itu med de ca 20 kg som jag har kvar att gå ner.
    Vad roligt att du blev beviljad operation! LYCKA TILL! Vet du när det blir av? Det är du så värd, som du kämpat!

    Roligt att läsa ditt inlägg - det fullkomligen strålar om det och hela dig!

    KRAM
  10. 5
    Klart jag minns dig, Elin!
    Saknar dig här!

    Själv ska jag börja med omstart imorgon hos Viktväktarna och ta itu med de ca 20 kg som jag har kvar att gå ner.
    Vad roligt att du blev beviljad operation! LYCKA TILL! Vet du när det blir av? Det är du så värd, som du kämpat!

    Roligt att läsa ditt inlägg - det fullkomligen strålar om det och hela dig!

    KRAM
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Hej gumman!!

    Vad roligt för dig att du får din op!!!! Grattis i massor! Du måste vara överlycklig! JAg gläds med dig iaf.

    VAd skönt att du oxå fått mensen tillbaks o mår bra igen! Skönt och läsa ditt inlägg för det riktigt srpudlar av glädje!

    kram på dig vännen!!! O sköt om dig!
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  12. 6
    Hej gumman!! Vad roligt för dig att du får din op!!!! Grattis i massor! Du måste vara överlycklig! JAg gläds med dig iaf.

    VAd skönt att du oxå fått mensen tillbaks o mår bra igen! Skönt och läsa ditt inlägg för det riktigt srpudlar av glädje!

    kram på dig vännen!!! O sköt om dig!
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7

    Såklart!

    Roligt att få höra ifrån dig och det låter som om det är bara bra med dig, vad kul!
    Måste kännas skönt att det ordnar sig med plastikop:en,
    Kram,Bea
  14. 7
    Såklart! Roligt att få höra ifrån dig och det låter som om det är bara bra med dig, vad kul!
    Måste kännas skönt att det ordnar sig med plastikop:en,
    Kram,Bea
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Härligt grattis! Du är så himla duktig! Sköt om dig.

    /Therese
  16. 8
    Härligt grattis! Du är så himla duktig! Sköt om dig.

    /Therese
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9
    Så roligt att du äter bättre, har fått tillbaka mensen och får din bukplastik! Toppen!
  18. 9
    Så roligt att du äter bättre, har fått tillbaka mensen och får din bukplastik! Toppen!
  19. Medlem sedan
    Jun 2000
    #10

    Vad härligt att höra!

    Det låter som ditt liv leker just nu och grattis till att du fick bukplastiken, det är du verkligen värd!

    Kram
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  20. 10
    Vad härligt att höra! Det låter som ditt liv leker just nu och grattis till att du fick bukplastiken, det är du verkligen värd!

    Kram
  21. Medlem sedan
    May 2007
    #11
    Men tjänare goding!
    Skit va kul att du får operationen *hoppar och studsar för dig*! Wow, när blir det! Skall bli spännande att följa dig under processen!

    Nu äter jag med igen... men det är nervöst varje dag, tycker att jag äter så mycket mat och blir så mätt - med de säger att jag skall det..... Jag vill dock ner mera så vi får väl se.

    Wow så kul att höra av dig och att du mår toppen - det bara lyser av ditt inlägg - får nästan tårar i ögonen! Har tänkt på dig!!!!!

    STOR kram!
    Monique
  22. 11
    Men tjänare goding!
    Skit va kul att du får operationen *hoppar och studsar för dig*! Wow, när blir det! Skall bli spännande att följa dig under processen!

    Nu äter jag med igen... men det är nervöst varje dag, tycker att jag äter så mycket mat och blir så mätt - med de säger att jag skall det..... Jag vill dock ner mera så vi får väl se.

    Wow så kul att höra av dig och att du mår toppen - det bara lyser av ditt inlägg - får nästan tårar i ögonen! Har tänkt på dig!!!!!

    STOR kram!
    Monique
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12
    TACK ALLESAMMANS!!!! vad goa Ni alla är! Vilka sprudlande inlägg jag fick =)).

    Jag vet inte riktigt när den ska ske ännu för han sa så här att han inte kunde garantera att det blev inom tre månader men vi får ju hoppas till jul i alla fall. Jag kan vänta! huvudsaken är att den blir av och helst innan sommaren....

    Jag ska försöka komma in oftare. har ju min blogg som jag skriver på nästan dagligen och det är det enda jag hinner med just nu men ni får så gärna följa den =))

    http://www.shapelink.com/sv/blog/pyttan

    Kram igen och TACK =))
    *** - 46 kilo***
  24. 12
    TACK ALLESAMMANS!!!! vad goa Ni alla är! Vilka sprudlande inlägg jag fick =)).

    Jag vet inte riktigt när den ska ske ännu för han sa så här att han inte kunde garantera att det blev inom tre månader men vi får ju hoppas till jul i alla fall. Jag kan vänta! huvudsaken är att den blir av och helst innan sommaren....

    Jag ska försöka komma in oftare. har ju min blogg som jag skriver på nästan dagligen och det är det enda jag hinner med just nu men ni får så gärna följa den =))

    http://www.shapelink.com/sv/blog/pyttan

    Kram igen och TACK =))

Liknande trådar

  1. Kommer ni ihåg....
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 21:08
  2. Kommer ni ihåg mig?!?
    By gluttgirl in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 10:29
  3. För er som kommer ihåg
    By -Mian- in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 21:16
  4. Nån som kommer ihåg mig...
    By Gullan m 3 ungar in forum _0307 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 08:51
  5. För er som kommer ihåg
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar