hmmmm....
_0806 Junibarn
  1. anonymt namn
    #1

    hmmmm....

    e lite fundersam. bestämde med sambon att nu vad det dax med ett syskon till lillan. tog ut spiralen den 15 agusti. fick mens v efter. men nu har jag haft typ mensvärk fast lite värre i en v. kan det värkligen gå så fort. brukar inte ha nämvärt med mensvärk och rakt inte i 1v.
  2. 1
    hmmmm.... e lite fundersam. bestämde med sambon att nu vad det dax med ett syskon till lillan. tog ut spiralen den 15 agusti. fick mens v efter. men nu har jag haft typ mensvärk fast lite värre i en v. kan det värkligen gå så fort. brukar inte ha nämvärt med mensvärk och rakt inte i 1v.
  3. Tvåbarnspannan
    #2

    klart det kan!

    Jag tog ut min spiral då vi ville ha barn och det tog en mens och sen var vi gravida. Andra gången tog jag ur den och hann inte ens ha en mens emellan. Visst kan det gå fort. *håller tummarna*
  4. 2
    klart det kan! Jag tog ut min spiral då vi ville ha barn och det tog en mens och sen var vi gravida. Andra gången tog jag ur den och hann inte ens ha en mens emellan. Visst kan det gå fort. *håller tummarna*
  5. Anonym
    #3
    jag är jätte dårlig på detta men när kan man ta ett test?? hur många v bör det ta. tänkte ta ett på lör. men vet inte om det e tidigt...?
  6. 3
    jag är jätte dårlig på detta men när kan man ta ett test?? hur många v bör det ta. tänkte ta ett på lör. men vet inte om det e tidigt...?
  7. Tvåbarnspannan
    #4

    Beror ju lite på

    när din mens (inte) ska komma.. Försöker räkna baklänges. du skrev att du fick mens veckan efter den 15/8.. så då borde din BIM inte vara än på ett tag? Knaske är det ägglossningsontimagen du haft?
    Jag _tror_ att du kan prova någon dag innan BIM men då är det ju inte tillförlitligt.
    Vänta du lite längre (fast jag vet att det är svårt) Ofta får man inga "bra svar" innan man passerat BIM men det är ju lite olika från test till test.
    (Jag själv är urkass på att vänta så det brukar bli ett antal test för att kolla läget i ren nyfikenhet. )

    Lycka till!!
  8. 4
    Beror ju lite på när din mens (inte) ska komma.. Försöker räkna baklänges. du skrev att du fick mens veckan efter den 15/8.. så då borde din BIM inte vara än på ett tag? Knaske är det ägglossningsontimagen du haft?
    Jag _tror_ att du kan prova någon dag innan BIM men då är det ju inte tillförlitligt.
    Vänta du lite längre (fast jag vet att det är svårt) Ofta får man inga "bra svar" innan man passerat BIM men det är ju lite olika från test till test.
    (Jag själv är urkass på att vänta så det brukar bli ett antal test för att kolla läget i ren nyfikenhet. )

    Lycka till!!

Liknande trådar

  1. Hmmmm...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-12-16, 09:46
  2. Hmmmm.....
    By Diesel in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 10:45
  3. Hmmmm....
    By anonymt namn in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 08:01
  4. Hmmmm
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 15:29
  5. Hmmmm
    By MisaD in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 14:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar