HJÄLP mig råd och tips tack!!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    HJÄLP mig råd och tips tack!!

    Mina barn ska snart ha förskola och skolfografi och jag hade ju bestämnt mig exakt vad de skulle ha på sig men nu är det så att dessa plagg ej finns i sverige utan i danmark och jag kan inte vänta till nästa vecka heller.Så till saken dessa plagg var det! finns det någon som sett något liknande och i så fall i skåne tack eller något snyggt med jobb och fyra barn hinner jag tyvärr ej en sväng till danmark även om det är nära.

    http://www.onefashion.dk/shop/name-i...ey-17228p.html


    http://www.onefashion.dk/shop/exit-d...er-19128p.html
  2. 1
    HJÄLP mig råd och tips tack!! Mina barn ska snart ha förskola och skolfografi och jag hade ju bestämnt mig exakt vad de skulle ha på sig men nu är det så att dessa plagg ej finns i sverige utan i danmark och jag kan inte vänta till nästa vecka heller.Så till saken dessa plagg var det! finns det någon som sett något liknande och i så fall i skåne tack eller något snyggt med jobb och fyra barn hinner jag tyvärr ej en sväng till danmark även om det är nära.

    http://www.onefashion.dk/shop/name-i...ey-17228p.html


    http://www.onefashion.dk/shop/exit-d...er-19128p.html
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Har tyvärr inga råd ang kläderna.
    Men tänk på att skol och dagis foto ju skall vara lite "naturliga" liksom, det blir väl också gruppfoton och jag personligen tycker det blir mest naturligt om man klär barnen ungefär som de brukar vara. Självklart väljer man något av det finaste de brukar ha, men att köpa nya kläder inför fotograferingen är ju inget måste....bara som ett litet tips för att du skall slippa denna stressen med att leta/köpa kläder.
    Mina skall ha skolfotografering i morgon, har inte ens kollat vad de skall ha - det får bli lite efter vad barnen själva vill ha på sig (om det är rent förståss...)
  4. 2
    Har tyvärr inga råd ang kläderna.
    Men tänk på att skol och dagis foto ju skall vara lite "naturliga" liksom, det blir väl också gruppfoton och jag personligen tycker det blir mest naturligt om man klär barnen ungefär som de brukar vara. Självklart väljer man något av det finaste de brukar ha, men att köpa nya kläder inför fotograferingen är ju inget måste....bara som ett litet tips för att du skall slippa denna stressen med att leta/köpa kläder.
    Mina skall ha skolfotografering i morgon, har inte ens kollat vad de skall ha - det får bli lite efter vad barnen själva vill ha på sig (om det är rent förståss...)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Såg att kläderna var av märkena Exit och Name it, och de finns ju lite varstans. Dels finns en Exit/Name it-butik på Center Syd i Löddeköpinge, och dels finns kläderna både på Barnsligt och Harmoni Barn i Lund. Om just dessa klänningarna finns där vet jag tyvärr inte, men de säljer andra kläder från de märkena. Kanske kan du ringa och fråga?
  6. 3
    Såg att kläderna var av märkena Exit och Name it, och de finns ju lite varstans. Dels finns en Exit/Name it-butik på Center Syd i Löddeköpinge, och dels finns kläderna både på Barnsligt och Harmoni Barn i Lund. Om just dessa klänningarna finns där vet jag tyvärr inte, men de säljer andra kläder från de märkena. Kanske kan du ringa och fråga?

Liknande trådar

  1. Hjälp med råd och tips!!!! TACK
    By H med E in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 13:11
  2. Hjälp,tips tack
    By Mamma Trött in forum Diabetes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 12:39
  3. HJälp och tips tack
    By *Mariah* in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 10:02
  4. Hjälp /Tips tack!!!
    By delfeye in forum _02 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 15:33
  5. Hjälp! Tips och råd, tack!
    By Maria_72, bf 7/6 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 13:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar