Vilken underbar känsla!!
_0802 Februaribarn
  1. Tussilagon
    #1

    Vilken underbar känsla!!

    Visst är det så himla härligt att känna den lilla bebbin röra sig där inne? Man blir lycklig i hela kroppen. Det blir mer och mer verkligt nu när magen har börjat att växa och man känner rörelser.
  2. 1
    Vilken underbar känsla!! Visst är det så himla härligt att känna den lilla bebbin röra sig där inne? Man blir lycklig i hela kroppen. Det blir mer och mer verkligt nu när magen har börjat att växa och man känner rörelser.
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Jag håller med nu börjar man fatta att nåt händer
  4. 2
    Jag håller med nu börjar man fatta att nåt händer
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Ja, det är underbart! Jag tycker det är härligt att vara i mitten av graviditeten. De första 14 veckorna hade jag dock kunnat hoppa över, då mår jag sk*t...
  6. 3
    Ja, det är underbart! Jag tycker det är härligt att vara i mitten av graviditeten. De första 14 veckorna hade jag dock kunnat hoppa över, då mår jag sk*t...
  7. maylin
    #4

    Håller också med

    Bebin har rört sig jättemycket i magen igårkväll och idag. Det känns så verkligt då. Och en mage som tar allt större plats där fram. Folk ser nu att man är gravid och vågar fråga om det. Det är en härlig tid.
    Nu sparkade min bebis mig igen! hi hi hi....
  8. 4
    Håller också med Bebin har rört sig jättemycket i magen igårkväll och idag. Det känns så verkligt då. Och en mage som tar allt större plats där fram. Folk ser nu att man är gravid och vågar fråga om det. Det är en härlig tid.
    Nu sparkade min bebis mig igen! hi hi hi....
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Absolut!

    Det är dömysigt när lilla bebben rumtrerar runt lite därinne!
    Börjar känna mer regelbundet nu och det är skönt att få bekräftat varje dag att hon fortfarande finns och lever därinne!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Absolut! Det är dömysigt när lilla bebben rumtrerar runt lite därinne!
    Börjar känna mer regelbundet nu och det är skönt att få bekräftat varje dag att hon fortfarande finns och lever därinne!
  11. wienna
    #6
    Ja det är verkligen ljuvligt. Man blir varm i hela kroppen. Min mage har också vuxit men jag har fått för mig att den är liten. Livmodern är iallafall vi d naveln nu och det är ju huvudsaken att den har vuxit som den ska, en tror jag att man kan se olika ut varje grav för så är det för mig.
  12. 6
    Ja det är verkligen ljuvligt. Man blir varm i hela kroppen. Min mage har också vuxit men jag har fått för mig att den är liten. Livmodern är iallafall vi d naveln nu och det är ju huvudsaken att den har vuxit som den ska, en tror jag att man kan se olika ut varje grav för så är det för mig.
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Ja, visst är det mysigt! Jag har min lilla mysstund med bebisen varje kväll i tv-soffan och sedan när jag går och lägger mig. Då ligger jag alltid en stund med händerna på magen och "hälsar" på bebisen. Myyyyys!
  14. 7
    Ja, visst är det mysigt! Jag har min lilla mysstund med bebisen varje kväll i tv-soffan och sedan när jag går och lägger mig. Då ligger jag alltid en stund med händerna på magen och "hälsar" på bebisen. Myyyyys!

Liknande trådar

  1. Underbar känsla!
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 16:38
  2. Åh, vilken underbar känsla!
    By Furiosa* in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 20:07
  3. Vilken underbar känsla...
    By J m K&L in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 11:25
  4. Underbar känsla...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 20:04
  5. Underbar känsla!!
    By Kriss & Nellie in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar