10-års kalas
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    10-års kalas

    Vi ska nästa lördag ha 10-års kalas för dottern. Det ska bli tacobuffe och något gott efteråt.
    Sedan ska vi ha en frågesport med ca 10 frågor, har ni tips på frågor eller vet ni något ställe som jag kan hitta det på?
    Sedan har jag en fundering till, dottern vill ha någon sak i "godispåsarna" vad kan man tänka sig att lägga i?
  2. 1
    10-års kalas Vi ska nästa lördag ha 10-års kalas för dottern. Det ska bli tacobuffe och något gott efteråt.
    Sedan ska vi ha en frågesport med ca 10 frågor, har ni tips på frågor eller vet ni något ställe som jag kan hitta det på?
    Sedan har jag en fundering till, dottern vill ha någon sak i "godispåsarna" vad kan man tänka sig att lägga i?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hmm, har du något junior trivial pursuit? Annars googla på tipspromenad.

    Här fick barnen små jättehemska rosa solglasögon i påsen. En jojo var kanske?
  4. 2
    Hmm, har du något junior trivial pursuit? Annars googla på tipspromenad.

    Här fick barnen små jättehemska rosa solglasögon i påsen. En jojo var kanske?
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Ja vi har det spelet och några andra som man ju också kan använda, tack för tipset.
  6. 3
    Ja vi har det spelet och några andra som man ju också kan använda, tack för tipset.
  7. maylin
    #4

    Tips

    Det finns roliga frågeböcker på bibblo att hitta bra frågor i.

    Min 10-åring vill inte ha godispåse längre på sina kalas, så vi har bara skålar framme med chips och godis. Men ett tips är väl att ha gulliga sudd eller söta smågrejer.
  8. 4
    Tips Det finns roliga frågeböcker på bibblo att hitta bra frågor i.

    Min 10-åring vill inte ha godispåse längre på sina kalas, så vi har bara skålar framme med chips och godis. Men ett tips är väl att ha gulliga sudd eller söta smågrejer.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Tack det var ett bra tips.
  10. 5
    Tack det var ett bra tips.

Liknande trådar

  1. 5 års kalas!
    By Annamj in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-26, 08:46
  2. 6-års kalas!
    By CarolaB in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 18:58
  3. kalas eller inte kalas?????
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 10:40
  4. Kalas,kalas och bebis♥
    By ♥Helena♥ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 00:22
  5. 3 års kalas eller 33 års kalas
    By Helena *viktminskar* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar