Upprop!!!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Upprop!!!

    Nu har det varit på tok för slött här inne bra länge. Nu kräver jag att du hojtar till och avlägger en mindre rapport om dagsläget.

    Hur mår din julian?
    Jobbar du?
    Annan viktig information som vi behöver veta.

    Jag är här i alla fall. *räcker upp handen*
    Jag jobbar och står i för fullt medans B är pappaledig. Så här skulle man ha det jämt för det är så skönt att bara kunna gå upp på morgonen, rå om sig själv och sticka till jobbet när jag vill. Alice dagbok där hon skriver hur det är med pappa kan ni läsa på www.masseck.se

    Alice mår ganska bra nu efter en tids förkylning. Lite snorigt är det fortfarande men hon är pigg. Hon var på VC i veckan för att kolla upp ÖI:n hon hade för 10 veckor sedan men då hade hon så mycket vax att vi har preparerat henne med Revaxör i ett par dagar så läkaren skulle kunna se. Nu är hon OK:ad och öronen fina igen. Hon är inte snabb med att lära sig gå. Hon har ju alltid varit ett nöjt barn och hon kryper så gärna. Pratar gör hon inte heller mer än sina nonsensord och tänderna lyser fortfarande med sin frånvaro. Verkar som jag får ha min bebeis länge.

    Har nog ingen annan kul information. Ni läser väl min blogg?

    Kram på er alla julimammor!
  2. 1
    Upprop!!! Nu har det varit på tok för slött här inne bra länge. Nu kräver jag att du hojtar till och avlägger en mindre rapport om dagsläget.

    Hur mår din julian?
    Jobbar du?
    Annan viktig information som vi behöver veta.

    Jag är här i alla fall. *räcker upp handen*
    Jag jobbar och står i för fullt medans B är pappaledig. Så här skulle man ha det jämt för det är så skönt att bara kunna gå upp på morgonen, rå om sig själv och sticka till jobbet när jag vill. Alice dagbok där hon skriver hur det är med pappa kan ni läsa på www.masseck.se

    Alice mår ganska bra nu efter en tids förkylning. Lite snorigt är det fortfarande men hon är pigg. Hon var på VC i veckan för att kolla upp ÖI:n hon hade för 10 veckor sedan men då hade hon så mycket vax att vi har preparerat henne med Revaxör i ett par dagar så läkaren skulle kunna se. Nu är hon OK:ad och öronen fina igen. Hon är inte snabb med att lära sig gå. Hon har ju alltid varit ett nöjt barn och hon kryper så gärna. Pratar gör hon inte heller mer än sina nonsensord och tänderna lyser fortfarande med sin frånvaro. Verkar som jag får ha min bebeis länge.

    Har nog ingen annan kul information. Ni läser väl min blogg?

    Kram på er alla julimammor!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Lydig som jag är så svarar jag självklart.

    Julian? Du menar junianen?

    Lina går på dagis och det funkar jättebra. Hon har ännu inte varit ledsen när jag går, och är nöjd mest hela dagen. Hon får lite formsvackor före mellis och lunch, men det känns ju rätt normalt. Hon har också vågat sig på att mopsa sig vid vilan och maten och också det är ju bra. Tycker hon verkar väldigt trygg och nöjd där. Kommer på mig själv med att inte ha tänkt på henne på flera timmar, och undrar om jag är riktigt normal...

    Den här mamman är dyngförkyld och lätt febrig, men för övrigt är allt bra. Jobbar sen två veckor tillbaka, men bara 50% så idag är jag ledig. Lina är på dagis. Kanske verkar konstigt, men eftersom pappan fortfarande lyser med sin frånvaro, så behöver jag se till att jag orkar, och då får det bli så här ett tag. Har tagit tag i träningen också och målsättningen är att gå två gånger per vecka. Det gick bra förra veckan, men nu är jag som sagt förkyld.

    Lina går för fullt, eller springer snarare. Har köpt en grind så hon inte ska kunna smita från uteplatsen på framsidan. Hon är en riktig busfia och kommunicerar för fullt. Inte med så många ord, men hon säger faktiskt häst, konstigt nog. Hon är stormförtjust i djur och blir helt exalterad när vi ser fåglar, hundar, katter. Veterinärprogrammen på tv är också en höjdare. Och så storasyster, hon är bäst.
  4. 2
    Lydig som jag är så svarar jag självklart.

    Julian? Du menar junianen?

    Lina går på dagis och det funkar jättebra. Hon har ännu inte varit ledsen när jag går, och är nöjd mest hela dagen. Hon får lite formsvackor före mellis och lunch, men det känns ju rätt normalt. Hon har också vågat sig på att mopsa sig vid vilan och maten och också det är ju bra. Tycker hon verkar väldigt trygg och nöjd där. Kommer på mig själv med att inte ha tänkt på henne på flera timmar, och undrar om jag är riktigt normal...

    Den här mamman är dyngförkyld och lätt febrig, men för övrigt är allt bra. Jobbar sen två veckor tillbaka, men bara 50% så idag är jag ledig. Lina är på dagis. Kanske verkar konstigt, men eftersom pappan fortfarande lyser med sin frånvaro, så behöver jag se till att jag orkar, och då får det bli så här ett tag. Har tagit tag i träningen också och målsättningen är att gå två gånger per vecka. Det gick bra förra veckan, men nu är jag som sagt förkyld.

    Lina går för fullt, eller springer snarare. Har köpt en grind så hon inte ska kunna smita från uteplatsen på framsidan. Hon är en riktig busfia och kommunicerar för fullt. Inte med så många ord, men hon säger faktiskt häst, konstigt nog. Hon är stormförtjust i djur och blir helt exalterad när vi ser fåglar, hundar, katter. Veterinärprogrammen på tv är också en höjdare. Och så storasyster, hon är bäst.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Här kommer vår rapport:

    Jag pluggar på halvtid och Alice har gått fyra veckor på dagis. Det funkar bra! Sambon lämnar henne strax innan lunch och så hämtar jag henne vid tre, halv fyra ungefär.

    Även min Alice har varit förkyld. Hon har blivit väldigt bra på att snyta sig själv! Hon går inte än men pratar en hel del.

    Annars har vi fullt upp med vårt nya hus. Det är verkligen hur mycket som helst att fixa och det kommer ta många år innan det ens kommer börja likna något som vi vill ha det. Men nu har vi i alla fall beställt badrumsrenovering, så det ska bli skönt att få ett normalt badrum när det blir färdigt.
  6. 3
    Här kommer vår rapport:

    Jag pluggar på halvtid och Alice har gått fyra veckor på dagis. Det funkar bra! Sambon lämnar henne strax innan lunch och så hämtar jag henne vid tre, halv fyra ungefär.

    Även min Alice har varit förkyld. Hon har blivit väldigt bra på att snyta sig själv! Hon går inte än men pratar en hel del.

    Annars har vi fullt upp med vårt nya hus. Det är verkligen hur mycket som helst att fixa och det kommer ta många år innan det ens kommer börja likna något som vi vill ha det. Men nu har vi i alla fall beställt badrumsrenovering, så det ska bli skönt att få ett normalt badrum när det blir färdigt.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    Sällar mig till ledet

    Jag och Effe är hemma tillsammans i ett knappt år till, sen blir det förskola några timmar i veckan och jag ska förhoppningsvis vara sjukskriven på deltid i stället för på heltid.

    Effe har varit dålig i magen i snart tre veckor nu och det går mig på nerverna, det känns som om vårt liv krestar kring hans blöjbyten. Annars är det bra och lilleman är helt underbar. Har börjat läsa för honom på kvällarna och Rasmus hinner läsa i fem minuter sisådär innan ungen tvärsover, så vi har inte mkt att klaga på.

    Idag kommer min mamma åkandes från Norrtälje och tar med sig en "vov-vove" eftersom F älskar just hundar. Så fort vi går ut börjat Effe utropa "Va-e-vov-vov!?" .

    Nej, nu är det dags att byta tredje bajsblöjan för den här dagen då...
  8. 4
    Sällar mig till ledet Jag och Effe är hemma tillsammans i ett knappt år till, sen blir det förskola några timmar i veckan och jag ska förhoppningsvis vara sjukskriven på deltid i stället för på heltid.

    Effe har varit dålig i magen i snart tre veckor nu och det går mig på nerverna, det känns som om vårt liv krestar kring hans blöjbyten. Annars är det bra och lilleman är helt underbar. Har börjat läsa för honom på kvällarna och Rasmus hinner läsa i fem minuter sisådär innan ungen tvärsover, så vi har inte mkt att klaga på.

    Idag kommer min mamma åkandes från Norrtälje och tar med sig en "vov-vove" eftersom F älskar just hundar. Så fort vi går ut börjat Effe utropa "Va-e-vov-vov!?" .

    Nej, nu är det dags att byta tredje bajsblöjan för den här dagen då...
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5

    Räcker upp handen

    Malte mår bra. Han har varit förkyld, men är nu nästan frisk. Lite snuvig och rosslig bara.

    Själv är jag sjuk. Jag skulle ha jobbat i två veckor nu, men hara bara lyckats jobbat tre dagar och varit sjuk resten. Jag hoppas att jag blir frisk till på måndag i alla fall. Malte ska vara hemma med sin pappa nu i höst. Dock har det blivit lite konstig start eftersom jag varit sjuk och dessutom har V också varit sjuk, men det blir nog bättre snart.

    Annat som ni behöver veta är väl att Malte går! Han har gjort det någon vecka. Och nu kryper han knappt alls. Pratar gör han mycket, men mest en massa som vi inte förstår. Fast titta, hej, mamma, pappa osv kan han ju.

    /Ziro med Malte
  10. 5
    Räcker upp handen Malte mår bra. Han har varit förkyld, men är nu nästan frisk. Lite snuvig och rosslig bara.

    Själv är jag sjuk. Jag skulle ha jobbat i två veckor nu, men hara bara lyckats jobbat tre dagar och varit sjuk resten. Jag hoppas att jag blir frisk till på måndag i alla fall. Malte ska vara hemma med sin pappa nu i höst. Dock har det blivit lite konstig start eftersom jag varit sjuk och dessutom har V också varit sjuk, men det blir nog bättre snart.

    Annat som ni behöver veta är väl att Malte går! Han har gjort det någon vecka. Och nu kryper han knappt alls. Pratar gör han mycket, men mest en massa som vi inte förstår. Fast titta, hej, mamma, pappa osv kan han ju.

    /Ziro med Malte
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    Bäst att svara, annat vågar jag inte när Lotta kallar! Min julian håller som bekant på att vänjas in och i morse skrek han och klamrade sig fast redan när vi klev in genom dagisdörren. Han undrade om jag trodde att han va dum och inte fattade vad som skulle hända.
    Jag börjar jobba på onsdag!
    Ja va lyxigt du har det, min man påstår att han inte KAN vara pappaledig (han VILL inte för han orkar inte med A mer än en kvart åt gången) MEn jag har i allafall sett till att han ska lämna varje morgon och jag ska smita iväg innan de vaknat.
  12. 6
    Bäst att svara, annat vågar jag inte när Lotta kallar! Min julian håller som bekant på att vänjas in och i morse skrek han och klamrade sig fast redan när vi klev in genom dagisdörren. Han undrade om jag trodde att han va dum och inte fattade vad som skulle hända.
    Jag börjar jobba på onsdag!
    Ja va lyxigt du har det, min man påstår att han inte KAN vara pappaledig (han VILL inte för han orkar inte med A mer än en kvart åt gången) MEn jag har i allafall sett till att han ska lämna varje morgon och jag ska smita iväg innan de vaknat.
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Jo jag glömde säga att han kan säga Mamma. Så här låter det:
    -Mamma!
    -Ja?
    -Mamma!
    -Ja Arvid!
    -Mamma!
    -Jaaaa!
    Mamma... osv i all oändlighet, så söt!
    Och så kan han säga hallå och google. (hela tiden google google google fast han vet såklart inte vad det är men det låter så himla gulligt, han har sagt så i ett halvår snart! )
  14. 7
    Jo jag glömde säga att han kan säga Mamma. Så här låter det:
    -Mamma!
    -Ja?
    -Mamma!
    -Ja Arvid!
    -Mamma!
    -Jaaaa!
    Mamma... osv i all oändlighet, så söt!
    Och så kan han säga hallå och google. (hela tiden google google google fast han vet såklart inte vad det är men det låter så himla gulligt, han har sagt så i ett halvår snart! )
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Todiloo!! Ja, visst är det slött här inne... Det kan man inte säga annat... Är dock inne o kikar då o då, energin har dock inte funnits till att svara...Är bra tjock nu, lillan beräknas ju komma på Måndag och jag har haft känningar ett bra tag nu...Trott att det är dags snart...hm, får se när hon behagar kika ut!

    Min lille Leo-man går hela tiden nu...Leker mera självständigt och kan stå i sitt lilla kök och grejja med sina små kastruller och vispar timme efter timme... Kanske en blivande kock?
    Vad gäller blåsljudena på hans hjärta som jag skrev om för ett tag sedan, så ska vi få komma på UL iallafall, remiss är skickad så hoppas det blir snart. Det är en ständig oro som bedövar mig lite grann.

    Kul att läsa vad ni har för er iallafall, och tack söta Elin som tänkte på mig nedan...
    Jag kommer delge er rapport om vår prinsessa och förlossning osv så snart det där är avklarat....Kram kram!
  16. 8
    Todiloo!! Ja, visst är det slött här inne... Det kan man inte säga annat... Är dock inne o kikar då o då, energin har dock inte funnits till att svara...Är bra tjock nu, lillan beräknas ju komma på Måndag och jag har haft känningar ett bra tag nu...Trott att det är dags snart...hm, får se när hon behagar kika ut!

    Min lille Leo-man går hela tiden nu...Leker mera självständigt och kan stå i sitt lilla kök och grejja med sina små kastruller och vispar timme efter timme... Kanske en blivande kock?
    Vad gäller blåsljudena på hans hjärta som jag skrev om för ett tag sedan, så ska vi få komma på UL iallafall, remiss är skickad så hoppas det blir snart. Det är en ständig oro som bedövar mig lite grann.

    Kul att läsa vad ni har för er iallafall, och tack söta Elin som tänkte på mig nedan...
    Jag kommer delge er rapport om vår prinsessa och förlossning osv så snart det där är avklarat....Kram kram!
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9
    Hallå där! Oj, vad du varit sjuk, trist.

    Visst jobbar vi rätt nära varandra?
    Tänkte höra om du ville ta en lunch nån dag?
  18. 9
    Hallå där! Oj, vad du varit sjuk, trist.

    Visst jobbar vi rätt nära varandra?
    Tänkte höra om du ville ta en lunch nån dag?
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10

    Säkrast att svara

    Alice går omkring och filosoferar här hemma. Säger inte så många ord, mest mamma, pappa, dä=där, aah=tack. Hon går omkring hela dagarna och ropar på pappa, men så snart pappan kommer in genom dörren börjar hon ropa mamma istället. Just nu är hon väldigt intresserad av att utforska världen, hon skulle vilja klättra men kommer tack o lov inte upp på soffan och stolarna ännu. Hon har mycket humör och får hon inte som hon vill kastar hon sig raklång på golvet och skriker. Hon avgudar storebror och imiterar ofta honom när han gör saker och blir hemskt arg om hon inte får vara med honom.

    Jag blir hemma till i januari och fördriver dagarna med att gå på öppna förskolan och låånga promenader. Har nu nått -11,7kilo i projekt viktminskning och har nu 7kg kvar till mitt mål. Vet dock inte hur jag ska bete mig för att få bort sista kulan på magen så att byxorna sitter snyggt...
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  20. 10
    Säkrast att svara Alice går omkring och filosoferar här hemma. Säger inte så många ord, mest mamma, pappa, dä=där, aah=tack. Hon går omkring hela dagarna och ropar på pappa, men så snart pappan kommer in genom dörren börjar hon ropa mamma istället. Just nu är hon väldigt intresserad av att utforska världen, hon skulle vilja klättra men kommer tack o lov inte upp på soffan och stolarna ännu. Hon har mycket humör och får hon inte som hon vill kastar hon sig raklång på golvet och skriker. Hon avgudar storebror och imiterar ofta honom när han gör saker och blir hemskt arg om hon inte får vara med honom.

    Jag blir hemma till i januari och fördriver dagarna med att gå på öppna förskolan och låånga promenader. Har nu nått -11,7kilo i projekt viktminskning och har nu 7kg kvar till mitt mål. Vet dock inte hur jag ska bete mig för att få bort sista kulan på magen så att byxorna sitter snyggt...
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #11

    Jag är oxå här!

    Julianen mår bara bra, förutom att han inte har tid att äta,och inte tida att sova... *pust*

    Jag jobbar inte, utan både jag och maken är hemma och är föräldrarlediga! Flyttar i mitten av november med!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  22. 11
    Jag är oxå här! Julianen mår bara bra, förutom att han inte har tid att äta,och inte tida att sova... *pust*

    Jag jobbar inte, utan både jag och maken är hemma och är föräldrarlediga! Flyttar i mitten av november med!
  23. Medlem sedan
    Dec 1998
    #12

    Vreten

    En lunchdejt vore kanon! Jag jobbar i Vreten. Vart var det nu du satt? Solna - Haga Norra?

    Jo jag har varit sjuk ett tag nu. Feber och hängig, men utan snuvan som de andra tre haft. Skumt, men det går väl över snart hoppas jag.
  24. 12
    Vreten En lunchdejt vore kanon! Jag jobbar i Vreten. Vart var det nu du satt? Solna - Haga Norra?

    Jo jag har varit sjuk ett tag nu. Feber och hängig, men utan snuvan som de andra tre haft. Skumt, men det går väl över snart hoppas jag.
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Låter perfekt för en Solna Centrum-lunchdejt.

    Vi kan väl höras i nästa vecka och se om det går att synka ihop. Måndagar och onsdagar är bäst för mig iallafall.

    Krya på dig och resten av familjen!
  26. 13
    Låter perfekt för en Solna Centrum-lunchdejt.

    Vi kan väl höras i nästa vecka och se om det går att synka ihop. Måndagar och onsdagar är bäst för mig iallafall.

    Krya på dig och resten av familjen!
  27. Medlem sedan
    Nov 2005
    #14
    Här är jag! Lite psykbrytad och gravid bara

    Julianen Loke mår bra (om än lite förkyld fortfarande) och tyckte Gotland var toppen med babysimmet och alla djuren. Han går (med skor också, det tog lite övertalning) duktigt men pratar fortfarande så vi inte förstår. Massor av nya tänder har han fått också.

    Jag går faktiskt och hoppas på sjukskrivning. Mår så mycket bättre när Stefan är hemma med oss. Får se om det går...

    Och ja, jag läser din blogg
  28. 14
    Här är jag! Lite psykbrytad och gravid bara

    Julianen Loke mår bra (om än lite förkyld fortfarande) och tyckte Gotland var toppen med babysimmet och alla djuren. Han går (med skor också, det tog lite övertalning) duktigt men pratar fortfarande så vi inte förstår. Massor av nya tänder har han fått också.

    Jag går faktiskt och hoppas på sjukskrivning. Mår så mycket bättre när Stefan är hemma med oss. Får se om det går...

    Och ja, jag läser din blogg
  29. Medlem sedan
    Nov 2005
    #15
    Grattis till viktminskningen Duktigt av dig!
  30. 15
    Grattis till viktminskningen Duktigt av dig!
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16

    Tack!

    Jag är jättestolt över att jag lyckats ta mig så här långt, särskilt som jag inte har de allra bästa förutsättningarna med bla. låg ämnesomsättning. Jag hoppas verkligen att jag lyckas ta mig till målet och hålla mig där nu!
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  32. 16
    Tack! Jag är jättestolt över att jag lyckats ta mig så här långt, särskilt som jag inte har de allra bästa förutsättningarna med bla. låg ämnesomsättning. Jag hoppas verkligen att jag lyckas ta mig till målet och hålla mig där nu!
  33. Medlem sedan
    Feb 2004
    #17
    Här är vi! Malte mår som en liten prins, med betoning på liten. Han är helt klart minst här inne. Har inte passerat 70 cm ännu och väger strax över 8 kg. Han började stappla runt i söndags och nu går han rätt så bra, när han vill......för mest vill han bli buren. Han är otroligt klängig och vill helst vara hos mamma eller pappa hela dagarna.
    Jag är fortfarande mammaledig och börjar få kalla fötter inför att söka jobb. Kommer starta en barngympagrupp om ett par veckor för att aktivera både mig och stora sonen. Har fått enormt gensvar.
    Annars försöker jag vila. Har haft en jobbig sommar och är inte återställd ännu. Är bara glad när dagarna är "som de ska" och vardagen lunkar på. Tittar in här då och då men har inte tid att sitta någon längre stund numera Har en liten piraya som gillar att äta kablar.
  34. 17
    Här är vi! Malte mår som en liten prins, med betoning på liten. Han är helt klart minst här inne. Har inte passerat 70 cm ännu och väger strax över 8 kg. Han började stappla runt i söndags och nu går han rätt så bra, när han vill......för mest vill han bli buren. Han är otroligt klängig och vill helst vara hos mamma eller pappa hela dagarna.
    Jag är fortfarande mammaledig och börjar få kalla fötter inför att söka jobb. Kommer starta en barngympagrupp om ett par veckor för att aktivera både mig och stora sonen. Har fått enormt gensvar.
    Annars försöker jag vila. Har haft en jobbig sommar och är inte återställd ännu. Är bara glad när dagarna är "som de ska" och vardagen lunkar på. Tittar in här då och då men har inte tid att sitta någon längre stund numera Har en liten piraya som gillar att äta kablar.
  35. Medlem sedan
    Nov 1998
    #18
    tjipp och tjohoo!!

    Jotack vi mår bra både jag och augustianen här hemma
    Han har det så bra hemma med pappsen medans jag jobbar och sliter.
    Tycker jag missar alla små härliga framsteg han gör varje dag. tex så blev jag mäkte förvånad igår när jag sa att vi skulle gå ut och Albin ropar "jacka" och SPRINGER och hämtar skorna
    nya ord kommer varje dag, tack, assego, titt ut, hej då (hejjå) osv.
    Nu är det bara 2 veckor drygt kvar till dagisstart.

    på jobbet är det mycket och göra, och jag är helt slut när jag kommer hem. Jag undrar hur vi skall ro iland det här när vi båda jobbar!??

    nu är det dags för tacomys med gänget här hemma
  36. 18
    tjipp och tjohoo!!

    Jotack vi mår bra både jag och augustianen här hemma
    Han har det så bra hemma med pappsen medans jag jobbar och sliter.
    Tycker jag missar alla små härliga framsteg han gör varje dag. tex så blev jag mäkte förvånad igår när jag sa att vi skulle gå ut och Albin ropar "jacka" och SPRINGER och hämtar skorna
    nya ord kommer varje dag, tack, assego, titt ut, hej då (hejjå) osv.
    Nu är det bara 2 veckor drygt kvar till dagisstart.

    på jobbet är det mycket och göra, och jag är helt slut när jag kommer hem. Jag undrar hur vi skall ro iland det här när vi båda jobbar!??

    nu är det dags för tacomys med gänget här hemma
  37. Medlem sedan
    Nov 1998
    #19
    Tänk att dju kan vara så fängslande Albin älskar också djur, och kallar alla djur, från fluga till häst för "tisse". Hans favorit på tv är reklamen för coop ekologiska sortiment, där är det en massa djur med.

    Härligt att Lina trivs så bra på dagis!
  38. 19
    Tänk att dju kan vara så fängslande Albin älskar också djur, och kallar alla djur, från fluga till häst för "tisse". Hans favorit på tv är reklamen för coop ekologiska sortiment, där är det en massa djur med.

    Härligt att Lina trivs så bra på dagis!
  39. Medlem sedan
    Nov 1998
    #20
    Men herregud! Är det redan dags!???? Tyckte det bara var veckor sedan du berättade att du var gravid!
    Då håller vi tummarna och hoppas att lillen tittar ut när som helst då
  40. 20
    Men herregud! Är det redan dags!???? Tyckte det bara var veckor sedan du berättade att du var gravid!
    Då håller vi tummarna och hoppas att lillen tittar ut när som helst då
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. UPPROP
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 10:25
  2. Hej-upprop!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:42
  3. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  4. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  5. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar