Liten enkät..
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Liten enkät..

    Kanske lite tidigt men älskar enkäter.. denna snodd från ankomst 200804

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?

    *Vad har du på dig idag?

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?

    *Ska ni ta reda på kön?

    *Tror du att du föder före eller efter bf?

    *Har du några matnojjor?

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
  2. 1
    Liten enkät.. Kanske lite tidigt men älskar enkäter.. denna snodd från ankomst 200804

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?

    *Vad har du på dig idag?

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?

    *Ska ni ta reda på kön?

    *Tror du att du föder före eller efter bf?

    *Har du några matnojjor?

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Mina svar

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    --Japp, har redan köpt, byxor och tröjor på Lindex på 70% rea på reapriset. Hittade också världens skönaste plychbyxor på HM. Tycker HM har bäst sortiment helst om man gärna vill ha nåt annat än jeans.

    *Vad har du på dig idag?
    --Röd no fear kapuchongtröja och mammajeans ( alla mina vanliga är i tvätten)

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt Majbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    -- Ska nog lyxa till det med en Brio Happy ny.

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    -- Det låter intressant har tidigare haft bb bärsele men skulle gärna prova sjal.

    *Ska ni ta reda på kön?
    -- Japp har vetat könet på mina 2 yngsta. Det blir mer personligt än att säga den/ det. Samt mycket praktiskt.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    -- Vet att jag föder före Bf... ca 1-2 v före om jag har tur att gå så långt.

    *Har du några matnojjor?
    --Inte mer än vanligt..

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    -- Ingen aning, jag får ju äta gravad lax här hemmifrån så det är nog det jag skulle saknat mest annars.
  4. 2
    Mina svar *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    --Japp, har redan köpt, byxor och tröjor på Lindex på 70% rea på reapriset. Hittade också världens skönaste plychbyxor på HM. Tycker HM har bäst sortiment helst om man gärna vill ha nåt annat än jeans.

    *Vad har du på dig idag?
    --Röd no fear kapuchongtröja och mammajeans ( alla mina vanliga är i tvätten)

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt Majbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    -- Ska nog lyxa till det med en Brio Happy ny.

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    -- Det låter intressant har tidigare haft bb bärsele men skulle gärna prova sjal.

    *Ska ni ta reda på kön?
    -- Japp har vetat könet på mina 2 yngsta. Det blir mer personligt än att säga den/ det. Samt mycket praktiskt.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    -- Vet att jag föder före Bf... ca 1-2 v före om jag har tur att gå så långt.

    *Har du några matnojjor?
    --Inte mer än vanligt..

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    -- Ingen aning, jag får ju äta gravad lax här hemmifrån så det är nog det jag skulle saknat mest annars.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Det ska stå Majbarn ej aprilbarn.. sorry
  6. 3
    Det ska stå Majbarn ej aprilbarn.. sorry
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Kul med enkät!

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Funderat - ja, köpt - nej. Tyckte det var jättesvårt att hitta mammakläder förra gången:-(. Hoppas jag klarar mig utan ett bra tag till.

    *Vad har du på dig idag?
    Jeans, vinröd tröja, svart kofta.

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Oj. Vet inte. Vi måste först bestämma oss för om vi behöver en tvillingvagn eller inte. Har UJ nu, gillar den kan tänka mig en sån tvillingvagn - men de är förstås dyra. Om vi inte skaffar tvillingvagn får det nog bli någon enklare sittvagn som komplement.

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Vet inte. Kan inte så mycket om sjal. Verkar iofs mysigt. Hade en BB-sele till Skruttas, den fungerade bra.

    *Ska ni ta reda på kön?
    Nej, tror inte det.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    Oj. Sist blev det bf +6. Kanske dagarna kring bf denna gång (hoppas).

    *Har du några matnojjor?
    Nej.

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    Inget speciellt faktiskt. Ikväll hade det förstås suttit bra med ett glas vin till lammkotletterna... men kan inte påstå att jag känner mig särskilt lidande.
  8. 4
    Kul med enkät!

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Funderat - ja, köpt - nej. Tyckte det var jättesvårt att hitta mammakläder förra gången:-(. Hoppas jag klarar mig utan ett bra tag till.

    *Vad har du på dig idag?
    Jeans, vinröd tröja, svart kofta.

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Oj. Vet inte. Vi måste först bestämma oss för om vi behöver en tvillingvagn eller inte. Har UJ nu, gillar den kan tänka mig en sån tvillingvagn - men de är förstås dyra. Om vi inte skaffar tvillingvagn får det nog bli någon enklare sittvagn som komplement.

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Vet inte. Kan inte så mycket om sjal. Verkar iofs mysigt. Hade en BB-sele till Skruttas, den fungerade bra.

    *Ska ni ta reda på kön?
    Nej, tror inte det.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    Oj. Sist blev det bf +6. Kanske dagarna kring bf denna gång (hoppas).

    *Har du några matnojjor?
    Nej.

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    Inget speciellt faktiskt. Ikväll hade det förstås suttit bra med ett glas vin till lammkotletterna... men kan inte påstå att jag känner mig särskilt lidande.
  9. Elle bf 12/5
    #5

    Elle svarar:

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Oh nej,.. Senast behövde jag inte byta kläder förrän vecka 20.
    Lär nog inte bli så denna gången. Väger mer nu, Men jobbar på att dra på det så länge soim möjligt.

    *Vad har du på dig idag?
    Har firat min svärmors 60_årsdag så svarta byxor, svart knytblus och kort jacka.

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Min gamla Emmaljungavagn. Mörkblå min gula kycklingar på!

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Vet inte. Hra aldrig provat.

    *Ska ni ta reda på kön?
    SKall absolut göra FOP i v 15. Är testet ok vill jag veta annars inte.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    Före BF. Födde 3 dagar förra gången.

    *Har du några matnojjor?
    Nix hade inte det förra gången heller.

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    Vitt vin som alla andra drack idag vid födelsedagsmiddagen
  10. 5
    Elle svarar: *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Oh nej,.. Senast behövde jag inte byta kläder förrän vecka 20.
    Lär nog inte bli så denna gången. Väger mer nu, Men jobbar på att dra på det så länge soim möjligt.

    *Vad har du på dig idag?
    Har firat min svärmors 60_årsdag så svarta byxor, svart knytblus och kort jacka.

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Min gamla Emmaljungavagn. Mörkblå min gula kycklingar på!

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Vet inte. Hra aldrig provat.

    *Ska ni ta reda på kön?
    SKall absolut göra FOP i v 15. Är testet ok vill jag veta annars inte.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    Före BF. Födde 3 dagar förra gången.

    *Har du några matnojjor?
    Nix hade inte det förra gången heller.

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    Vitt vin som alla andra drack idag vid födelsedagsmiddagen
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Mina svar:

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka? Nej på båda frågorna.

    *Vad har du på dig idag?
    Mysbyxor och t-shirt

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke? En brio eller Emmaljunga duo kombi vagn

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort? Nej

    *Ska ni ta reda på kön? Nej

    *Tror du att du föder före eller efter bf? Före.

    *Har du några matnojjor? Nej. Annat än att jag tycker att morötter och andra rotfrukter är såååå himla goda. *ler*

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid? Ta ett glas rödvin eller två till lördagsmiddagen.
  12. 6
    Mina svar:

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka? Nej på båda frågorna.

    *Vad har du på dig idag?
    Mysbyxor och t-shirt

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke? En brio eller Emmaljunga duo kombi vagn

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort? Nej

    *Ska ni ta reda på kön? Nej

    *Tror du att du föder före eller efter bf? Före.

    *Har du några matnojjor? Nej. Annat än att jag tycker att morötter och andra rotfrukter är såååå himla goda. *ler*

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid? Ta ett glas rödvin eller två till lördagsmiddagen.
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Mmmmm...... ja har ju "handlat" en del av mig själv redan. Fått in några helt underbara modeller som jag bara var TVUNGEN att lägga undan i min egen storlek.

    *Vad har du på dig idag?
    *Pinsamt* Mammabyxor och ett linne. Har inte BIM förrän på tisdag, men min mage är så svullen att jag helt enkelt inte kommer i mina egna byxor.

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Kommer inte köpa någon förrän efter barnet har kommit, kanske. Men har tänkt satsa på en Bugaboo Gecko till min lilla tjej nu när jag inte kan bära henne längre.

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Ja, lutar åt Sino Krustistel för jag är helt såld på den färgen

    *Ska ni ta reda på kön?
    Ja, det tror jag vi ska, det har vi inte gjort men nån av de andra så det vore kul.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    EFTER, typ tre veckor Så det blir väl midsommarbarn för min del.

    *Har du några matnojjor?
    Vaniljfudge och salt.

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid? Har inte hunnit börja längta
    Mamma till fyra tjejer, Tilda 020709, Signe 040220, Freja 060719 och Ammi 080507
    [url]http://plottis.blogg.se/plottis/url]
    http://sveali.se
  14. 7
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Mmmmm...... ja har ju "handlat" en del av mig själv redan. Fått in några helt underbara modeller som jag bara var TVUNGEN att lägga undan i min egen storlek.

    *Vad har du på dig idag?
    *Pinsamt* Mammabyxor och ett linne. Har inte BIM förrän på tisdag, men min mage är så svullen att jag helt enkelt inte kommer i mina egna byxor.

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Kommer inte köpa någon förrän efter barnet har kommit, kanske. Men har tänkt satsa på en Bugaboo Gecko till min lilla tjej nu när jag inte kan bära henne längre.

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Ja, lutar åt Sino Krustistel för jag är helt såld på den färgen

    *Ska ni ta reda på kön?
    Ja, det tror jag vi ska, det har vi inte gjort men nån av de andra så det vore kul.

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    EFTER, typ tre veckor Så det blir väl midsommarbarn för min del.

    *Har du några matnojjor?
    Vaniljfudge och salt.

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid? Har inte hunnit börja längta
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    ** nja har tittat lite , men får väl gå igenom lådan på vinden först

    *Vad har du på dig idag?
    ** Linne och mysbyxor

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt majbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    ** Blir nog begagnat

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    ** Kanske

    *Ska ni ta reda på kön?
    ** NEJ

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    ** efter

    *Har du några matnojjor?
    ** Nja nä men äter hela tiden för att inte må illa

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    ** vet inte
  16. 8
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    ** nja har tittat lite , men får väl gå igenom lådan på vinden först

    *Vad har du på dig idag?
    ** Linne och mysbyxor

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt majbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    ** Blir nog begagnat

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    ** Kanske

    *Ska ni ta reda på kön?
    ** NEJ

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    ** efter

    *Har du några matnojjor?
    ** Nja nä men äter hela tiden för att inte må illa

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    ** vet inte
  17. Medlem sedan
    Jun 2006
    #9
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka? ** Nej, när det behövs tar jag fram de som jag har sen förra graviditeten

    *Vad har du på dig idag? ** Svarta gasp-byxor, svart munkjacka

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt majbarn? Nytt eller begagnat? Märke? ** Det får bli en syskonvagn, en UJ eller BT. NY!

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort? ** Nej

    *Ska ni ta reda på kön? ** Nej

    *Tror du att du föder före eller efter bf? ** Före, ska ha kejsarsnitt

    *Har du några matnojjor? ** Nope

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid? ** Riktigt blodig oxfilé.
  18. 9
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka? ** Nej, när det behövs tar jag fram de som jag har sen förra graviditeten

    *Vad har du på dig idag? ** Svarta gasp-byxor, svart munkjacka

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt majbarn? Nytt eller begagnat? Märke? ** Det får bli en syskonvagn, en UJ eller BT. NY!

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort? ** Nej

    *Ska ni ta reda på kön? ** Nej

    *Tror du att du föder före eller efter bf? ** Före, ska ha kejsarsnitt

    *Har du några matnojjor? ** Nope

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid? ** Riktigt blodig oxfilé.
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Coolt vart jobbar du? tänkte då du lagt undan åt dig själv hihhi vet själv hur det är när man jobbar i klädaffär. Jobbade några år på Lindex.. galet mycket kläder blev det =)
  20. 10
    Coolt vart jobbar du? tänkte då du lagt undan åt dig själv hihhi vet själv hur det är när man jobbar i klädaffär. Jobbade några år på Lindex.. galet mycket kläder blev det =)
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11
    Jag har eget företag ;-)
  22. 11
    Jag har eget företag ;-)
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12
    ahaaa låter toppen, Jag lever med en egenföretagare.. inte mycket gemensam tid nu i början men det bättrar sig
  24. 12
    ahaaa låter toppen, Jag lever med en egenföretagare.. inte mycket gemensam tid nu i början men det bättrar sig
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    ahaa nu hittade jag det.. ska genast kolla.
  26. 13
    ahaa nu hittade jag det.. ska genast kolla.
  27. Medlem sedan
    Aug 2007
    #14
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Funderat ja, köpt nej.

    *Vad har du på dig idag?
    Jeans och en tröja

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Begagnat och praktiskt..

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Jag har funderat på det men visste inte att det var viktigt med märke..

    *Ska ni ta reda på kön?
    Nej!

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    Efter...

    *Har du några matnojjor?
    Eehh nä

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    RÖKA!!!
  28. 14
    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    Funderat ja, köpt nej.

    *Vad har du på dig idag?
    Jeans och en tröja

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    Begagnat och praktiskt..

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    Jag har funderat på det men visste inte att det var viktigt med märke..

    *Ska ni ta reda på kön?
    Nej!

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    Efter...

    *Har du några matnojjor?
    Eehh nä

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    RÖKA!!!
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15
    Åh, då vet du hur det är. Jag är ju egen och sambon läser heltid till läkare och så har vi tre barn.
    Ingen risk att vi tröttnar på varandra iaf ;-)
  30. 15
    Åh, då vet du hur det är. Jag är ju egen och sambon läser heltid till läkare och så har vi tre barn.
    Ingen risk att vi tröttnar på varandra iaf ;-)
  31. Medlem sedan
    Jun 2005
    #16

    Ja vad kul

    Kanske lite tidigt men älskar enkäter.. denna snodd från ankomst 200804

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    *nej inte ännu..

    *Vad har du på dig idag?
    *grå långärmad t-shirt och jeans

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    *Helst ny helst en dubbel UJ!

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    * har aldrig haft sjal bara bärsle. dags att prova kanske?

    *Ska ni ta reda på kön?
    * Japp

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    * På Bf dagen eller ngn dag efter i såfall

    *Har du några matnojjor?
    *Lakrits, korv med bröd jazmin ris... vindruvor..

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    * Inget ännu.. kanske lite rödvin men jag klarar mig utan, är ingen stor drickare
    ♥Par i prinsessor♥
  32. 16
    Ja vad kul Kanske lite tidigt men älskar enkäter.. denna snodd från ankomst 200804

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    *nej inte ännu..

    *Vad har du på dig idag?
    *grå långärmad t-shirt och jeans

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    *Helst ny helst en dubbel UJ!

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    * har aldrig haft sjal bara bärsle. dags att prova kanske?

    *Ska ni ta reda på kön?
    * Japp

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    * På Bf dagen eller ngn dag efter i såfall

    *Har du några matnojjor?
    *Lakrits, korv med bröd jazmin ris... vindruvor..

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    * Inget ännu.. kanske lite rödvin men jag klarar mig utan, är ingen stor drickare
  33. Solstrålen.
    #17

    gravid i 1 timma svarar :)

    Kanske lite tidigt men älskar enkäter.. denna snodd från ankomst 200804

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    - Jag testade ju plus för 1 timma sen, men tankarna börjar ju redan dra igång. HAr en kjol, en topp o ett par jeans. REsten skall shoppas

    *Vad har du på dig idag?
    - Änn så länge morgonrock

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    - Ingen aning

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    - nej

    *Ska ni ta reda på kön?
    - tror det

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    - före, har blivit igångsatt med alla

    *Har du några matnojjor?
    - varma mackor (har ätit det i tre dagar nu utan att veta att det var en gravidnoja...)

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    - rödvin o ost
  34. 17
    gravid i 1 timma svarar :) Kanske lite tidigt men älskar enkäter.. denna snodd från ankomst 200804

    *Har du börjat fundera på mammakläder? Har du köpt några och i så fall vilka?
    - Jag testade ju plus för 1 timma sen, men tankarna börjar ju redan dra igång. HAr en kjol, en topp o ett par jeans. REsten skall shoppas

    *Vad har du på dig idag?
    - Änn så länge morgonrock

    *Vad vill du ha för barnvagn till ditt aprilbarn? Nytt eller begagnat? Märke?
    - Ingen aning

    *Tänker du bära i sjal? Om du ska: vilken sort?
    - nej

    *Ska ni ta reda på kön?
    - tror det

    *Tror du att du föder före eller efter bf?
    - före, har blivit igångsatt med alla

    *Har du några matnojjor?
    - varma mackor (har ätit det i tre dagar nu utan att veta att det var en gravidnoja...)

    *och slutligen; Vad längtar du mest efter nu som du inte bör göra/äta nu när du är gravid?
    - rödvin o ost
  35. Solstrålen.
    #18

    Oj vad mycket snyggt

    på SveaLi

    Vad har du valt ut till dig själv??

    Solstrålen
  36. 18
    Oj vad mycket snyggt på SveaLi

    Vad har du valt ut till dig själv??

    Solstrålen
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #19
    Tunika Runor, Mammabyxa svart, Bumb essentiels, det turkosa linnet, gammelrosa bebiströja. Sen har jag lagt undan några nyheter som inte finns än.
    Cerise buddha-bellytop, mammabyxa från Cecilija, och mysdress från Sobea
  38. 19
    Tunika Runor, Mammabyxa svart, Bumb essentiels, det turkosa linnet, gammelrosa bebiströja. Sen har jag lagt undan några nyheter som inte finns än.
    Cerise buddha-bellytop, mammabyxa från Cecilija, och mysdress från Sobea
  39. Solstrålen.
    #20

    Tunika"Runor"

    var verkligen snygg. hmm

    tycker det är svårt i början att veta vilken typ av kläder man kan ha. Ser ju oftast bara tjock ut. Jag brukar få kula ganska sent och inte bli så stor. Får se nu när det är 4:e ggr

    Jag återkommer nog strax till din fina shoppingsida.

    den bäbishängmattan såg mysig ut också.

    Silstrålen
  40. 20
    Tunika"Runor" var verkligen snygg. hmm

    tycker det är svårt i början att veta vilken typ av kläder man kan ha. Ser ju oftast bara tjock ut. Jag brukar få kula ganska sent och inte bli så stor. Får se nu när det är 4:e ggr

    Jag återkommer nog strax till din fina shoppingsida.

    den bäbishängmattan såg mysig ut också.

    Silstrålen
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lånad enkät: Liten enkät om ettåringarna
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:52
  2. Liten enkät
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 17:58
  3. En liten liten enkät
    By Veris mamma in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:22
  4. Liten enkät!
    By kristina in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 13:14
  5. en liten liten enkät
    By Therese m. Tilde 28/6-04å Albin 13/8 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar