Var Är Linda?
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Var Är Linda?

    hallå där, nu är det nästan 1 v sedan man såg ett inlägg signerat Lilla My. Var är människan? Är det för mycket att hoppas på att hon och maken har vunnit värsta lyxresan med medföljande barnvakt och är i karibien?

    Och om inte - var är hon då?
    Ulrika m Ebba (040311) & Klara (051229)
  2. 1
    Var Är Linda? hallå där, nu är det nästan 1 v sedan man såg ett inlägg signerat Lilla My. Var är människan? Är det för mycket att hoppas på att hon och maken har vunnit värsta lyxresan med medföljande barnvakt och är i karibien?

    Och om inte - var är hon då?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Jag vet!

    Hon är hemma framför datorn och har fastnat i ett allvarligt facebook-beroende, allt enligt hennes egen blogg :-)
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Jag vet! Hon är hemma framför datorn och har fastnat i ett allvarligt facebook-beroende, allt enligt hennes egen blogg :-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Jag tror bestämt att hon har varit iväg på en liten sväng utan barnen över helgen Allt enligt ovan nämnda Facebook (och ja, jag är också berorende...).
  6. 3
    Jag tror bestämt att hon har varit iväg på en liten sväng utan barnen över helgen Allt enligt ovan nämnda Facebook (och ja, jag är också berorende...).
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    *asg*

    Ja, jag får väl ge Ida en hel del rätt i det! Men jag har ju kikat in här oxå, det har jag. Fast inte på hela helgen. För då har jag och en väninna spenderat en hel underbar helg i sommarstugan utan vare sej karlar eller barn. Två ljuva dygn med massa tjejsnack, höstprommenader, eld i brasan, god mat och ohämmade mängder kolhydrater.

    Ska bättra mej här på mars-sidan. *bankar ihjäl facebook*
  8. 4
    *asg* Ja, jag får väl ge Ida en hel del rätt i det! Men jag har ju kikat in här oxå, det har jag. Fast inte på hela helgen. För då har jag och en väninna spenderat en hel underbar helg i sommarstugan utan vare sej karlar eller barn. Två ljuva dygn med massa tjejsnack, höstprommenader, eld i brasan, god mat och ohämmade mängder kolhydrater.

    Ska bättra mej här på mars-sidan. *bankar ihjäl facebook*
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Vilken tur! Man vill ju gärna har flocken samlad *asg*

    Facebook, alltså... Hmmm...
  10. 5
    Vilken tur! Man vill ju gärna har flocken samlad *asg*

    Facebook, alltså... Hmmm...
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    *Känner mej invallad*

    I'm back! Ska skärpa mej och åter kasta mej över inläggen här inne.

    Och yes... face book it is. *hintar*
  12. 6
    *Känner mej invallad* I'm back! Ska skärpa mej och åter kasta mej över inläggen här inne.

    Och yes... face book it is. *hintar*

Liknande trådar

  1. Linda!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 21:07
  2. Linda!!!
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 10:14
  3. Linda m L-06 o K-00
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 20:10
  4. LINDA!
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 13:17
  5. linda!
    By *anonym ängel* in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 10:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar