Det går åt pipsvängen!
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Det går åt pipsvängen!

    Det är min vägdag idag Men jag har inte vägt mig. Vågar inte, typ. Det går åt pipsvängen med allt just nu och jag är så less.

    Jag har varit halvsjuk i en vecka och därför inte tränat något på tio dagar (tror jag). Det finns ingen mat hemma just nu. Eller, jo det gör det. Men den är inte tillagad och jag orkar inte laga nå´t nu. Jag har fullständigt tappat stinget. Jag äter felfelfel igen och rör mig inte ur fläcken.

    Får man så´na här svackor, eller är det bara jag som är så här lat och oseriös? Till imorgon har jag ingen matlåda. Vad kan jag äta?

    Peppa mig, snälla
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  2. 1
    Det går åt pipsvängen! Det är min vägdag idag Men jag har inte vägt mig. Vågar inte, typ. Det går åt pipsvängen med allt just nu och jag är så less.

    Jag har varit halvsjuk i en vecka och därför inte tränat något på tio dagar (tror jag). Det finns ingen mat hemma just nu. Eller, jo det gör det. Men den är inte tillagad och jag orkar inte laga nå´t nu. Jag har fullständigt tappat stinget. Jag äter felfelfel igen och rör mig inte ur fläcken.

    Får man så´na här svackor, eller är det bara jag som är så här lat och oseriös? Till imorgon har jag ingen matlåda. Vad kan jag äta?

    Peppa mig, snälla
  3. camilla_73
    #2
    Visst får man svackor. Tror att alla får det.

    Om matlådan så får du ta vad du har i skåpen som kan vara bra mat.. Kanske ägg, gröt, fil något sådant. så det inte blir snabb-fet mat till lunch.
  4. 2
    Visst får man svackor. Tror att alla får det.

    Om matlådan så får du ta vad du har i skåpen som kan vara bra mat.. Kanske ägg, gröt, fil något sådant. så det inte blir snabb-fet mat till lunch.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Min standard lunch när jag inte har låda är en bit varmrökt lax, sallad avocado tomater morot mm. Olja och vinäger över grönsakerna.
  6. 3
    Min standard lunch när jag inte har låda är en bit varmrökt lax, sallad avocado tomater morot mm. Olja och vinäger över grönsakerna.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jag tror att alla får svackor! Jag får det i alla fall jämt och ständigt! Det gäller att planera och stålsätta sig tror jag, efter ett tag är man inte sugen på omyttigheter längre, när man märker hur bra man mår utan dem!

    Min nödlösning när jag inte har matlåda brukar vara varma koppen eller nån färdigköpt hyfsad rätt från frysdisken. Finns det INGENTING i kylen eller frysen som du kan sno ihop till nått vettigt?

    Kämpa vidare!
  8. 4
    Jag tror att alla får svackor! Jag får det i alla fall jämt och ständigt! Det gäller att planera och stålsätta sig tror jag, efter ett tag är man inte sugen på omyttigheter längre, när man märker hur bra man mår utan dem!

    Min nödlösning när jag inte har matlåda brukar vara varma koppen eller nån färdigköpt hyfsad rätt från frysdisken. Finns det INGENTING i kylen eller frysen som du kan sno ihop till nått vettigt?

    Kämpa vidare!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Letade i kylen nu

    Och jag hittade en låda bulgur och några grillade korvstumpar som skulle ha blivit pytt i panna. Så slängde jag i lite broccoli ā la Camilla_73 i det där. Nu är väl inte korv det bästa man kan hitta på, men det blir åtminstone inte pizza...

    Och så hoppas jag vara hemma i tid till sena passet imorgon kväll. Så kanske jag kommer upp på banan igen.

    Tack ska ni ha för att ni bara finns
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  10. 5
    Letade i kylen nu Och jag hittade en låda bulgur och några grillade korvstumpar som skulle ha blivit pytt i panna. Så slängde jag i lite broccoli ā la Camilla_73 i det där. Nu är väl inte korv det bästa man kan hitta på, men det blir åtminstone inte pizza...

    Och så hoppas jag vara hemma i tid till sena passet imorgon kväll. Så kanske jag kommer upp på banan igen.

    Tack ska ni ha för att ni bara finns
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Bra gjort att ta dig samman! Från och med nu blir det bättre takter, inte sant? Och handla hem bra lättlagad mat!
  12. 6
    Bra gjort att ta dig samman! Från och med nu blir det bättre takter, inte sant? Och handla hem bra lättlagad mat!

Liknande trådar

  1. Rakt åt pipsvängen...IGEN
    By marilen in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 23:17
  2. Dag 3 och nu gick det åt pipsvängen...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 07:25
  3. Det gick nog åt pipsvängen på
    By -Nike- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar